#1
Mwah iedereen heeft krijgt deze tijden meuk er is crisis
Volgens mij houden ze speciaal voor jou de meuk opzij en vertellen ze dat er crisis is 🤣.
Coke % puurheid is het hoogste in tijden.
Mwah iedereen heeft krijgt deze tijden meuk er is crisis
De toren op mijn profielfoto begeleid altijd ruim voldoende goed spul de haven inMwah iedereen heeft krijgt deze tijden meuk er is crisis
Ja zoiets zou denk ik is echt me spul brengen naar testlab inplaats van suggereren % denk je komt bedroefd terugVolgens mij houden ze speciaal voor jou de meuk opzij en vertellen ze dat er crisis is 🤣.
Coke % puurheid is het hoogste in tijden.
Volgens de testcentra stijgt het gemiddelde percentage in nederland al jaren, dus het is echt jou hoekje wat slechter wordt.Ja zoiets zou denk ik is echt me spul brengen naar testlab inplaats van suggereren % denk je komt bedroefd terug
Heb je dat gehoord van oom jack de dealerVolgens de testcentra stijgt het gemiddelde percentage in nederland al jaren, dus het is echt jou hoekje wat slechter wordt.
Hier is er niks loos, er zit wel verschil tussen dealers, maar over t algemeen is het echt gewoon prima
oom jack de dealer
Hoe ken jij jack en hoe weet je dat hij mijn oom is?Heb je dat gehoord van oom jack de dealer
Geweldig dit.Krijg het gevoel dat nergens meer echt flakes te koop is koop altijd per 20 maar krijg bij verschillende mensen columbiaanse zooi die hier in Nederland is verwerkt
Hoe ik dat weet testlab percentages van 60-66 maximaal soms met levisamol en soms met andere versnijdingsmiddelen terwijl 3 jaar geleden je wat eenvoudiger aan 77+% kon komen is er een crisis opgang van echte pure peru flakes ?
Hoe is het bij de mede forumgangers.
Nou denk jij weet zelf niks en doet alsof je alles weetGeweldig dit.
Je koopt per 20? Per 20 wat? Milligram?
Flakes, Peru, Colombiaanse zooi, 60-66% Max, 3 jaar geledenen 77%+….
Soms met levisamol? Levamisol bedoel je denk ik… nou je wilt niet weten wat er vaak nog meer versneden wordt.
heb werkelijk nog nooit zo veel onzin gelezen in een post. 😂
je moet nog wel het een en ander leren merk ik.
Alle test tegenwoordig levamisol dat bedoel ik dat er nog meer cuts zijn dat weet ik maar in mij samples was levasmisol en ik kook per 20gGeweldig dit.
Je koopt per 20? Per 20 wat? Milligram?
Flakes, Peru, Colombiaanse zooi, 60-66% Max, 3 jaar geledenen 77%+….
Soms met levisamol? Levamisol bedoel je denk ik… nou je wilt niet weten wat er vaak nog meer versneden wordt.
heb werkelijk nog nooit zo veel onzin gelezen in een post. 😂
je moet nog wel het een en ander leren merk ik.
Foto van je profiel zegt genoeg 'krijt cocaine ' maar goed jij weet alles !. AhhahaGeweldig dit.
Je koopt per 20? Per 20 wat? Milligram?
Flakes, Peru, Colombiaanse zooi, 60-66% Max, 3 jaar geledenen 77%+….
Soms met levisamol? Levamisol bedoel je denk ik… nou je wilt niet weten wat er vaak nog meer versneden wordt.
heb werkelijk nog nooit zo veel onzin gelezen in een post. 😂
je moet nog wel het een en ander leren merk ik.
Je hebt nu wel lang genoeg hoog van de toren geblazen. Doe nu je naam maar eens eer aan en ga of een beetje vriendelijk doen en laat mensen in hun waarden, of zeg gewoon niks.Foto van je profiel zegt genoeg 'krijt cocaine ' maar goed jij weet alles !. Ahhaha
Krijg het gevoel dat nergens meer echt flakes te koop is koop altijd per 20 maar krijg bij verschillende mensen columbiaanse zooi die hier in Nederland is verwerkt
Hoe ik dat weet testlab percentages van 60-66 maximaal soms met levisamol en soms met andere versnijdingsmiddelen terwijl 3 jaar geleden je wat eenvoudiger aan 77+% kon komen is er een crisis opgang van echte pure peru flakes ?
Hoe is het bij de mede forumgangers.
Volendammer Vlokken heten ze nu.Ik heb zelfs gehoord dat ze Peru opgedoekt hebben, dus het zal er ook wel niet meer komen
Lijkt me een goed plan. DoneEn aangezien iedereen die op je vraag reageert een grote waffel van je krijgt, kan er op dit topic ook wel een slotje geloof ik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."