Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat word als een dikke lijn gezien

Wat word als een dikke lijn gezien

36 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is maar net wat je dik noemt.

Kwestie van uitproberen.

Een dikke lijn wordt niet helemaal door je neuslijmvlies opgenomen. Kunt het beter opbouwen met kleinere lijnen tot het gewenste effect.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Over welke drug heb je het überhaupt? Dat maakt ook nogal verschil.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Over welke drug heb je het überhaupt? Dat maakt ook nogal verschil.
Klik om te vergroten...
Dit dus, in heel dit topic word advies gegeven en tips maar nergens lees je over welke stof het gaat.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Over welke drug heb je het überhaupt? Dat maakt ook nogal verschil.
Klik om te vergroten...
Was precies mijn gedachte. In de labels onder de titel staat cocaïne. Alleen staat ie dan niet in het goede subforum. Wellicht verplaatsen @Mezelf?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
DjYella zei:
Research research research en voorzichtig opbouwen toch?
Klik om te vergroten...


Eey yoo Yella,


Kick that shit!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
HappyMind zei:
Was precies mijn gedachte. In de labels onder de titel staat cocaïne. Alleen staat ie dan niet in het goede subforum. Wellicht verplaatsen @Mezelf?
Klik om te vergroten...
Done en bedankt ! 💪
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
De pen is van je zus zei:
Het is jammer genoeg de realiteit. Hier een voorbeeld van kinderen die als prostitué werken en verslaafd zijn.

Klik om te vergroten...

Dit is wat tegenstanders van prostitutie en de legalisatie van drugs altijd maar gebruiken als argument: eens je ermee begint, eindig je altijd zo.

Vermoeiende zever.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cath-R-Ella zei:
Dit verschilt voor iedereen. Dit is wat ik zie onder een dikke lijn:Bekijk bijlage 51529 Dit is een “normale lijn” of met andere woorden “mijn lijn” t.o.v een dikke lijn. Een dikke lijn zou ik persoonlijk alleen maar nemen in het begin van mijn snuifpartij, puur omdat ik wil dat het gevoel goed inkickt.

Maar zoals ik hier boven al zeg, neem lekker waar je zelf zin in hebt en waar je jezelf goed bij voelt. Nooit denken “oeh mijn vrienden nemen dikkere lijnen dus dat moet ik ook doen”. Boeien wat andere mensen nemen, jij neemt lekker hoeveel jij wilt en zij nemen hoeveel zij willen.

PS dit is dus voor mij een dikke lijn, als dit jou “normale lijn” is, zeer goed van je maar daar hoef je niet over te stoefen😘
Klik om te vergroten...

Mooie lijntjes. :hearteyes:
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lemmy zei:
Dit is wat tegenstanders van prostitutie en de legalisatie van drugs altijd maar gebruiken als argument: eens je ermee begint, eindig je altijd zo.

Vermoeiende zever.
Klik om te vergroten...
De oorzaak hier van is eerder vieze rijke mannen, En armoede in die landen. Als je als kind je jeugd wordt ontnomen en wordt misbruikt is het vrij logisch dat je grijpt naar verdovende middelen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
De pen is van je zus zei:
De oorzaak hier van is eerder vieze rijke mannen, En armoede in die landen. Als je als kind je jeugd wordt ontnomen en wordt misbruikt is het vrij logisch dat je grijpt naar verdovende middelen.
Klik om te vergroten...

Er is mensenhandel in prostitutie, en die mag van mij nog veel harder aangepakt worden. Maar er zijn ook veel dames, de meeste, die daar zelf voor kiezen.

Daar gaat het hier echter niet over.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lemmy zei:
Er is mensenhandel in prostitutie, en die mag van mij nog veel harder aangepakt worden. Maar er zijn ook veel dames, de meeste, die daar zelf voor kiezen.

Daar gaat het hier echter niet over.
Klik om te vergroten...
Als je de video kijkt word er letterlijk over mensenhandel gesproken door de ouders. Hier is er geen sprake van dat er zelf voor gekozen is. En het moet allebei even hard worden aangepakt.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
De pen is van je zus zei:
Als je de video kijkt word er letterlijk over mensenhandel gesproken door de ouders. Hier is er geen sprake van dat er zelf voor gekozen is. En het moet allebei even hard worden aangepakt.
Klik om te vergroten...

Dus je bent tegen prostitutie?

Ja, wat jij wil jonge.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lemmy zei:
Er is mensenhandel in prostitutie, en die mag van mij nog veel harder aangepakt worden. Maar er zijn ook veel dames, de meeste, die daar zelf voor kiezen.

Daar gaat het hier echter niet over.
Klik om te vergroten...

Ik geloof dat gedwongen prostitutie echt een wereldwijd probleem is, zeker zijn er in de lage landen heel wat regels en toezichthouders, evenals er wat verenigingen zijn voor dames van lichte zeden.


Maar over het algemeen is 90% van de wereldwijde prostitutie keiharde mensenhandel, er zijn zelfs moeders die hun eigen dochters lichaam verhuren aan toeristen, en ze verkopen ze zonder pardon voor een stapeltje bankbiljetten.

De meeste worden nog steeds gedwongen, gevangen in een wereld van verslaving en eenzaamheid.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eve's drop zei:
Ik geloof dat gedwongen prostitutie echt een wereldwijd probleem is, zeker zijn er in de lage landen heel wat regels en toezichthouders, evenals er wat verenigingen zijn voor dames van lichte zeden.


Maar over het algemeen is 90% van de wereldwijde prostitutie keiharde mensenhandel, er zijn zelfs moeders die hun eigen dochters lichaam verhuren aan toeristen, en ze verkopen ze zonder pardon voor een stapeltje bankbiljetten.

De meeste worden nog steeds gedwongen, gevangen in een wereld van verslaving en eenzaamheid.
Klik om te vergroten...

90%? Daar klopt geen ene moer van. Ik ben en blijf voor een volledige legalisatie. Maar we zijn nu wel ver aan het afwijken.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lemmy zei:
Dus je bent tegen prostitutie?

Ja, wat jij wil jonge.
Klik om te vergroten...
Dat zeg ik helemaal niet jij snapt het punt niet helemaal.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Lemmy zei:
Maar er zijn ook veel dames, de meeste, die daar zelf voor kiezen.
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat de MEESTE er zelf voor kiezen.

Maar laten we hopen dat jij gelijk hebt✌🏻
U
Under_cover011Lid
01-01-2024, 00:00
#17
LijnNemer420 zei:
Nou ik ben nu hartstikke lijp en ik vroeg mij nou echt af “Wat word gezien als een dikke lijn”
ik leg 1tje neer en doe het dan in 2 kleine maar dan merk ik al gauw dat die 2 kleine echt veelste klein zijn. dus ik wil echt een goeie dikke lijn in 2 delen doen maar ik weet niet wat word gezien als een dikke lijn.
Weet iemand de normale grootte van een lijn of van een dikke lijn
Klik om te vergroten...
Dit ongeveer is wel een dikke lijn omgeveer 5/6 cm lang 3mm breed en 3mm hoog fz denk iets van 100mg det het is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."