Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Freek zei: hoe bak je die , gewoon cake bakken en wiet er zo in stoppen en door het cakemeel ofzo? of wat Klik om te vergroten... . haal de gebruikelijke dingen die je nodig heb voor een cake. maak de wiet klein, dus dan is het eigenlijk poeder. je neemt bv 20 gram wiet (poedervorm) en van je cakemix haal je dan 20 gram eraf. de wiet meng je door je cakemix. nu ga je gewoon het recept volgen wat op het pak staat. is de cake ongeveer een half uur uit de oven, neem een lekkere plak.Heerlijk eet smakelijk"
"moonflower zei: jo tnx, werkt het hetzelfde bij iedere smaak die de cake heeft , zit er verschil tussen??? Klik om te vergroten... je kan het beste een cake bakken die naturel is.die vind ik persoonlijk het beste dan smaken met wiet erin.maar ja, smaken verschillen. de verhouding blijft qua afwegen het zelfde. 10 gr. wiet= 10 gr.cakemix eraf. 12 gr.wiet=12 gr.cakemix eraf enz. het is net hoe sterk je zelf die cake wil hebben"
"moonflower zei: Hoeveel wiet gaat er in een gewone gemiddelde spacecake Klik om te vergroten... ongeveer 10 gram. is de cake afgekoeld in de koelkast bewaren met folie eromheen tegen het uitdrogen. je kan het ook eventueel invriezen."
"zoals ik schreef in 2 berichten terug, het is net hoe sterk je de cake zelf wil hebben. 10 gr. vind ik lekker smaken als ik er bv 5 gr. in doe proef ik er weinig van. dus vandaar ieder zijn eigen smaak"
"het is NIET normaal om het aan je hond te geven"
"Freek zei: neem je een paddo? gewoon eten?, en werkt dat dan meteen ofzo Klik om te vergroten... . je kan ze gewoon eten. maar ook op deze manieren.ik verwerk het in een omelet (eiergerecht) of iets water op zetten, de paddo's fijn knippen en even in het water mee laten koken en daarbij een zakje aanmaaksoep doen even door roeren in een kommetje doen en lekker op eten. het smaakt dan nog ook goed.vanwege het warme water werkt het extra snel en heftiger.dit is wel mijn ervaring."
"Allardos zei: klinkt wel stoer allemaal... moet je ook iemand in de buurt hebben om op je te letten. Hoevaak gaat er wat mis, en hoe ernstig is dat??? Klik om te vergroten... ik heb het nog niet mee gemaakt. maar als je het voor het eerst gebruikt is het toch wel beter als er iemand bij is die er al iets ervaring mee heeft. en gaan gebruiken als je je goed op je gemak voelt !!! ben je bv. op gefokt, rot bui dan ga je nog negatiever reageren dat heb je ook als je wiet gebruikt. en dat is tenslotte niet de bedoeling ."