Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseffecten van coke tegen gaan

effecten van coke tegen gaan

59 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
p
pillywillyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja .... als je redelijk wa sos ophebt...

neem dan jus orange, punica of dergelijke zuur rotzooi

breekt sos sneller af....


//1 tip

heb je veel sos en heeeeel veeeeel drank ....doe dit dan nie!
ga je kotsen(maarjah ben ook je vrij snel nuchter :-P )
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe kan je teveel nemen bij coke?
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
Behoefte aan drank verschilt ook per persoon, zelf moet ik er niet aan denken maar er schijnen mensen te zijn die er behoorlijk bij zuipen. Beetje zinloos eigenlijk want ze zijn niet eens goed te combineren zoals coke en alcohol bijvoorbeeld wel. Speed drukt de alcohol altijd volledig weg. Dit kan soms handig zijn als je flink bezopen bent en weer helder wil worden. Je krijgt er dan alleen wel de speed en alle bijkomstigheden voor terug, daardoor kiezen veel mensen er uiteindelijk voor om toch maar gewoon te gaan slapen.
Klik om te vergroten...
kijk dat bedoelde ik dus :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien moet ik in het vervolg eerst ook meer dan 1 post lezen lezen als ik antwoord, mja impulsief he. :wave:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Misschien moet ik in het vervolg eerst ook meer dan 1 post lezen lezen als ik antwoord, mja impulsief he. :wave:
Klik om te vergroten...

whahaha je bent juist eindelijk weer de oude :wink: :hearteyes:
lekkerre lange uitleg weer....
heeft je goed gedaan die time out :)
ik ga hier niet meer rondhangen,zit weer in de danger zone,en helaas zit t voor mij er ff niet in dus terug naar onzin :wave: :wave:
C
Cowboy HenkLid
01-01-2024, 00:00
#6
waarom zou je dat sowieso willen?

dan neem je toch gewoon minder



maargoed, volgesn mij als je een paar biertjes drinkt dan word't wel iets minder
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cowboy Henk zei:
waarom zou je dat sowieso willen?

dan neem je toch gewoon minder



maargoed, volgesn mij als je een paar biertjes drinkt dan word't wel iets minder
Klik om te vergroten...

Dude zonder bier voel ik geen fuck van coke, met bier ga ik tenminste hard. Wanneer je er bier bij drinkt word er cocaethyleen gevormt in je lichaam, deze stof stimuleert óók de hartslag en werkt óók vaatvernauwent waardoor je hard(er) gaat.
C
Cowboy HenkLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja iemand die ook verslaafd aan snats, die dronk altijd een of twee biertjes voordat hij rijles had
M
MaicolLid
01-01-2024, 00:00
#9
PharmaPhreeK zei:
Naja rare onderwerp maargoed...

Na veel coke ga je zowiezo neit slapen... coke is namelijk een stimulant.
Als je teveel hebt gehad waarbij gevaar op hypertensie en hartaanval optreed zou ik iets nemen wat je rustigmaakt.. een downer. Pijnstillers, heroine, benzo`s (slaapmiddelen), betablockers of iets anders wat je bloeddruk en hartslag omlaaghaalt.
Klik om te vergroten...
Een langdurige benzo zoals diazepam na je je laatste dosis hebt gehad kan wel. Maar als je je spierverslapper cq rustgever hebt gehad, niet meer aan de coke gaan. Je bloeddruk neemt een giga sprong vanuit een lagere bloeddruk. Dus het verschil wordt te groot in de tijd dat je bloeddruk stijgt te. Dar is een zware aanslag op je boezemkamers van je hart. Check ff Google voor details.

Upper eerst en downer die langzaam inwerkt is het beste. Kortom, zorg dat je bloeddruk niet snel verandert van waarde. Daarom sta ik ook achter het opbouwen van de dosering tot t goed genoeg is en niet doorgaan. Als je dan je benzo hebt gehad of je Gaba agonist zoals phenibut of ghb etc . Neem daarna geen coke meer!!
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maicol zei:
Een langdurige benzo zoals diazepam na je je laatste dosis hebt gehad kan wel. Maar als je je spierverslapper cq rustgever hebt gehad, niet meer aan de coke gaan. Je bloeddruk neemt een giga sprong vanuit een lagere bloeddruk. Dus het verschil wordt te groot in de tijd dat je bloeddruk stijgt te. Dar is een zware aanslag op je boezemkamers van je hart. Check ff Google voor details.

Upper eerst en downer die langzaam inwerkt is het beste. Kortom, zorg dat je bloeddruk niet snel verandert van waarde. Daarom sta ik ook achter het opbouwen van de dosering tot t goed genoeg is en niet doorgaan. Als je dan je benzo hebt gehad of je Gaba agonist zoals phenibut of ghb etc . Neem daarna geen coke meer!!
Klik om te vergroten...
Dit is wel een HEEL oud topic, toen bestond dit forum pas net een maand ofzo 🤣🤣🤣
M
MaicolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Altijd goed om aan te vullen? Of... Liever niet? Ik vind alle info via google hierop . Ook op oude topics. En dat heeft me geholpen. Of verspreid ik dubbele info? :wink:

Ik moet nog even bekend worden met de huisnormen. De huisregels heb ik gelezen. Bedankt voor je bericht! :wink:
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maicol zei:
Altijd goed om aan te vullen? Of... Liever niet? Ik vind alle info via google hierop . Ook op oude topics. En dat heeft me geholpen. Of verspreid ik dubbele info? :wink:

Ik moet nog even bekend worden met de huisnormen. De huisregels heb ik gelezen. Bedankt voor je bericht! :wink:
Klik om te vergroten...
Naja liever geen oude topics opgraven maar als ik het zo lees was hier ook wel een fatsoenlijk antwoord nodig...

En die heb je gegeven! Dus goede toevoeging inderdaad, maakt niemand wat uit denk ik🙂
En je hebt gelijk ik kom regelmatig terecht op oude topics via google.
M
MaicolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Anunnaki zei:
Naja liever geen oude topics opgraven maar als ik het zo lees was hier ook wel een fatsoenlijk antwoord nodig...

En die heb je gegeven! Dus goede toevoeging inderdaad, maakt niemand wat uit denk ik🙂
En je hebt gelijk ik kom regelmatig terecht op oude topics via google.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je aardige reactie. Ik was al bang dat ik iets tegen de regels deed. Bloeddruk is weer omlaag lol!!!
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maicol zei:
Bedankt voor je aardige reactie. Ik was al bang dat ik iets tegen de regels deed. Bloeddruk is weer omlaag lol!!!
Klik om te vergroten...
Hahaha relax als er echt een probleem is zal een moderator je er wel op wijzen.

Maar zolang er goede intenties zijn zoals nu, geen probleem 😜
M
MaicolLid
01-01-2024, 00:00
#15
wiet busje zei:
Dude zonder bier voel ik geen fuck van coke, met bier ga ik tenminste hard. Wanneer je er bier bij drinkt word er cocaethyleen gevormt in je lichaam, deze stof stimuleert óók de hartslag en werkt óók vaatvernauwent waardoor je hard(er) gaat.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook wel eens gehad ja. Ademhaling was behoorlijk relaxed maar hartslag was hoog. Ik ging gewoon iets diepere zuchten nemen af en toe. Maar je lichamelijke reactie als je zuurstoftekort hebt is vaak dat je gaat gapen. Dus kweet niet wat t effect op zuurstofspiegel is, maar ik denk dat genoeg drinken en vita c al een goeie stap is naar het ontgiftingsproces direkt na gebruik. T kost je lichaam veel energie dus suiker is welkom dan.
M
MaicolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Anunnaki zei:
Hahaha relax als er echt een probleem is zal een moderator je er wel op wijzen.

Maar zolang er goede intenties zijn zoals nu, geen probleem 😜
Klik om te vergroten...
Ik mag het hopen ja, desinformatie kan tot gevaarlijke situaties leiden. Veel mensen komen hier voor anoniem advies.

Dit forum heeft goede intenties voor afkickers, en nieuwsgierige mensen of on andere gezondheidsredenen.

Wat mij betreft een forum met een dusdanige maatschappelijke invloed dat t mooi zou zijn als desinformatie de kop in wordt gedrukt.

Doen de moderators dat, of komt die info in de loop van een topic? Weet je dat überhaupt? Dank je!
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maicol zei:
Doen de moderators dat, of komt die info in de loop van een topic? Weet je dat überhaupt? Dank je!
Klik om te vergroten...
Als er gevaarlijke informatie word gedeeld dan lossen ze dit op ja.

Al moet ik wel zeggen dat er niet altijd even goed naar gehandeld word vind ik, niet een steek naar de moderators maar het is ook toegestaan om middelen hier te verheerlijken naast dat het natuurlijk erg informatief is.

En voor mensen met verslavingsproblemen kan dit erg lastig zijn, maar het is uiteindelijk ook een drugsforum natuurlijk.. Je weet wat je kunt verwachten.

edit: Qua gevaarlijke info word er altijd goed gehandeld.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Anunnaki zei:
Hahaha relax als er echt een probleem is zal een moderator je er wel op wijzen.

Maar zolang er goede intenties zijn zoals nu, geen probleem 😜
Klik om te vergroten...
Moderator incoming! 😈
Maicol zei:
Ik mag het hopen ja, desinformatie kan tot gevaarlijke situaties leiden. Veel mensen komen hier voor anoniem advies.

Dit forum heeft goede intenties voor afkickers, en nieuwsgierige mensen of on andere gezondheidsredenen.

Wat mij betreft een forum met een dusdanige maatschappelijke invloed dat t mooi zou zijn als desinformatie de kop in wordt gedrukt.

Doen de moderators dat, of komt die info in de loop van een topic? Weet je dat überhaupt? Dank je!
Klik om te vergroten...
Als er echt desinformatie wordt verspreid proberen we hier wel op te wijzen inderdaad. Harmreductie is een groot goed hier.

Anyway, welkom! En geen zorgen over het omhooghalen van dit topic, maar let er een beetje op dat je niet in de newbie-val trapt: het omhooghalen van allerlei topic uit het tijdperk dat we nog reacties in een stenen lei graveerden en aan elkaar doorgeven. Dat is vrij irritant en onzinnig, aangezien posters uit dat topic waarschijnlijk al lang niet meer actief zijn.
h
houthakkerLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb laatst per ongeluk een beetje veel genomen zijn er stoffen waarmee ik als dat gebeurt snel weer wat nuchterder word, bijv wat suikerwater bij wiet doet
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#20
voortaan gewoon met een stuk minder beginnen en rustig opvoeren, dan heb je ook niks anders nodig wat het weer tegenhoud

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."