Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnze Plant

Onze Plant

65 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik had er vorig jaar ook twee maar ineens werden ze geel :cry:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeller zei:
ik had er vorig jaar ook twee maar ineens werden ze geel :cry:
Klik om te vergroten...
wat wil dat dan zeggen? dat ze dood zijn of zo?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kunt ze ook gewoon in een speciekuip buiten neerzetten. Hoe meer grond de plant ter beschikking heeft, des te groter zal deze worden (dus regelmatig ompotten) en dus des te meer wiet. Maar je kan ze echt wel gewoon buiten neerzetten, al vanaf nu denk ik. Het is nu al niet meer zo koud buiten. Maar let wel op dat je ze niet in de vrieskou neerzet, ff op het weer letten dus.. :wink:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mac... zei:
Je kunt ze ook gewoon in een speciekuip buiten neerzetten. Hoe meer grond de plant ter beschikking heeft, des te groter zal deze worden (dus regelmatig ompotten) en dus des te meer wiet. Maar je kan ze echt wel gewoon buiten neerzetten, al vanaf nu denk ik. Het is nu al niet meer zo koud buiten. Maar let wel op dat je ze niet in de vrieskou neerzet, ff op het weer letten dus.. :wink:
Klik om te vergroten...
Wacht nog maar even met buiten zetten hoor Mac...
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#5
kdenk ook wel dat het nog te koud is om buiten te zetten kdenk tegen mei of juni dat het wel zou kunnen overdag
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#6
slipperman zei:
ThunderBunny zei:
ja is ook schattig om te zien en bij genoeg licht goede voedzame grond en een graadje of 24 groeien ze super snel.
dit zou een leuk lampje voor je plantje zijn

:mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...
Aaan een bouwlamp heb je geen reet (iig niet veel vergeleken met stroomverbruik), komen niet veel lumen af meeste wat zo`n ding doet is warmte maken.
Klik om te vergroten...
Een bouwlamp! :openmouth: :openmouth: :openmouth:
kun je zien dat je geen kenner bent, :wink: anders had je gezien dat dit een 600 natrium lamp is :mrgreen: :stoned:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#7
ok tnx, wat kan er nog allemaal helpen om de stam steviger te laten komen?
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#8
lol welke randebiel richt er een 600 watt natrium lamp de lucht in :openmouth:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Genoeg mensen.
Wie gooit er nou een 4000 W HTI lamp de lucht in :confused:
nja ik bv...
Mss ook wat voor je kweekzoldertje :tongueout:
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#10
slipperman zei:
lol welke randebiel richt er een 600 watt natrium lamp de lucht in :openmouth:
Klik om te vergroten...
Zo'n kweek lamp kan je ook als skylight gebruiken! :mrgreen:
Deze foto is gemaakt op automaxx summer edition en daar is het snacht's pikkedonker :angry: als jij straalbezope en onder invloed van drugs de feest tenten uit komt midden in de nacht kun je heel makkelijk je plekje terug vinden gewoon even om je heen kijken, hee daar is het licht en er naar toe lopen. :beer: :mrgreen: :wave:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#11
oke kvonnet tijd dak nog eens wa fotos post van me plant. hij is erg gegroeid en verstevigt.



:P greetzz
xXx
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vet lief plantje :hearteyes:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hempy zei:
yeaaa, ik heb zojuist vernomen dat ik 10 plantjes kan gaan zetten in mei of in juni :tongueout: ik heb een groot stuk land ter beschikking gesteld gekregen van een vriendin :grin::grin::grin:
Klik om te vergroten...

woow, gelukzak.
veel succes dermee en mogen alle 10 voor veel opbrengst zorgen
:mrgreen:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sweet_Shadow zei:
Vet lief plantje :hearteyes:
Klik om te vergroten...

mercih :P
kad echt nie gedacht datr van da lang, uitgestrekt slungelplantje(zie eerste paginas) iets zou worden, blijkbaar wel duz :wink:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#15
yeaaa, ik heb zojuist vernomen dat ik 10 plantjes kan gaan zetten in mei of in juni :tongueout: ik heb een groot stuk land ter beschikking gesteld gekregen van een vriendin :grin::grin::grin:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hempy zei:
laten we hopen dat het een gigantische opbrengst word :grin:
Klik om te vergroten...
Als je 10 planten mag wegzetten neem dan 25 zaden :) Ongeveer de helft is mannetjes en kunnen dus de vuilnisbak in. + je kan de mooiste planten kiezen en daarmee verder gaan
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#17
slipperman zei:
michielxboxer zei:
slipperman zei:
michielxboxer zei:
Ik heb een 600watt lamp boven zes plantjes, maar die lamp brand maar 8uur per dag. Gaat prima trouwens.

Nopg een leuke tip als je in een kast plantjes hebt, dan moet de lucht wel ververst worden. Nou moet je ff uit een oude pc de koeler (soort klein ventilatortje) halen, deze d.m.v een oude telefoon oplader bijv. aansluiten op het stroomnet. Dan kun je, als je 2 gaten in de kast boort, in het ene gat de ventiltor monteren, en in het andere gat niets. Dan komt er een gezonde luchtcirculatie. Ook handig als je je shit gaat laten drogen.
Klik om te vergroten...
Heb ik een paar posts hierboven al gezegd :) Of je gaat gewon langs de pc winkel en daar liggen ze voor 3 - 4 euro :wink: En 1 pc fan bij een 600 watt lamp? Een 600 watter produceert wel zo ziekelijk veel warmte ik zou er toch een paar bij doen en ipv een passieve luchtinlaat de lucht er zelf in blazen.
Klik om te vergroten...
je hebt gelijk, maar dat computerkoelertje redt het wel. Tenminste de afgelopen 3 weken. Maar tis wel randje ja, miss. doei k er nog een bij. Of ga ik die lamp weg halen en dump ik een aantal TL buizen ervoor in de plaats.
Klik om te vergroten...
Wat voor temperatuur heb je in je hok? 45 graden ofzo? 1 pc fan met een 250 watter word al te warm :wink:
Klik om te vergroten...

ong. 30 graden...
het valt wel mee hoor... kheb een 600watter echt waar. Kheb nu wel een 2e computerkoelertje erbij geplaatst was eigenlijk niet echt nodig .
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#18
30 graden is eigenlijk wel te warm...
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hempy zei:
yeaaa, ik heb zojuist vernomen dat ik 10 plantjes kan gaan zetten in mei of in juni :tongueout: ik heb een groot stuk land ter beschikking gesteld gekregen van een vriendin :grin::grin::grin:
Klik om te vergroten...
zalig man! wat ga je doen met de opbrengst ervan? zelf allemaal op blowen of ga je verkopen ?
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#20

onze plant op 17 april 2006
wat vinden jullie van onze mooie plant tot nu toe? :mrgreen:
we hebben hem dus geplant op 5 maart 2006.
mensen, jullie mogen nog altijd dingen zeggen over onze plant of dingen vertellen over jullie plant hoor, dat is altijd welkom, advies is ook altijd goed :stoned:
tot de volgende update :wave: :P :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."