Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscocaine

cocaine

56 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
jetsetlife zei:
heb een weed psychose gehad vroeger en ben overstapt naar cocaine met bier
toen een paar keer 3mmc en hexen genomen waarvan ik echt full paranoia van werd. nu met alles wordt ik gevoelig
bier geeft lij lichte angsten zoals koffie en energiedranken
Klik om te vergroten...

Das wel jammer. Dat je zo snel angst voel. Bij mij is het door drugs gebruik juist minder geworden. Heb je ketamine wel eens gebruikt? Ik weet eigenlijk niet of dat een angst opwekker is. Bij mij niet in ieder geval.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#2
jetsetlife zei:
heb een weed psychose gehad vroeger en ben overstapt naar cocaine met bier
toen een paar keer 3mmc en hexen genomen waarvan ik echt full paranoia van werd. nu met alles wordt ik gevoelig
bier geeft lij lichte angsten zoals koffie en energiedranken
Klik om te vergroten...

Ik vrees dat de enige logische conclusie die je kan trekken is: stoppen met drugsgebruik.
Een stofje op z’n tijd kan zeker leuk zijn, maar nou toch ook niet zó leuk om daarvoor je mentale gezondheid op het spel te zetten ...?
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#3
jetsetlife zei:
van wiet krijg ik angstaanvallen , paar keer hijgjes genomen en ik was in een gedacht dat iedereen naar mij keek
Klik om te vergroten...
Als je ziet hoe wiet gebruikers zich gedragen allemaal alsof het IQ 40 punten is gedaald
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
WAZA zei:
Als je ziet hoe wiet gebruikers zich gedragen allemaal alsof het IQ 40 punten is gedaald
Klik om te vergroten...
Ik voel mij letterlijk dom als ik stoned ben.
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tsnuiverke zei:
Ik he meestal het gevoel dat er mensen rond men huis lopen en het kleinste lawaaitje maakt me al schrikken. (Dit wel na 3/4 gr op een dag)
Klik om te vergroten...


Rook coke ?
T
TsnuiverkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
jetsetlife zei:
hey krijgen sommige ook zo een angstig gevoel na een lijntje cocaine :) alsof je gebruik in de gaten wordt gehouden? het gevoel is sterker dan de positieve effecten van de coke
Klik om te vergroten...
Ik he meestal het gevoel dat er mensen rond men huis lopen en het kleinste lawaaitje maakt me al schrikken. (Dit wel na 3/4 gr op een dag)
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tsnuiverke zei:
Ik he meestal het gevoel dat er mensen rond men huis lopen en het kleinste lawaaitje maakt me al schrikken. (Dit wel na 3/4 gr op een dag)
Klik om te vergroten...


Ja als je 3 a 4 grammetjes wegwerkt wordt je vanzelf wel een beetje schichtig schrikkerig en paranoide.
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
3-4 gram op een avond?
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Iemand zei..."Met speed voel je je de koning, met cocaïne de keizer"
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vergelijk cocaine altijd zoals in de films , best grappig! dat mensen er echt cool en zelfverzekerd door worden
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind cocaine echt super saai. En ik krijg er zo een dikke kater van. Jakkes. Vies spul.
Voor mij is het effect dat ik er heel nuchter, scherp en gefocused van word. Maar dat ben ik al..

Dan neem ik liever een lijntje ketamine. Das altijd grappig en geen gezeur na afloop.
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#12
hey krijgen sommige ook zo een angstig gevoel na een lijntje cocaine :) alsof je gebruik in de gaten wordt gehouden? het gevoel is sterker dan de positieve effecten van de coke
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wel angstig maar niet dat iemand me in de gaten houdt ofzo
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Cocaïne staat er om bekend dat het paranoïde effecten kan geven.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je dit al na 1 lijntje ervaart zou ik even een lange break van coke nemen. Want dit zijn niet echt gewenste effecten toch?
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#16
wat vinden jullie zo leuk aan cocaine? ik gebruik het misschien 3keer in een jaar en laat soms eens testen in een service
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
jetsetlife zei:
wat vinden jullie zo leuk aan cocaine? ik gebruik het misschien 3keer in een jaar en laat soms eens testen in een service
Klik om te vergroten...
Met drank erbij vind ik het wel ok. Zonder drank is het niks aan vind ik.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat iemand een drug leuk vind omdat de drug iets geeft wat die gene mist. Als jij erg onzeker ben dan zal cocaine wel echt fantastisch zijn.
Zelfde hoe iemand met pijn een verdovend middel fijn vind.
Ik ben best een onrustig persoon dus wiet vind ik wel fijn.
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik ben een angstige persoon , ik overdenk over alles en met cocaine versnelt die gedachtenloop waardoor paniek soms voorkomt haha
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
jetsetlife zei:
dus niet van cocaine?
Klik om te vergroten...

Van beide wel naar mijn ervaring!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."