Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOorpijn na cocaïne

Oorpijn na cocaïne

33 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#1
mandragora zei:
Ach, niet ranziger dan speed of andere snuifdrugs:grin: het gevoel dat ik m´n neus reinig en ontsmet primeert wel
Klik om te vergroten...
De drip van 3-cmc is echt smerig of een Fluor gebonden RC, jakkes....
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was helemaal vergeten dat ik al eerder een onverwachtse kwaal aan cocaïnegebruik overgehouden had. Ik had dus vorige week vrijdag voor het eerst sinds een hele lange tijd weer cocaïne gebruikt en de dag erna had ik voor mijn gevoel ineens een super intense keelontsteking die nu nog steeds niet helemaal over is. Keel, neus en oren staan allemaal met elkaar in verbinding natuurlijk, dus ik vroeg me af:

LucidLucy zei:
De buis van Eustachius vormt de verbinding tussen je middenoor en keel-neusholte. Door snuiven raakt bij mij altijd alles helemaal dicht, al helemaal van coke.

Als de buis van Eustachius dicht raakt, kan lucht zich niet verplaatsen zoals normaal. M.a.w. als er druk ontstaat, kan je deze niet meer kwijt; hoe hard je ook gaapt of slikt.
Klik om te vergroten...
Is het hierdoor dat ik de afgelopen week zo ziek geweest ben? Het was ook niet helemaal typisch ziek zijn, het was echt specifiek m'n keel die super bad aan het gaan was, maar had geen verstopte neus o.i.d.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien de Colombiaanse verkoudheid. Geïrriteerd slijmvlies in de neus, welke weer in verbinding staat met keel en oren. Bij minder goed werkend slijmvlies komen ook virussen en bacteriën makkelijker binnen
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
UPDATE: ik had het hier dus een week of twee geleden over met een fellow. Hij heeft dus oprecht blijvende gehoorschade opgelopen aan de tijd dat het bij hem stevig sneeuwde.

Die coke kan dus echt volledig doortrekken tot alle holtes waar je slijm maar gaan kan. Best nasty eigenlijk....
Ik dacht voorheen oprecht dat je tussenschotje nog wel het ergste zou zijn. Maar gehoorschade zou ik eeeeeeecht niet tof vinden....
P
PietlulLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Misschien de Colombiaanse verkoudheid. Geïrriteerd slijmvlies in de neus, welke weer in verbinding staat met keel en oren. Bij minder goed werkend slijmvlies komen ook virussen en bacteriën makkelijker binnen
Klik om te vergroten...
2 knoflook teentjes vermalen en bij maaltijd toevoegen of in water.
Legt zelfs het dodelijke antrax plat
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pietlul zei:
2 knoflook teentjes vermalen en bij maaltijd toevoegen of in water.
Legt zelfs het dodelijke antrax plat
Klik om te vergroten...
Of een halve ui naast je hoofd leggen in bed.
De volgende dag oren schoon.
P
PietlulLid
01-01-2024, 00:00
#7
DjYella zei:
Of een halve ui naast je hoofd leggen in bed.
De volgende dag oren schoon.
Klik om te vergroten...
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pietlul zei:
Klik om te vergroten...
Uit je giechel meuren krijgt gewoon een heel andere betekenis nu.
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zweevteev zei:
Vannacht had ik voor het eerst erg veel last van oorpijn, nadat ik een avondje aan de cocaïne gezeten had. Had paracetamol genomen, maar dit hielp niet. Het voelde echt alsof het trommelvlies in mijn rechteroor op ieder moment kon gaan scheuren. Uiteindelijk was ik in slaap gevallen en toen ik wakker werd was de pijn volledig weg. Ik vroeg me af of anderen hier ook mee te maken hebben gehad en/of iemand weet wat mogelijk de oorzaak (pun intended) hiervan was.
Klik om te vergroten...
Minder kauwgom kauwen.
Toen ik stopte met roken kauwde ik ontiegelijk veel kauwgom en dat vormde druk op mijn trommelvlies. Nu ik ook met kauwgom ben gestopt is ook de druk weg en heb ik geen oorpijn meer.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tartarus zei:
Minder kauwgom kauwen.
Toen ik stopte met roken kauwde ik ontiegelijk veel kauwgom en dat vormde druk op mijn trommelvlies. Nu ik ook met kauwgom ben gestopt is ook de druk weg en heb ik geen oorpijn meer.
Klik om te vergroten...
Ik kauw haast nooit kauwgom though...
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zweevteev zei:
Grofweg 150mg, verspreid over 4 momenten.


Wat voor manieren voor snuiven zou mijn klacht dan mogelijk veroorzaakt hebben? Ik gebruik cocaïne zeker niet regelmatig of vaak, hoogstens één keer per maand. Als ik gebruik dan is het bijna altijd met goede vrienden (die het wat vaker gebruiken) en is het hun cocaïne. Heb daar nooit fysieke kwaaltjes door ervaren, maar deze cocaïne was niet van hen, dus mijn vermoeden was dat de pijn mogelijk veroorzaakt was door een middel dat erom bekend staat dat cocaïne daar vaak mee versneden wordt (wat me best mogelijk lijkt, als oorpijn door cocaïne een veel voorkomend fenomeen is). Weet niet of hier verder op ingaan mag, though.
Klik om te vergroten...
Er is idd een middel wat kraakbeen in oa je oor aantast, iets met de L. Levisitol ofzoiets kom er even niet op zi snel. Zou heel goed kunnen dat dat de oorzaak is.
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zweevteev zei:
Ik kauw haast nooit kauwgom though...
Klik om te vergroten...
Goed om te weten.
Het was ook meer een suggestie. Hoe is het nu met je?
G
GhbeetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Brakka Mang zei:
Er is idd een middel wat kraakbeen in oa je oor aantast, iets met de L. Levisitol ofzoiets kom er even niet op zi snel. Zou heel goed kunnen dat dat de oorzaak is.
Klik om te vergroten...
Levamisol
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#14
Zweevteev zei:
Vannacht had ik voor het eerst erg veel last van oorpijn, nadat ik een avondje aan de cocaïne gezeten had. Had paracetamol genomen, maar dit hielp niet. Het voelde echt alsof het trommelvlies in mijn rechteroor op ieder moment kon gaan scheuren. Uiteindelijk was ik in slaap gevallen en toen ik wakker werd was de pijn volledig weg. Ik vroeg me af of anderen hier ook mee te maken hebben gehad en/of iemand weet wat mogelijk de oorzaak (pun intended) hiervan was.
Klik om te vergroten...
Ik dacht aan druk door het snuiven mischien?!
of de versnijding middelen die gebruikt zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."