#1
laten we hopen dat het een gigantische opbrengst word ![:grin:]()
dat zal ons heus wel lukken, in huis hebben we genoeg lampen en het nodige, we hebben al meer dan 2 maand voordien op het internet en zo informatie gezocht over binnenkweken en dat zou moeten lukken, want wij zijn namelijk niet de enige die binnen kweken hoor. en dat van die ouders, het mag van haar ouders dus ja, als ze problemen hebben met de stank dan moeten ze maar luchtverfrissers kopen :P 
Aaan een bouwlamp heb je geen reet (iig niet veel vergeleken met stroomverbruik), komen niet veel lumen af meeste wat zo`n ding doet is warmte maken.ThunderBunny zei:ja is ook schattig om te zien en bij genoeg licht goede voedzame grond en een graadje of 24 groeien ze super snel.
dit zou een leuk lampje voor je plantje zijn
![]()
![]()
![]()
Ach hou je mond man als jij twee maanden info heb gezocht dan had je echt wel meer geweten. Binnen afbloeien voor een ruit zal je never lukken met een fatsoenlijk resultaat gooi hem buiten en je hebt veel meer kans.Freaky high zei:zeg breek ons eens niet afdat zal ons heus wel lukken, in huis hebben we genoeg lampen en het nodige, we hebben al meer dan 2 maand voordien op het internet en zo informatie gezocht over binnenkweken en dat zou moeten lukken, want wij zijn namelijk niet de enige die binnen kweken hoor. en dat van die ouders, het mag van haar ouders dus ja, als ze problemen hebben met de stank dan moeten ze maar luchtverfrissers kopen :P
yuuuuu kus
Kevn![]()
slipperman zei:Kleur 84(0) of 33 is het beste in de groei.spacekonijn zei:een TL lamp met ik geloof kleur 14...
deze zijn voor stekkies ( weet niet hoe het met beginnende zaadjes zit ) beter geschikt dan de lampen die je later nodig hebt voor planten.
als ze groter zijn heb je niks meer aan deze TL's maar voor beginnende planten zijn ze juist perfect
De kleur 830 is het beste voor bloeien.
Ik doe dit jaar voorkweken voor de ruit gat niet echt super maar goed genoeg. Vorig jaar met 4 tl`s van 33 gedaan.spacekonijn zei:slipperman zei:Kleur 84(0) of 33 is het beste in de groei.spacekonijn zei:een TL lamp met ik geloof kleur 14...
deze zijn voor stekkies ( weet niet hoe het met beginnende zaadjes zit ) beter geschikt dan de lampen die je later nodig hebt voor planten.
als ze groter zijn heb je niks meer aan deze TL's maar voor beginnende planten zijn ze juist perfect
De kleur 830 is het beste voor bloeien.
33 had ik inderdaad in het begin , en later achter het raam in de zon en 15 mei ofzo in de tuin gezet
3 PP platen en 1 K2 plant , minimaal 600 gram geoogst maar heb t niet gewogen , was denk ik wel meer
Oow dus je zet hem dan `s nachts in een schuur ofzo? (past moeilijk op de vensterbank he lol)Me~plantu~isme~moat zei:![]()
zodra het wat warmer wordt zet ik hem wel buiten.
dat ik hem voor altijd binnen houdt is zeker verkeerde informatie.
zolang het te koud is staat hij voor de ruit.
de zomer komt er toch aan en bet ya ass datikem zkr buiten zet.
Op de vensterbank zal echt niet lukkenFreaky high zei:sorry voor het misverstand Slipperman, Déé en ik hebben elkaar daar in verkeerd verstaan. dus ons plan is hem buiten te zetten in de zomer overdag als het warm is en snachts gewoon op de vensterbank want daar is zij(hopelijk) nu nog klein genoeg voor en hopelijk in de zomer ook nog altijd. en als zij dan te groot word dan zetten we die snachts wel in de veranda. goed plan? of tips?
wat wil dat dan zeggen? dat ze dood zijn of zo?Jeller zei:ik had er vorig jaar ook twee maar ineens werden ze geel![]()
Wacht nog maar even met buiten zetten hoor Mac...Mac... zei:Je kunt ze ook gewoon in een speciekuip buiten neerzetten. Hoe meer grond de plant ter beschikking heeft, des te groter zal deze worden (dus regelmatig ompotten) en dus des te meer wiet. Maar je kan ze echt wel gewoon buiten neerzetten, al vanaf nu denk ik. Het is nu al niet meer zo koud buiten. Maar let wel op dat je ze niet in de vrieskou neerzet, ff op het weer letten dus..![]()
Een bouwlamp!slipperman zei:Aaan een bouwlamp heb je geen reet (iig niet veel vergeleken met stroomverbruik), komen niet veel lumen af meeste wat zo`n ding doet is warmte maken.ThunderBunny zei:ja is ook schattig om te zien en bij genoeg licht goede voedzame grond en een graadje of 24 groeien ze super snel.
dit zou een leuk lampje voor je plantje zijn
![]()
![]()
![]()

Zo'n kweek lamp kan je ook als skylight gebruiken!slipperman zei:lol welke randebiel richt er een 600 watt natrium lamp de lucht in![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."