#1
als je het goed doet is spuiten niet gevaarlijk. ik doe het niet omdat ik het niet kan en omdat ik geen pure drugs heb.
je moet er rekening mee houden dat mensen lezen wat je schrijft.
De hele bedoeling van een forum is om misinformatie te stoppen. ALs iemand onzin schrijft zal er iemand zijn die hem verbetert dat is de charme van sites zoals deze. Wind je niet zo op en neem het gewoon van me aan.
je moet er rekening mee houden dat mensen lezen wat je schrijft.
De hele bedoeling van een forum is om misinformatie te stoppen. ALs iemand onzin schrijft zal er iemand zijn die hem verbetert dat is de charme van sites zoals deze. Wind je niet zo op en neem het gewoon van me aan.
