Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Natozlato zei: Je zou echt niet moeten gaan rijden als je al 3 dagen wakker bent door drugs. Hoe goed ben je nog in staat om in te schatten of je wel nog kunt rijden? Neem de volgende keer een taxi. Als je iemand aanrijdt, vergeef je jezelf dat nooit! Klik om te vergroten... Ik ben het helemaal eens met je dat je een auto niet moet besturen als je niet kan in staan voor de veiligheid van inzittende en andere weggebruikers. Dat gezegd zal ik nooit meer bij iemand in stappen die na een weekendje weinig slaap maar geen drugs op heeft. Na een Tekno weekendje in buitenland wanneer er terug wordt gereden zie ik liever de bestuurder en bijrijder een goede lijn pep nemen en als er ook maar een van de twee onderweg in begint te kakken is het gelijk tijd om parkeerplaats te vinden om te slapen."