#1
De drip van 3-cmc is echt smerig of een Fluor gebonden RC, jakkes....Ach, niet ranziger dan speed of andere snuifdrugshet gevoel dat ik m´n neus reinig en ontsmet primeert wel
De drip van 3-cmc is echt smerig of een Fluor gebonden RC, jakkes....Ach, niet ranziger dan speed of andere snuifdrugshet gevoel dat ik m´n neus reinig en ontsmet primeert wel
Is het hierdoor dat ik de afgelopen week zo ziek geweest ben? Het was ook niet helemaal typisch ziek zijn, het was echt specifiek m'n keel die super bad aan het gaan was, maar had geen verstopte neus o.i.d.De buis van Eustachius vormt de verbinding tussen je middenoor en keel-neusholte. Door snuiven raakt bij mij altijd alles helemaal dicht, al helemaal van coke.
Als de buis van Eustachius dicht raakt, kan lucht zich niet verplaatsen zoals normaal. M.a.w. als er druk ontstaat, kan je deze niet meer kwijt; hoe hard je ook gaapt of slikt.
2 knoflook teentjes vermalen en bij maaltijd toevoegen of in water.Misschien de Colombiaanse verkoudheid. Geïrriteerd slijmvlies in de neus, welke weer in verbinding staat met keel en oren. Bij minder goed werkend slijmvlies komen ook virussen en bacteriën makkelijker binnen
Of een halve ui naast je hoofd leggen in bed.2 knoflook teentjes vermalen en bij maaltijd toevoegen of in water.
Legt zelfs het dodelijke antrax plat
Of een halve ui naast je hoofd leggen in bed.
De volgende dag oren schoon.
Uit je giechel meuren krijgt gewoon een heel andere betekenis nu.
Minder kauwgom kauwen.Vannacht had ik voor het eerst erg veel last van oorpijn, nadat ik een avondje aan de cocaïne gezeten had. Had paracetamol genomen, maar dit hielp niet. Het voelde echt alsof het trommelvlies in mijn rechteroor op ieder moment kon gaan scheuren. Uiteindelijk was ik in slaap gevallen en toen ik wakker werd was de pijn volledig weg. Ik vroeg me af of anderen hier ook mee te maken hebben gehad en/of iemand weet wat mogelijk de oorzaak (pun intended) hiervan was.
Ik kauw haast nooit kauwgom though...Minder kauwgom kauwen.
Toen ik stopte met roken kauwde ik ontiegelijk veel kauwgom en dat vormde druk op mijn trommelvlies. Nu ik ook met kauwgom ben gestopt is ook de druk weg en heb ik geen oorpijn meer.
Er is idd een middel wat kraakbeen in oa je oor aantast, iets met de L. Levisitol ofzoiets kom er even niet op zi snel. Zou heel goed kunnen dat dat de oorzaak is.Grofweg 150mg, verspreid over 4 momenten.
Wat voor manieren voor snuiven zou mijn klacht dan mogelijk veroorzaakt hebben? Ik gebruik cocaïne zeker niet regelmatig of vaak, hoogstens één keer per maand. Als ik gebruik dan is het bijna altijd met goede vrienden (die het wat vaker gebruiken) en is het hun cocaïne. Heb daar nooit fysieke kwaaltjes door ervaren, maar deze cocaïne was niet van hen, dus mijn vermoeden was dat de pijn mogelijk veroorzaakt was door een middel dat erom bekend staat dat cocaïne daar vaak mee versneden wordt (wat me best mogelijk lijkt, als oorpijn door cocaïne een veel voorkomend fenomeen is). Weet niet of hier verder op ingaan mag, though.
Goed om te weten.Ik kauw haast nooit kauwgom though...
LevamisolEr is idd een middel wat kraakbeen in oa je oor aantast, iets met de L. Levisitol ofzoiets kom er even niet op zi snel. Zou heel goed kunnen dat dat de oorzaak is.
Ik dacht aan druk door het snuiven mischien?!Vannacht had ik voor het eerst erg veel last van oorpijn, nadat ik een avondje aan de cocaïne gezeten had. Had paracetamol genomen, maar dit hielp niet. Het voelde echt alsof het trommelvlies in mijn rechteroor op ieder moment kon gaan scheuren. Uiteindelijk was ik in slaap gevallen en toen ik wakker werd was de pijn volledig weg. Ik vroeg me af of anderen hier ook mee te maken hebben gehad en/of iemand weet wat mogelijk de oorzaak (pun intended) hiervan was.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."