Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHarde brokken crushen

Harde brokken crushen

53 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
M
MachineLid
01-01-2024, 00:00
#1
fc zei:
HarryNak zei:
Ik deed het meestal met een honkbal knuppel, in de lengte naar beneden stampen. De coke wel even voorpakken in iets van plastic. 't Waren wel grote blokken, hard en puur.
Klik om te vergroten...
Eerst en vooral test je coke met dat spul dat je kunt kopen in de coffieshop (politie gebruikt het ook) neemt wat coke een druppel erop en hoe blauwer hoe beter de kwaliteit en ik gebruik zo een plastieken ding van de coffieshop om de coke te verbrijzelen in kleine stukjes je draait aan het spulletje en de coke komt heel fijn veel beter dan te kappen of whatever...
Klik om te vergroten...

een Grinder bedoel je denk ik
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je ietsie geduld hebt voldoet een pasje gewoon. Doe 't tegenwoordig op een bord. In den beginne was het op CD-hoesjes (leuk, die breken en verkleuren, valt niet op :confused: ) en DVD-hoesjes (heerlijk, na een paar uur trekt het zo fijn in dat plastic, kun je uren schrapen met je pasje, hele hoesje wit en bekrast (valt ook niet op joh :openmouth: ). Dus daarom tegenwoordig op een bord, wil ook prima in de magnetron als het wat natte flakes zijn. 10-15 sec, hooguit 30. Wel ff wachten met snuiven, eerst ff fijnmaken, anders verbrand je je neus aan de flakes/korreltjes.

Een keer met een maat gedaan, deed hij er een DVD hoes in (in de magnetron). Hele shit krom, prutser haha!

Keiharde brokken, echt keikeiharde snijdt/schraap ik meestal met een zakmes eerst wat af, en de rest crush ik. Gewoon ff geduld hebben.

Valt me trouwens laatste maanden op, dat als je het al een paar uur uit 't zakje hebt liggen op je bord het gigantisch vies/branderig smaakt. Terwijl je in 't begin haast niets proeft. Was vroeger niet zo. Kwaliteit/werking is ook stukken minder. Het lekkerste is gewoon superdronken wat halen, en doorgaan tot je nuchter(der) bent. Heerlijk gevoel was dat altijd, dat gevoel komt helaas nooit meer terug. Eigenlijk stelt die hele coke niet zo veel voor, zit alleen in je kop.
R
RobertoW99Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bordje in de microgolf voor 30-60seconden (hangt van je microgolf af). Het bordje mag niet te heet zijn. Voel met je hand als het lichtjes warm aanvoelt dan is het goed. Je coke erop leggen en daarna kan je met je kaart de coke piekfijn snijden. Je kaart glijd heel gemakkelijk door de coke dan. Daarna gewoon je coke in een klein envelopje en ready to go of als je thuis blijft gewoon op het bordje laten liggen maar dat raad ik af want soms heb ik ineens beetje stof ertussen of een haar.
t
turdieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wapshop verkoopt een kleine poedercrusher, heel handig
http://www.wapshop.nl/snuif-benodig...tml?search_query=Poeder+molen&results=5&cate=
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vigilante zei:
9 strepen:
9 delen pure coke op 1 deel versnijdingsmiddel.
Pure coke is 89,3% vanwege de HCL die erbij zit.

89,3 / 10 x 9 = 80.37%
Klik om te vergroten...

Oow hahah dan kan ik dus ook regelmatis stoer roepen dat ik 9 strepen heb:tongueout:. Laatste uitslag was 83% cocaïne wat ik had, zouden de blokken in landen van productie 89% zijn en later dan alsnog versneden naar 83% of zouden de coke bij de bron dan 83% zijn en door een niet optimaal productieproces 83% zijn geworden?

Ontopic:
Ik doe altijd gewoon sos in een paar gripzakjes en ram er met een dikke bahco op haha. En als ik t in een packje heb, leg ik t plat op tafel en ram er met de achterkant van de aansteker een paar keer flink op!
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Frisko zei:
nogmaals :

COKE HOORT NIET HARD TE ZIJN :beer:
Klik om te vergroten...

Grappige is dat ik coke in meerdere vormen ben tegengekomen, van keiharde brokken, die ik altijd beton noem, tot flakes die zacht en nog licht vochtig waren, tot visseschubben die glansten als parelmoer en schilfers waren als je t blok fijn maakte...

Goeie coke is naar mijn mening moeilijk op alleen uiterlijk te beoordelen. Ritjes testcentrum geven alleen zekerheid:)
B
BrambanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met een pasje fijn maken
b
buukjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Token_White_Guy zei:
Soms is coke zo ontzettend hard geperst dat de brokken die je krijgt haast niet kapot te krijgen zijn. Wat is dan een handige manier om het tot poeder te crushen zonder dat daarbij te veel verloren gaat?

Ik ken bijvoorbeeld iemand die brokken in een elektrische koffiemolen gooit, maar het lijkt me dat je dan aardig wat fijn poeder krijgt dat aan randen blijft plakken.
Een andere optie: in plastic wikkelen en dan crushen tegen een hard object, maar soms zijn die krengen gewoon te taai, en als je plastic scheurt ben je je dure sos kwijt.
Crushen op een bordje doet kleine flakes wegschieten en perst de coke tegen het bord aan.

Hoe pakken de Einsteins onder jullie dit aan?
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
buukje zei:
Wat ik vroeger deed was dat je een etensbord op het vuur doet
Niet te warm je moet hem nog beetpakken
Brokken coke erop en door de warmte vallen ze uit elkaar door er met een pasje erop te
drukken
Succes
Klik om te vergroten...
Nu zeg je er ervaring mee te hebben, terwijl je zelf een topic aanmaakt waarin je vraagt of mensen hier ervaring mee hebben: https://drugsforum.nl/threads/brokken-coke-kapot-maken.63275/

:thinking:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bankschroef.
Heb ik ook wel is gedaan met kristallen ging prima als het om breken gaat.
T
Token_White_GuyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Soms is coke zo ontzettend hard geperst dat de brokken die je krijgt haast niet kapot te krijgen zijn. Wat is dan een handige manier om het tot poeder te crushen zonder dat daarbij te veel verloren gaat?

Ik ken bijvoorbeeld iemand die brokken in een elektrische koffiemolen gooit, maar het lijkt me dat je dan aardig wat fijn poeder krijgt dat aan randen blijft plakken.
Een andere optie: in plastic wikkelen en dan crushen tegen een hard object, maar soms zijn die krengen gewoon te taai, en als je plastic scheurt ben je je dure sos kwijt.
Crushen op een bordje doet kleine flakes wegschieten en perst de coke tegen het bord aan.

Hoe pakken de Einsteins onder jullie dit aan?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik gebruik die troep niet, maar tussen 2 lepels?
d
dutchguyLid
01-01-2024, 00:00
#13
blender? :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Ik gebruik die troep niet, maar tussen 2 lepels?
Klik om te vergroten...

Zo doe ik het met alle pillen, kristalletjes en dergelijke.
Tussen 2 lepels en wrijven, en je krijgt het nog makkelijk van je lepel af ook...dus voor de gierige gebruikers is het ook nog handig.
Dat moet ook met snoeiharde coke te doen zijn.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisko zei:
flakes die hard zijn???
nog nooit van gehoord of gezien.
wat jij hebt is coke die opnieuw geperst is,flakes zijn nooit hard.
flakes zijn vettig en duw je zo plat(lees : plat!,niet tot poeder).

flakes krijg je niet tot poeder of je moet er een uur op hakken en dan zelf nog niet echt :stoned:
Klik om te vergroten...

Daarom had ik in m'n post nog ff snoeiharde coke gezet.

Ik ben zelf niet echt een kenner, maar wanneer coke keihard is is 't opnieuw geperst (dat sowieso lijkt me) en d'r moet ook nog meer aan toegevoegd zijn om het zo hard maken lijkt me??
Is 't dus ook echt zo, hoe harder hoe slechter?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een vijl.
T
Token_White_GuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
@ Oom Klaas

Wanneer je snoeiharde coke hebt is de kans idd groot dat het een 'tweede persing' is. Ik ken verhalen van dealers die inderdaad hun coke versneden en vervolgens met 3 man aan de cokepers gingen hangen om het geheel weer tot een blok te maken, met als resultaat een blok waarmee je iemand zijn hoofd kan inslaan.

Toch gaat de vlieger 'hoe harder de rocks, hoe kutter de coke' niet op. Ik heb regelmatig poeders gezien die ronduit matig waren, de meeste dealerts leveren hun sosa dan ook gewoon als poeder, gereed voor directe consumptie.

De bron van bovengenoemde snoeiharde coke levert met afstand de beste kwaliteit die binnen mijn contactengroep voorhanden is, zal het eens bij het testcentrum langsbrengen wanneer het weer eens zo ver is.

Of iets een blok of een poeder is zegt dus eigenlijk helemaal niets over de kwaliteit, sommige dealers laten bewust wat brokjes in hun coke zitten om de gebruikers het idee te geven dat ze 'lekkere pure brokken' hebben, terwijl dit gewoon 100% geperst bakmeel kan zijn.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Carlitos zei:
Bankschroef.
Heb ik ook wel is gedaan met kristallen ging prima als het om breken gaat.
Klik om te vergroten...

Die is ook wel slim gevonden, ik een sterk zakje dat niet scheurt is 't ideaal :grin:

@Yeti:
Vijl?
Als je een echt groot stuk hebt lijkt 't me nog wel handig, maar met een grammetje ofzo is dat dan niet erg lastig?

En nogmaals m'n vraag:
Ik ben zelf niet echt een kenner, maar wanneer coke keihard is is 't opnieuw geperst (dat sowieso lijkt me) en d'r moet ook nog meer aan toegevoegd zijn om het zo hard maken lijkt me??
Is 't dus ook echt zo, hoe harder hoe slechter?
Klik om te vergroten...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Token_White_Guy zei:
@ Oom Klaas

Wanneer je snoeiharde coke hebt is de kans idd groot dat het een 'tweede persing' is. Ik ken verhalen van dealers die inderdaad hun coke versneden en vervolgens met 3 man aan de cokepers gingen hangen om het geheel weer tot een blok te maken, met als resultaat een blok waarmee je iemand zijn hoofd kan inslaan.

Toch gaat de vlieger 'hoe harder de rocks, hoe kutter de coke' niet op. Ik heb regelmatig poeders gezien die ronduit matig waren, de meeste dealerts leveren hun sosa dan ook gewoon als poeder, gereed voor directe consumptie.

De bron van bovengenoemde snoeiharde coke levert met afstand de beste kwaliteit die binnen mijn contactengroep voorhanden is, zal het eens bij het testcentrum langsbrengen wanneer het weer eens zo ver is.

Of iets een blok of een poeder is zegt dus eigenlijk helemaal niets over de kwaliteit, sommige dealers laten bewust wat brokjes in hun coke zitten om de gebruikers het idee te geven dat ze 'lekkere pure brokken' hebben, terwijl dit gewoon 100% geperst bakmeel kan zijn.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor 't antwoord :)
Dat van die brokjes wist ik trouwens wel ja, kennissen van me trappen er regelmatig in.
Letterlijk zeggen ze dan ook: "jonguh, zaten dikke pure brokken in, montana stilo man!"
Gelukkig zijn, en blijven, het kennissen en meer niet :rolleyes:

Heb je 't trouwens met de lepels al geprobeerd?
T
Token_White_GuyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zal de lepeltruc proberen wanneer het weer eens zo ver is, sta alweer een paar maanden droog, dus het mag zo onderhand wel weer eens :)

Ik komt er nog op terug.

Groeten L'avare :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."