#1
nou ga je me wel echt te ver. ik geef toch geen advies zeg. ik herken een bepaald gebruik, zeg zelfs nog dat het inderdaad raar klinkt en zeg er ook nog eens bij dat het bij mij vaak om zeg maar psychische overdosis gaat en zit jij een beetje te beweren dat ik advies geef. hoe durf je zulke heftige beschuldigingen zo maar te doen. ja, zal jou waarschijnlijk worst zijn en lacht je waarschijnlijk slap dat ik me hier zo over opwindt, maar dit soort gepraat vind ik gewoon stijlloos en onbeleefd. ik gebruik zelf vrij ruig in vergelijking met anderen en ik heb nog nooit iemand aangezet om het ook maar zoals mij te doen. terwijl ik me wel kan herinneren dat jij iemand de suggestie gaf om iets te gaan spuiten. kijk, dat vind ik dus heel erg fout van jou. jij spuit zelf dan denk ik niet, en omdat dan tegen anderen te gaan promoten is gewoon fout. in mijn mening.
en voor het topic dan maar even duidelijk hier vermelden dat ik het zeker niet aanraadt om speed te gaan nemen als te veel andere stimulanten op hebt. en zo gezond is het ook niet om downers te nemen (alhoewel ik dat zelf wel doe).

en voor het topic dan maar even duidelijk hier vermelden dat ik het zeker niet aanraadt om speed te gaan nemen als te veel andere stimulanten op hebt. en zo gezond is het ook niet om downers te nemen (alhoewel ik dat zelf wel doe).
