#1
Een ieder bepaald voor zichzelf wat een dikke, normale of kleine lijn is.
voorheen maakte ik altijd de lijntjes klaar voor vrienden.. kreeg vaak commentaar dat het te veel was, of soms te weinig haha.
voorheen maakte ik altijd de lijntjes klaar voor vrienden.. kreeg vaak commentaar dat het te veel was, of soms te weinig haha.
