Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe herken je pure coke?

Hoe herken je pure coke?

100 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Door het te laten testen.
http://Www.drugs-test.nl
Gratis en anoniem.
Je kan ook een ez test kopen om ren idee te krijgen
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het grappig. Was meer een leuke anekdote dan stoer gedrag.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
SmartieAndMe zei:
Is gewoon een forumregel voor...

"Stoer gedrag m.b.t. overmatig drugsgebruik"
Klik om te vergroten...
Het sarcasme spatte er wel vanaf vind ik eerlijk gezegd. Dat het nergens op slaat, tja Tommie flapt er wel meer gekke dingen uit zo.
Klik om te vergroten...

Dank!

wel gek dat mensen me niet ernstig nemen als ik het wel ben en vice versa.

Ik heb het qua nergens op slaan niet vaak zo bont gemaakt als in dat lsd vs paddo-topic. Ik dacht nou wordt het lastig om ooit nog serieus genomen te worden. Maar naar blijkt heb ik per abuis een verhaal opgeschreven waar fillosofen hulde van spreken, alsmede mensen die verstand hebben van quantummechanische hocus pocus.

Voor iedereen die niet begrijpt dat ik niet serieus was: ga naar het Slotervaart, loop de IC binnen en vraag naar het ontbijtbuffet. Neem de gepocheerde eieren met zalm. Knappe jongen als je het wegkrijgt. Herhaal, maar nu onder invloed van witte heroïne. Dat is eens maar nooit meer, beste mensen.
w
woutje033Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mij is altijd verteld dat als je een heel klein klontje coke pakt , en tussen duim en wijsvinger doet en langzaam kleine rondjes draaien, als alles verdwijnt en je vingertoppen zijn iets vettig dan is het goed, als er witte plekjes achter blijven is die waarschijnlijk al flink versneden.
Ik ben geen expert, maar deze manier heeft mij al wel wat geld bespaart.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat werkt wel, maar alleen bij volle maan...

Edit: je moet trouwens ook nog maagd zijn.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
LOL

MeejheM zei:
Dat werkt wel, maar alleen bij volle maan...

Edit: je moet trouwens ook nog maagd zijn.
Klik om te vergroten...
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#7
MeejheM zei:
Dat werkt wel, maar alleen bij volle maan...

Edit: je moet trouwens ook nog maagd zijn.
Klik om te vergroten...

:grin:

De discussies ook die dan volgen. "Eej Appie dit is baggercoke jongeehhh. Kijk dan. " "Nee jij weet gewoon niet want ik hoor jij zat met je vieze piemel in die meisje laatst."
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#8
simonsnel zei:
In pure vorm komt het niet voor in Nederland. Het is al versneden voordat het hier binnenkomt. In principe is dat niet zo erg want 70 procent puur is nog steeds redelijke coke.

Alleen is het spul wat ik tegenwoordig tegenkom vaak zo ontzettend versneden. Een paar jaar geleden was er nog hele redelijke, maar die tijden zijn helaas voorbij. Dit kan natuurlijk ook aan mijn contacten liggen.
Klik om te vergroten...

Je vindt best onversneden Coke in Nederland, ik koop altijd onversneden Coke. Dat is Coke waarvan zelfs de Basuca in een Europees lab wordt gemaakt, dus de Coca bladeren worden naar het lab gebracht, geen Coca pasta. Je kan, als je er het geld voor hebt en het geluk hebt zo'n connectie te vinden, rechtstreeks van de importeurs kopen. Dan is dat blokje van een kilo zelfs niet eens uitgepakt geweest eens het het labo heeft verlaten!

Ook in the U.K. is tegenwoordig onversneden Coke te vinden, in overvloed zelfs... En daar gewoon bij straat dealers, terwijl ze tot nu toe enkel zooi hadden ginder, hoe het komt dat daar sinds een jaar plots die super Coke te vinden is, weet niemand juist... Men speculeert door het Dark Web, maar dat betwijfel ik, dat zou evengoed versneden worden, eender wat die straatdealers hun bron is. Men speculeert ook door een overaanbod. Dan nog, het blijft vreemd.

Maar goed, je kan dus wel degelijk onversneden Coke kopen in Nederland, mk10 of in de 90% zuivere Coke versneden met enkele procentjes onschadelijk Cinamoyl en that's it. Dat zijn de drie soorten die ik zoal in mijn handen krijg, afhankelijk van of het Boliviaanse is, Colombiaanse of Peruviaanse (wat bij zuivere Coke een groot verschil in effect geeft). Geef mij maar Peruviaanse, heerlijk relaxte en ontspannen energy boost met een major euphoria, zowel mentaal, emotioneel als lichamelijk! Beter dan dat worden de zaken er niet op, en dat is ook niet mogelijk! Hou je meer van het speedy gevoel, kies dan Boliviaanse, een meer evenwichtige versie is dan weer de Colombiaanse!

Lager dan 85% koop ik geen Cocaïne, dan krijg je niet die mega euforie die Coke tot de meest intens euforische drug die er bestaat maakt, maar gezien 99% van alle gebruikers nooit zulke kwaliteit in handen krijgen, weet bijna niemand hoe sterk de euforie van onversneden, zuivere, high quality Coke eigenlijk is... Onder de 85% kom je net niet tot die uitbarsting van euforie, in het begin zelfs te heftig voor velen, je kan er ook enkel maar puntjes van snuiven, geen lijntjes van leggen, dat zou verkeerd aflopen! En zo'n mk10 werkt dan nog is lekker lang door, en dat is dan juist bij de Peruviaanse die ze aanbieden, heerlijk!

Maar inderdaad, verwacht niet dat je bij een gewone dealer kwaliteit krijgt aan een gewone prijs, 70% is uitzonderlijk, het gemiddelde is 40 tot 50%, maar vaak ook minder. 60% Is zowat de sterkste die men aantreft op straat. Voor echte Coke moet je ergens anders zijn, en pas dan besef je dat je tot je echte Coke hebt geprobeerd, je niet eens wist wat Coke nu eigenlijk deed en tot wat het in staat is! En dat is heel wat meer dan de misvatting dat base zuiver is of het fabeltje dat Aceton zuivere Coke oplevert...!

Soit, veel leesplezier!

Cheers!
s
srvsunknownLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga toch ook nog even verder op een wat ouder topic, en dat als nieuw lid ;P

De discussie over hoe goede/pure coke te herkennen is volgens mij een loze want 'herkennen' zul je toch echt gewoon in een testcentrum moeten laten doen.

Nu nog even een vraagje. Mijn vaste dealer vandaag ineens van de aardbodem verdwenen (no worries, hij is nu weer terecht - zie onder waarom ik daar blij mee ben :grin:) dus via via een andere gevonden maar dus ook weer andere coke.

Mijn eigen vaste dealer (nu 5 maanden) is extreem consequent geweest in wat hij levert. Nu 3x laten testen en de uitslagen waren 78, 76 en 78% zonder actieve toevoegingen. Nu wordt er hier en op andere fora altijd gesproken over een diesel-/kerosine-achtige geur gesproken (dit als gevolg van het productieproces). Echter deze coke ruikt wel bitter, maar absoluut niet naar diesel/kerosine of sterk chemisch.

Nu dus de coke die ik vandaag heb gekregen. Die ruikt dus echt zeer chemisch en herken hier inderdaad diesel in. Maar wat ik er van voel is dit niet zo zeer slechte coke, maar beduidend minder effecten dan van mijn gebruikelijke leverancier. Als ik daar begin met een iets te dik lijntje dan zit ik gelijk met hartkloppingen en dat is bij deze niet het geval. Ook het algemene beeld (euforisch en ja, zelfs relaxed voelen) is nu ook echt minder.

Ik heb mijzelf altijd goed geprobeerd om in te lezen maar ik blijf hier (door de uiteenlopende meningen en ervaringen) toch een beetje in het ongewisse. Ok, ik zal voor de puurheid en test uit moeten laten voeren maar ik benieuwd of iemand van jullie wellicht een idee heeft hoe het kan dat ik met minder pure coke nu juist wel die chemische geur heb. Ik denk dan gelijk aan versnijdingsmiddelen, maar dat baart me gelijk dan ook weer zorgen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meer overgebleven resten vanuit het productieproces lijkt me, dat zijn in ieder geval vaak de stoffen die chemisch ruiken.

Als je je zorgen maakt over versnijdingsmiddelen laat je het toch even testen?
p
peter manLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat betekend mk8 of mk10?
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het kunnen inderdaad resten zijn door een slecht productieproces, maar veeleer gasoline om andere versnijdingsmiddelen hun geur te maskeren.

Maar zeg je nu dat je Coke hebt die ergens einde in de 70% puur is zonder actieve cuts? Dat is al zeer goede kwaliteit, maar je zegt dat je daar hartkloppingen van krijgt? Dat klopt toch niet echt...

Met zulke Coke zou je geen last mogen hebben van hartkloppingen, zoals je zelf zegt, goede Coke geeft een relaxte energy boost, die geeft geen hartkloppingen, integendeel, dat is meestal het gevolg van cuts zoals Caffeïne of RC's.

(dat er amfetamine in Coke zou zitten is een fabeltje en dat wordt slechts heel, heel, heel zelden aangetroffen in Coke.

Cocaïne blijft mijn all time favorite drug ever, en ik heb persoonlijk een hekel aan Amfetamines, maar ik heb wel ontdekt dat het roken van Crystal Meth heel dicht bij het gevoel van Crack ligt (wat ik af en toe doe, zowel Crack als Crystal Meth, de meest potente vorm van Meth) maar dan nog meer intens. Eerst wilde ik het gewoon eens gedaan hebben, maar ik dacht dat het veel te speedy zou zijn, maar blijkt dat Crystal Meth veel meer euforisch is dan dat het speedy is. Ook geeft het een nice high in je hoofd.

Dit terzijde, maar ook al blijft Cocaïne mijn favorite, enkel op voorwaarde dat het goede, zuivere Coke is die GEEN hartkloppingen geeft. Soms heb ik niet genoeg geld om het minimum te kopen recht van mijn bron van de importeurs zelf, recht van het blok dat nog niet eens uitgepakt is en recht van het labo komt, geen tussenpersonen (zelfs de pasta wordt in het lab gemaakt, niet in een hutje in het Regenwoud, maar de bladeren van de Coca plant worden tot een lab in de U.K. gesmokkeld.

Dan moet je een groot bedrag kopen, een grote hoeveelheid om in aanmerking te komen om van hen te mogen kopen, tegen een zeer hoge prijs e zonder korting. Maar het is uniek zuivere Coke die altijd goed in 90% zuiver is en van vaak onversneden, soms zit er Cinamoyl bij (slechts een paar procent), wat een onschuldige cut is, niet psycho-actief. Ook kan het zijn dat er MK8 of MK10 in de Cocaïne zit, wat de Cocaïne een langere werkingsduur kan geven aangezien het actief is op het metabolisme. Maar als het afwijkt van wat ik hier opsom, dan wacht ik liever tot de nieuwe batch er is (uitzonderlijk) en dan gebruik ik Crystal Meth als vervangmiddel, slechts zelden dus, maar ik heb het een voldoende aantal keren gedaan en er genoeg over opgezocht alsmede informatie van het test centrum waar ik mijn drugs laat testen om te weten waarmee ik te maken heb.

En na drie keer wisselen heb ik nu een bron voor 98% zuivere onversneden Crystal Meth, wat niet ongewoon is voor Meth, behalve wanneer het Europese Meth is, gezien de lage vraag naar het product. Het geeft nochtans een veel meer intense euforie dan Coke, Crack of Heroïne, ik keen geen andere drug die, wanneer gerookt, zo euforisch is.

Ik vind, ook omdat het zo goedkoop is, dat je beter af bent met Crystal Meth zo heel af en toe dan dat je slechte Cok koopt. Maar dan wel enkel vanuit financieel en euforisch oogpunt, want Crystal Meth is niet iets voor mensen die een verslavende persoonlijkheid hebben, het is zeer verslavend en heel destructief alsmede gevaarlijk. Dus niet dat ik hier een pleidooi voor Meth gebruik geef. Enkel mijn eigen ervaring tegenover high quality of low quality Coke.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat als je 79% pure Coke zonder actieve cuts hebt dat je daar hartkloppingen van krijgt, dat vind ik zeer vreemd... Dat zou niet mogen met degelijke kwaliteit Coke... Echt niet... Dat is normaal gezien een effect van cuts...
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#13
denk dat je eerder sloth zal tegenkomen van de goonies film, wijd glimlachend op een eenhoorn
in een japanse tuin in Scandinavië , terwijl ie aangejuicht van de verwarde menigte
gekke boglin poppen uit de 90s rondgooid, als promotiestunt.boglins.jpg
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#14
OT mocht het toegelaten zijn, ik scoorde verdomme pure coke voor degene die me een boglin pop, de blauwe links kan bezorgen...

Een vieze dief, (mss wel een coke head, of een utrechtse van nederwiet psychotisch geworden zwerver )
heeft men blauwe pop geript,

ze zijn uit de handel genomen, wegens te uitlenend tot pestgedrag...

ze waren levensecht,, heb er veel mensen mee doen rotschrikken.
100% SCHRIKKANS voor de gedupeerde, als je hem ermee in de maling nam.

Maar dit is dus geen oproep om me te contacteren met boglin poppen om een adresje los tte peuteren
ik help niemand zich een vroeg graf te delven...verder dan met mijn boglin poppen mensen pesten doe ik niet
eigenlijk n'aaibaar ventje hee, ben ik,
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#15
peter man zei:
Wat betekend mk8 of mk10?
Klik om te vergroten...

MK8 en MK10 zijn versnijdingsmiddelen die, voor zover ik er iets van weet (niet veel) in samenwerking met Cocaine je metabolisme veranderen, zo kan de Cocaine bv. langer aanhouden in werking of sterker inslaan - wat vaststaat is, is dat het niet meteen schadelijke en ter verbetering van de Coke-ervaring producten zijn waarmee Coke in meestal kleine mate (dit ziet men bij kwaliteitsdrugs ter zuiverheid van zo'n 74%, maar vaak komt het niet voor dat een dealer de moeite doet deze cuts voor je in huis te halen, al ken ik er wel eentje die het wel doet) kan worden versneden.

Het effect met MK10 hield naar mening zeker langer aan, maar ik heb nog maar enkele malen MK8 en 10 gehad, ik houd meer van geen of een minieme versnijding met Cinamoyl: dat is een onschadelijk en niet psycho-actief versnijdingsmiddel dat vaak bij de hoogste kwaliteit Coke gebruikt wordt - als je Coke een 6% versneden is en het is met Cinamoyl, dan kan het niet echt nog beter worden! :)
p
peter manLid
01-01-2024, 00:00
#16
Johnny Snow zei:
MK8 en MK10 zijn versnijdingsmiddelen die, voor zover ik er iets van weet (niet veel) in samenwerking met Cocaine je metabolisme veranderen, zo kan de Cocaine bv. langer aanhouden in werking of sterker inslaan - wat vaststaat is, is dat het niet meteen schadelijke en ter verbetering van de Coke-ervaring producten zijn waarmee Coke in meestal kleine mate (dit ziet men bij kwaliteitsdrugs ter zuiverheid van zo'n 74%, maar vaak komt het niet voor dat een dealer de moeite doet deze cuts voor je in huis te halen, al ken ik er wel eentje die het wel doet) kan worden versneden.

Het effect met MK10 hield naar mening zeker langer aan, maar ik heb nog maar enkele malen MK8 en 10 gehad, ik houd meer van geen of een minieme versnijding met Cinamoyl: dat is een onschadelijk en niet psycho-actief versnijdingsmiddel dat vaak bij de hoogste kwaliteit Coke gebruikt wordt - als je Coke een 6% versneden is en het is met Cinamoyl, dan kan het niet echt nog beter worden! :)
Klik om te vergroten...

hoi je lijkt mij veel te weten over cocaine!
graag had ik wat informatie ontrent bepaalde zaken aub
heb overlaatst een brok aangekocht in NL
deze was zo hard als steen en rook licht parfum/diesel of wat een geur er de dag van vandaag over heen gaat.
bij inname van 1 lijn komt mijn rush op en verzwakt deze weer, deze rush gaat zo up / down 1uur aan een stuk
tydens deze 1uur ben ik ook angstig en wreemd gevoel toch wel ik ben ook wel angstig persoon van mijn eigen.
nu weet ik van coke dat deze vaak versneden wordt etcetc maar weet nooit goed met welke middelen op deze effecten te krijgen. ik heb altyd schrik dat er iets in zit dat vuiligheid kan opwekken
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#17
peter man zei:
hoi je lijkt mij veel te weten over cocaine!
graag had ik wat informatie ontrent bepaalde zaken aub
heb overlaatst een brok aangekocht in NL
deze was zo hard als steen en rook licht parfum/diesel of wat een geur er de dag van vandaag over heen gaat.
bij inname van 1 lijn komt mijn rush op en verzwakt deze weer, deze rush gaat zo up / down 1uur aan een stuk
tydens deze 1uur ben ik ook angstig en wreemd gevoel toch wel ik ben ook wel angstig persoon van mijn eigen.
nu weet ik van coke dat deze vaak versneden wordt etcetc maar weet nooit goed met welke middelen op deze effecten te krijgen. ik heb altyd schrik dat er iets in zit dat vuiligheid kan opwekken
Klik om te vergroten...

De kwaliteit/inhoud kun je alleen achterhalen door je coke te laten testen. Dit kan bij één van de vele testcentra in Nederland. Je vind ze HIER. Speculatie over de kwaliteit/inhoud van je drugs is niet toegestaan op dit forum. Lees de regels nog even door.

https://drugsforum.nl/help/terms
p
peter manLid
01-01-2024, 00:00
#18
SanneBanne zei:
De kwaliteit/inhoud kun je alleen achterhalen door je coke te laten testen. Dit kan bij één van de vele testcentra in Nederland. Je vind ze HIER. Speculatie over de kwaliteit/inhoud van je drugs is niet toegestaan op dit forum. Lees de regels nog even door.

https://drugsforum.nl/help/terms
Klik om te vergroten...
Oei mijn excuses! had het nog niet gelezen.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#19
peter man zei:
hoi je lijkt mij veel te weten over cocaine!
graag had ik wat informatie ontrent bepaalde zaken aub
heb overlaatst een brok aangekocht in NL
deze was zo hard als steen en rook licht parfum/diesel of wat een geur er de dag van vandaag over heen gaat.
bij inname van 1 lijn komt mijn rush op en verzwakt deze weer, deze rush gaat zo up / down 1uur aan een stuk
tydens deze 1uur ben ik ook angstig en wreemd gevoel toch wel ik ben ook wel angstig persoon van mijn eigen.
nu weet ik van coke dat deze vaak versneden wordt etcetc maar weet nooit goed met welke middelen op deze effecten te krijgen. ik heb altyd schrik dat er iets in zit dat vuiligheid kan opwekken
Klik om te vergroten...

Ja, je moet eigenlijk best je drugs laten testen natuurlijk. Er is ook heel wat bagger te vinden waarin best tot erg schadelijke cuts aanwezig zijn.

Edit: maar ook al moet je je drugs laten testen en zegt men vaak niet meer dan dat, er is natuurlijk objectief wel heel wat over Coke te zeggen natuurlijk, in theorie (of praktijk-ervaringen van een bepaalde kwaliteit Coke van een gebruiker; zo heb ik al bagger gehad in mijn leven - veel - maar de laatste jaren quasi altijd bijna tot niet versneden Coke: dus ik heb wel een goed idee van wat de verschillen in effecten en enkele andere zaken zijn...).

Nu, waarom het gevoel op en af gaat weet ik niet juist, meestal is het een constante met hoe beter de kwaliteit hoe minder abrupt de plotse uitwerking (en minder snel eveneens) en door het trager uitwerken is ook de crash minder (ook al was je high beter).

Soms zijn mensen ontsteld wanneer ze ontdekken dat Coke eigenlijk meer smooth is zuiver dan wanneer onzuiver.

Verder, het is een stimulant, dus het kan bij angstige mensen (bewust of niet) sowieso angst of zelfs paniek (of zelfs psychose) opwekken. Ook raken mensen van slechte kwaliteit gauw paranoïde, nerveus, hebben vaak een wat opgefokt gevoel, hartkloppingen enz... Goede Coke geeft (als je tegen Coke tegen kan) juist geen enkel van die effecten, maar is een heel ontspannen energy boost met een heerlijke euforie die je allesbehalve overgestimuleerd maakt; daarom ook is Coke meer populair bij mensen van middelbare leeftijd dan jongeren, het is een drug om gewoon mee in de zetel te zitten (vooral de Peruviaanse) of op Café, maar geen echte mega party drug. (plus de werking is kort tegenover een lange party, en vooral MDMA en Speed zijn populair als de échte party-drugs, dit terzijde).

De geur van je Coke mag zeker niet sterk zijn, dat is een slecht teken: goede Coke geurt niet sterk. Het kan inderdaad een beetje naar petrol of ook zoetig rieken - echter beiden kunnen een teken van goede Coke of van versnijdingsmiddelen zijn (sommige Coke heeft een zoete geur ook als het niet versneden is met Mannitol o.d., maar over het algemeen zal Coke vooral heel erg bitter zijn, een zalig gevoel geven wanneer je het snuift, het voelt heerlijk zacht in je neus en je zal niet rap schade oplopen i.t.t. versneden rommel - en ja, het effect zegt alles eh: energy boost maar ontspannen, je voelt je God (ze zeggen altijd eat Acid, see God, je kan ook zeggen, sniff Cocaine and be God) en je voelt een heerlijk orgasme doorheen je hele lichaam stromen terwijl je geest vooral seksueel getint, genietend kreunende geluiden maakt in zichzelf, afgewisseld met wauw, dit is pas waanzinnig heerlijk, zo wil ik me altijd voelen! - zo voel je je als alles goed zit.

Je angst-reactie betekent niet dat het slechte Coke was, mensen met aanleg daarvoor kunnen angstig worden van stimulanten, zelfs van goede Coke.

Edit: ps: dat het een brok was zegt ook niets, al zou ik het zelf liever krijgen dan poeder, poeders vertrouw ik niet (want welke dealer gaat in jouw plaats je brok Coke zomaar eventjes pletten om jou dat werk uit te sparen, toch kan poeder goede kwaliteit zijn), maar, ondanks dit gegeven, kan men Coke ook versnijden en met een simpel proces en een microgolfoven er makkelijk terug een brok van maken, dus ook daar kan je nooit zeker van zijn.

Hopelijk heb ik een beetje kunnen helpen.

Grtz.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maar dealers staan zelden in de erfenis van hun klanten. Dode klanten heb je niks aan.

Leuk dat je zo bevlogen reageert wanneer ik even rechtzet dat witte cocaine geen cocaine is maar heroine. het leek mij best een relevant detail.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."