Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel zou ik moeten krijgen?

Hoeveel zou ik moeten krijgen?

28 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wil je hemmij ook vertellen?
Ik weet het namelijk niet meer na dit topic
Na psy gelezen te hebben stuk helderder
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is net alsof bij speed de dealers extra hard nakken. Vroeger toen ik nog niet welkom was in de coffeeshops en via dealers aan mijn wiet moest komen kwam het nog wel eens voor dat 1 gram 0,8 gram was, maar dit was nog te overzien.

Nu ben ik door menig speeddealer vaak voor 60 procent onder de afgesproken hoeveelheid genaaid. Ik ben van mening dat speed eigenlijk het beste van goede bekende of vrienden wordt gekocht, anders is het gewoon op voorhand te voorspellen dat je niet krijgt waar je voor betaalt.
J
JustSomeGuy.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet niet of ik dat hier mag zeggen, maar koop het dan gewoon op het dark web. Krijg je tenminste waar je voor betaalt..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
JustSomeGuy. zei:
Ik weet niet of ik dat hier mag zeggen, maar koop het dan gewoon op het dark web. Krijg je tenminste waar je voor betaalt..
Klik om te vergroten...
Nee hoor. Op Darkweb kan het ook dramtisch slecht zijn. Dat maakt echt niet veel uit.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eens met De Dunne. Allicht niet qua gewicht wat je besteld, mijn Darknet ervaringen waren ook daarmee goed. Zelfs wel eens wat meer of extra, maar de kwaliteit van met name speed in sommige gevallen schandalig slecht en totaal niet wat er in de advertentie stond aangegeven. Je krijgt zeker niet altijd waarvoor je betaalt. Er zitten heus ook wel veel vendors tussen die wel goed zijn maar die moet je dan net wel kunnen vinden.
F
FTLmoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
SanneBanne zei:
Eens met De Dunne. Allicht niet qua gewicht wat je besteld, mijn Darknet ervaringen waren ook daarmee goed. Zelfs wel eens wat meer of extra, maar de kwaliteit van met name speed in sommige gevallen schandalig slecht en totaal niet wat er in de advertentie stond aangegeven. Je krijgt zeker niet altijd waarvoor je betaalt. Er zitten heus ook wel veel vendors tussen die wel goed zijn maar die moet je dan net wel kunnen vinden.
Klik om te vergroten...
Ik vraag niet welke vendors want wil niet verbannen worden maar hoe herken je goede vendors.. Waar moet je op letten e.d.? Net weer bot gevangen en in de echte wereld heb ik niet genoeg contacten dus moet het darknet op.. Maar ben zo bang dat het een speld in een speedberg wordt om een goeie te vinden.. Misschien bij een paar man een gram kopen om er zo achter te komen??
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
FTLmoon zei:
Ik vraag niet welke vendors want wil niet verbannen worden maar hoe herken je goede vendors.. Waar moet je op letten e.d.? Net weer bot gevangen en in de echte wereld heb ik niet genoeg contacten dus moet het darknet op.. Maar ben zo bang dat het een speld in een speedberg wordt om een goeie te vinden.. Misschien bij een paar man een gram kopen om er zo achter te komen??
Klik om te vergroten...

Gewoon ff googlen naar goed aangeschreven deepweb markets. Daarbij zou ik de ervaringen van de gebruikers goed doorlezen.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Inderdaad wat @Langspeelplaat al aangeeft. De meeste markten werken met een feedback systeem. Je kunt dan goed zien wat de eventuele ervaringen zijn van anderen kopers bij een bepaalde vendor. Het gaat wel vaak om snelheid en verpakking waarop beoordeeld word, en minder op kwaliteit product. (Talloze opmerkingen in de feedback: Yet to try) Sommige kopers passen later hun feedback nog aan met hun mening over de kwaliteit maar het merendeel doet dit niet. Ik zocht meestal naar feedback van Nederlandse kopers inclusief lab uitslagen, maar het is amper te vinden.
Ik zou zeker inderdaad een test grammetje bestellen bij een aantal verschillende in plaats van grotere hoeveelheden.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
0.2g is beter als niks.
Ik heb is een keer een g pep gekocht raad is wat het was :( .
64% caffeine.
Heb het maar in mijn koffie gepleurd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."