#1
Ik denk dat als je 8 gram (goede) coke snuift je vooral zorgen moet maken over een hartaanval of iets. En dat kan al na veel minder als 8 gram.
Ik snap echt niet hoe mensen een halve dag 12u met 1 gram kunnen doenNet opgezocht, en een cocaine-overdosis kan je krijgen rond de 96mg/kg van je gewicht.
Dus pak 8gram.
Dit is toch vrij veel? Ik ben nu al een halve dag aan het nemen en heb juist een gram op denk ik.
In mijn ogen is er dus bijna geen enkel risico op overdosis tenzij je echt inspuit ofzo?
Of kan het ook bij mindere hoeveelheden? Kan iemand wat meer zeggen/meedelen over overdosissen? En hoe dit zou kunnen voorkomen bij 1g/avond?
Met die 96mg per kg lichaamsgewicht wordt de LD-50 bedoeld. Oftewel vergiftiging met dodelijke afloop met als oorzaak teveel cocaïne in je bloed. Met snuiven is zoiets inderdaad lastig te bereiken maar in theorie kan het wel.Net opgezocht, en een cocaine-overdosis kan je krijgen rond de 96mg/kg van je gewicht.
Dus pak 8gram.
Dit is toch vrij veel? Ik ben nu al een halve dag aan het nemen en heb juist een gram op denk ik.
In mijn ogen is er dus bijna geen enkel risico op overdosis tenzij je echt inspuit ofzo?
Of kan het ook bij mindere hoeveelheden? Kan iemand wat meer zeggen/meedelen over overdosissen? En hoe dit zou kunnen voorkomen bij 1g/avond?
Tuurlijk niet. Cocaïne zelf is gewoon al een groot risico om tot je te nemen hoor. Zelfs als je je aan de ‘normale’ dosis houdt.Als je bij 1 product blijft is het meestal wel veilig denk ik als je weet wat je doet. Het begint gevaarlijk te worden als je meerdere middelen combineert.
Ik snap echt niet hoe mensen een halve dag 12u met 1 gram kunnen doenmaar wel beter tho less is beter.
Dit klopt niet.Als je bij 1 product blijft is het meestal wel veilig denk ik als je weet wat je doet. Het begint gevaarlijk te worden als je meerdere middelen combineert.
Als je het kan onderbouwen met feiten is het een discussie waard imo.Persoonlijke ervaring dan. Mijn excuses.
Heb het bericht dan ook verwijderd omdat er geen valse info mag zijn op een publiek forum rond harm reduction.
Meer omtrent het gevaar van mdma.Als je het kan onderbouwen met feiten is het een discussie waard imo.
Dit topic gaat over 8,5 gram cocaïne.Meer omtrent het gevaar van mdma.
Ik nam meestal rond de 300-350mg kristallen en aangezien ik mijn waterverbruik goed op pijl hield ging alles fijn. Had het gevoel dat er vooral sterfgevallen zijn als er andere middelen bij betrokken waren. Same voor bv benzos en speed. Maar wss ben ik verkeerd.
Dit topic gaat over 8,5 gram cocaïne.
Maar ik ga het hier bij laten want ik voel me enorm onintelligent nu.Of kan het ook bij mindere hoeveelheden? Kan iemand wat meer zeggen/meedelen over overdosissen? En hoe dit zou kunnen voorkomen bij 1g/avond?
Het is geplaatst in het subforum cocaïne dus lijkt me logisch dat dit over coke gaat.Maar ik ga het hier bij laten want ik voel me enorm onintelligent nu.
Dat zou ik een aantal jaar terug ook gezegd hebben ja. Maar na een periode behoorlijk geminderd te zijn bleek dat als je minder neemt en GOEIE coke hebt, dat het dan veel lekkerder is. Minder opgefokt en veel minder last van een dip.... Ik heb heel toevallig twee weken terug 0.6gr gehaald waar ik die avond 150mg van heb gehad. Dit nemen duurde van 20:00 tot 01:00. Prima vermaakt met deze dosis waarbij zelfs een praatkickje gehad en weinig last van een dip.Ik snap echt niet hoe mensen een halve dag 12u met 1 gram kunnen doenmaar wel beter tho less is beter.
Persoons verschillend lijkt me.Hangt er ook vanaf of je effectief 1gr krijgt, of 0,6/0,7.
Elk uurtje 100mg lijnen snuiven houdt je toch al 10u bezig....
Moet zeggen dat ik persoonlijk ook geen lijnen leg groter dan 100mg tbh....😶
Ja zeker weten! Ik krijg het niet voor mekaar maar heeft ook te maken met alcohol daar door krijg ik gewoon zin in coke. Gebruik zonder alchol ook geen coke maar er zit dan wel minder rem op zegmaarmDat zou ik een aantal jaar terug ook gezegd hebben ja. Maar na een periode behoorlijk geminderd te zijn bleek dat als je minder neemt en GOEIE coke hebt, dat het dan veel lekkerder is. Minder opgefokt en veel minder last van een dip.... Ik heb heel toevallig twee weken terug 0.6gr gehaald waar ik die avond 150mg van heb gehad. Dit nemen duurde van 20:00 tot 01:00. Prima vermaakt met deze dosis waarbij zelfs een praatkickje gehad en weinig last van een dip.
Maar nogmaals ik begrijp volkomen wat je zegt hoor. Zeg 5 a 10 jaar terug haalde ik ook zo nog een pakkie als het grammetje op was. Moet daar nu niet aan denken haha. Geniet er nu meer van terwijl ik minder neem... Win Win want doe zo nu minimaal 4 a 5 avondjes met een volle gr. Dat scheelt een hoop euro'tjes en gezondheid![]()
1 snuif van coke en ik ben er wel klaar mee vind het effect 10x niksJa zeker weten! Ik krijg het niet voor mekaar maar heeft ook te maken met alcohol daar door krijg ik gewoon zin in coke. Gebruik zonder alchol ook geen coke maar er zit dan wel minder rem op zegmaarm
1 snuif van coke en ik ben er wel klaar mee vind het effect 10x niks
Vind het wel lekker maar niet nuchter moet zwz gezopen hebben1 snuif van coke en ik ben er wel klaar mee vind het effect 10x niks
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."