Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En heb al 10 jaar ervaring met keta en 5 jaar ervaring met alle soorten benzo’s (Ik kom van dagelijks ketamine en benzogebruik waar ik vanaf ben, enkel nog sporadisch nu, dus no worries 😉 Maar lief da ge bezorgd zijt"
"Ik heb lsa zaden, grote en kleine Ook capsules maar weet niet welke dosering ik wil Zou graag lichtjes trippen Heb nog nooit lsa gedaan, veel ervaring met lsd, paddos, 2cb etc maar lsa nog niet Dus iemand die kan zeggen wat en hoeveel ik neem van dit om gewoon een lichte trip te hebben?"
"Hallo iedereen Ik ben vandaag begonnen met de trap te schilderen Rond 23:00 begon ik met de deuromlijsting aan het einde van de trap Maar om 22:00 had ik een benzo (pyrazolam) genomen om vroeg te slapen Dan dacht ik van een klein sleutje ketamine te doen & een paar trekjes van een joint te nelen (legit maar 3 ofzo) Het verven verliep nog vlot met de benzo en mini sleutel keta maar vanaf ik die paar keer jad gesleurd van de jonko is het allemaal wel een beetje wazig Heb net een kleine lijn 3mmc (of 4mmc, ben hiet niet 100% zeker) gedaan om te hopen dat het me even opheldert dat ik dat stomme laatste stukje nog kan doen Ben ook een sigaret aan het roken in de hoop dat deze mij nuchter maakt (en kleine pauze van het schilderen 😉) Iets in mij zegt dat ik gewoon mijn lasagna moet opeten en slapen maar de andere kant zegt ook dat ik het nog moet afwerken What should i do hopelijk is mijn bericht leesbaar, ben pretty fucked en ook belgisch (blijkbaar vestaan nederlanders mij dan soms moeilijker) Thanks alvast haha indien geen tips is mentale steun ook altijd welkol"
"HappyMind zei: Ik ben benieuwd hoe je schilderwerk er morgen uitziet als je nuchter bent 😂 Lekker slapen en morgen weer verder! Overigens wel oppassen met het combineren van drugs; zeker benzo's met keta. Klik om te vergroten... Hahahaha ja tot nu toe valt het echt goed mee, trap is gewoon geprimered Waar ik nu mee sukkel is de deuromlijsting die ik met een fijn penseeltje moet doen aangezien de afplaktape op is hahah Voor mij ziet het er goed uit (buiten wat ene stukje waar ik ben uitgeschoten 😅 maar valt op te lossen met witte verf haahh)"
"HappyMind zei: @Zwartekat voor al uw huis tuin en keta(keuken) klusjes! Tien punten voor je optimisme 😜 Klik om te vergroten... Hahaha ja het de eerste laag is ‘klaar’ nu dus zal er morgen inderdaad nog eens nuchter naar gaan kijken hahah het uitgeschoten stukje is opgelost (en ziet er goed uit volgens mij? 😅) maar nu ben ik aan de andere kant uitgeschoven, dat is dan een probleem voor morgen hahah"
"Moet zeggen dat het toch meevalt hahahah, nu nuchter verder doen"
"Dag iedereen ik gebruik al een enkele jaren nu en dan eens ketamine. Tijdens de eerste lockdown heb ik dit een tijd (een paar maand) bijna dagelijks gebruikt. ben dan stilaan weer beginnen afbouwen en nu bijna 3 weken clean Ik ga nu ook op gesprek bij een psycholoog om hier zeker volledig mee te stoppen en ben ook al naar een uroloog geweest waar ze plas hebben afgenomen en naar het labo hebben gebracht. Ik heb hier nog niks van gehoord maar ik heb af en toe een zeurend gevoel in mijn blaas ondanks ik al een tijd niks heb gebruikt. Soms heb ik het vaker op een dag soms ook niet. Als ik het heb is het vooral als ik lang stilsta. Zodra ik beweeg gaat het gevoel weg. Voor de rest heb ik eigelijk niks van last. Ik plas normaal etc. Toen de uroloog een echo nam zag alles er ook vrij normaal uit. Ik slaap de laatste weken extreem slecht omdat ik hierover blijf piekeren. Heeft iemand hier al ervaring mee gehad en gaat dit weg? Of moet ik me zorgen maken..? heb wel de indruk dat het al een beetje verbeterd is sinds het begin Zoals ik zei ben ik nu al bijna 3 weken clean en ben ook zeker niet meer van plan van het te gebruiken bedankt alvast!"
"@Spyro Heb ook al veel gehad aan andere comments op posts dus mag zeker hier!"
"Spyro zei: GHB & Ketamine ervaringsdeskundige 😅 Wil hier echt wat mee gaan doen later. Even uitzoeken hoe en wat, ik help mensen graag! Ik moet nu naar Den Haag voor een minder fijne reden, maar daarna ga ik even de tijd nemen voor je! @Zwartekat Klik om te vergroten... Top dankjewel! Appreciate it 😁 @Spyro"
"Spyro zei: Hey, Dat zeurende en stekende gevoel in je blaas kan best een tijd aanhouden, helaas. Je blaas heeft een enorme opdonder gekregen door de Ketamine. Het heeft bij mij zeker 1-2 jaar geduurd voordat mijn blaas weer als normaal kon beschouwen. Ik heb echt verschillende medicatie’s genomen, verschillende onderzoeken gehad, echo’s, plas trainingen. Urine testen en daar kwam vooral weinig uit. En dat is dus altijd zo met Ketamine verslaafde. Ik heb destijds ook plas testen moeten doen. Ze gaan dan meten hoeveel je plast, hoeveel er achterblijft etc. Mijn herstel was echt heel moeizaam. Dacht in het begin dat het nooit meer goed zou komen. Nierpijn, blaas pijn, k-cramps, het huis niet uit kunnen omdat ik 40+ keer op een dag moest en zeker 10 keer per nacht. Mijn leven was een ware hel. Na veel onderzoek gedaan te hebben ben ik terecht gekomen bij PTNS behandelingen. Zeker een aanrader om te bespreken met je uroloog. Is een wekelijks behandeling in het ziekenhuis voor een bepaalde periode. 70% slagingspercentage. Daarnaast waren de natuurlijke medicatie’s die ik slikte ook een super fijne toevoeging. Ik slik nog steeds dagelijks; magnesium, pumpkinseed oil, green tea capsules en Aloë Vera pillen. Dit ondersteunt ook het natuurlijke herstel van je blaas. Geef jezelf genoeg rust, slaap, goed eten. En vooral geduld hebben. Mocht ik iets gemist hebben, waar je graag antwoorden op wil, stel ze vooral! PB en hier staan altijd open. Take care, je hebt maar 1 lijf en 1 blaas. 💜 Geef de moed niet op! Mijn blaas is weer zoals deze hoort te zijn. 🫶🏻 Klik om te vergroten... Klinkt echt verschrikkelijk.. Ben al blij (en gerustgesteld) dat ik gelukkig geen 40x op een dag moet en al de nodige stappen ben aan het ondernemen.. Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om zo te leven, ik wordt nu mentaal al zot en depressief dus ik denk dat ik er in zo een situatie al lang een eind aan gemaakt zou hebben 😅 Over die zeurende/soms stekende pijn; Weet je moet ik me zorgen maken als dit opkomt? Zoals ik al zei is het vaak als ik bv lang rechtsta in dezelfde positie maar vanaf ik beweeg ofzo betert dit weer Heb ook jaren keta genomen en ben nu zelfs bang om pijnstillers te slikken of veel suiker te eten uit angst dat dit mn blaas verder aantast hahaha, beetje dubbel Zal zeker die behandeling ook eens opzoeken en bespreken met mn uroloog. Alleen werk ik in het buitenland dus weet niet of ik dit wekelijks zou kunnen doen.. En nog een vraagje, zag op de echo bij jou alles er ook normaal uit? Want bij mij was dit dus wel het geval maar het voelt niet altijd zo hahah, gelukkig heb ik buiten dat niet echt last van iets anders En echt bedankt!! Ben al veel meer gerustgesteld, denk dat ik al wat beter ga kunnen slapen ondanks alles hahah, op internet vindt je meestal enkel de rampscenarios 😅 @Spyro"