Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik ben toch best benieuwd wat een normale hoeveelheid is om te krijgen als je bijvoorbeeld een gram koopt! Ik kom hierbij omdat ik eigenlijk vrij nieuw ben, maar ik heb me direct maar een weegschaal aangeschaft met een calibraie gewichtje, en ik kom tot de conclusie dat een gram in werkelijkheid amper aan 0.2 gram is.. uiteraard dit eens aangekaart maar dan ben je geen vriendjes meer zeg maar. Wat is volgens jullie een normale hoeveelheid om te krijgen?"
"Bedankt voor jullie reacties! Mijn weegschaaltje klopt zeker wel aangezien hij met het 1 gram gewichtje netjes 1,00g aangeeft, en dit ook bij een gekalibreerde weegschaal op het werk doet. Ik snap best dat je een keer 0,8 gram krijgt, maar 0,2 lijkt me wel heel weinig.. Eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op, als ik voor 1 gram betaal en ik krijg 0,8 of zelfs 0,2 mag ik toch best zeiken? Stel dat dit bij de benzinepomp gebeurd Haha! Feit is alleen dat na 1x nawegen Mn deliver Guy niet meer zo happy is.."
"Bedankt heren voor jullie antwoorden! Ik weet genoeg helaas!"