#1
ik had er vorig jaar ook twee maar ineens werden ze geel ![:cry:]()
wat wil dat dan zeggen? dat ze dood zijn of zo?Jeller zei:ik had er vorig jaar ook twee maar ineens werden ze geel![]()
Wacht nog maar even met buiten zetten hoor Mac...Mac... zei:Je kunt ze ook gewoon in een speciekuip buiten neerzetten. Hoe meer grond de plant ter beschikking heeft, des te groter zal deze worden (dus regelmatig ompotten) en dus des te meer wiet. Maar je kan ze echt wel gewoon buiten neerzetten, al vanaf nu denk ik. Het is nu al niet meer zo koud buiten. Maar let wel op dat je ze niet in de vrieskou neerzet, ff op het weer letten dus..![]()
Een bouwlamp!slipperman zei:Aaan een bouwlamp heb je geen reet (iig niet veel vergeleken met stroomverbruik), komen niet veel lumen af meeste wat zo`n ding doet is warmte maken.ThunderBunny zei:ja is ook schattig om te zien en bij genoeg licht goede voedzame grond en een graadje of 24 groeien ze super snel.
dit zou een leuk lampje voor je plantje zijn
![]()
![]()
![]()

Zo'n kweek lamp kan je ook als skylight gebruiken!slipperman zei:lol welke randebiel richt er een 600 watt natrium lamp de lucht in![]()

Hempy zei:yeaaa, ik heb zojuist vernomen dat ik 10 plantjes kan gaan zetten in mei of in juniik heb een groot stuk land ter beschikking gesteld gekregen van een vriendin
![]()

Sweet_Shadow zei:Vet lief plantje![]()
Als je 10 planten mag wegzetten neem dan 25 zadenHempy zei:laten we hopen dat het een gigantische opbrengst word![]()
slipperman zei:Wat voor temperatuur heb je in je hok? 45 graden ofzo? 1 pc fan met een 250 watter word al te warmmichielxboxer zei:je hebt gelijk, maar dat computerkoelertje redt het wel. Tenminste de afgelopen 3 weken. Maar tis wel randje ja, miss. doei k er nog een bij. Of ga ik die lamp weg halen en dump ik een aantal TL buizen ervoor in de plaats.slipperman zei:Heb ik een paar posts hierboven al gezegdmichielxboxer zei:Ik heb een 600watt lamp boven zes plantjes, maar die lamp brand maar 8uur per dag. Gaat prima trouwens.
Nopg een leuke tip als je in een kast plantjes hebt, dan moet de lucht wel ververst worden. Nou moet je ff uit een oude pc de koeler (soort klein ventilatortje) halen, deze d.m.v een oude telefoon oplader bijv. aansluiten op het stroomnet. Dan kun je, als je 2 gaten in de kast boort, in het ene gat de ventiltor monteren, en in het andere gat niets. Dan komt er een gezonde luchtcirculatie. Ook handig als je je shit gaat laten drogen.Of je gaat gewon langs de pc winkel en daar liggen ze voor 3 - 4 euro
En 1 pc fan bij een 600 watt lamp? Een 600 watter produceert wel zo ziekelijk veel warmte ik zou er toch een paar bij doen en ipv een passieve luchtinlaat de lucht er zelf in blazen.
![]()
zalig man! wat ga je doen met de opbrengst ervan? zelf allemaal op blowen of ga je verkopen ?Hempy zei:yeaaa, ik heb zojuist vernomen dat ik 10 plantjes kan gaan zetten in mei of in juniik heb een groot stuk land ter beschikking gesteld gekregen van een vriendin
![]()
:P 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."