Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnze Plant

Onze Plant

65 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#1
laten we hopen dat het een gigantische opbrengst word :grin:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#2
zeg breek ons eens niet af :mrgreen: dat zal ons heus wel lukken, in huis hebben we genoeg lampen en het nodige, we hebben al meer dan 2 maand voordien op het internet en zo informatie gezocht over binnenkweken en dat zou moeten lukken, want wij zijn namelijk niet de enige die binnen kweken hoor. en dat van die ouders, het mag van haar ouders dus ja, als ze problemen hebben met de stank dan moeten ze maar luchtverfrissers kopen :P

yuuuuu kus
Kevn :stoned:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#3
ThunderBunny zei:
ja is ook schattig om te zien en bij genoeg licht goede voedzame grond en een graadje of 24 groeien ze super snel.
dit zou een leuk lampje voor je plantje zijn

:mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...
Aaan een bouwlamp heb je geen reet (iig niet veel vergeleken met stroomverbruik), komen niet veel lumen af meeste wat zo`n ding doet is warmte maken.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Freaky high zei:
zeg breek ons eens niet af :mrgreen: dat zal ons heus wel lukken, in huis hebben we genoeg lampen en het nodige, we hebben al meer dan 2 maand voordien op het internet en zo informatie gezocht over binnenkweken en dat zou moeten lukken, want wij zijn namelijk niet de enige die binnen kweken hoor. en dat van die ouders, het mag van haar ouders dus ja, als ze problemen hebben met de stank dan moeten ze maar luchtverfrissers kopen :P

yuuuuu kus
Kevn :stoned:
Klik om te vergroten...
Ach hou je mond man als jij twee maanden info heb gezocht dan had je echt wel meer geweten. Binnen afbloeien voor een ruit zal je never lukken met een fatsoenlijk resultaat gooi hem buiten en je hebt veel meer kans.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
slipperman zei:
spacekonijn zei:
een TL lamp met ik geloof kleur 14...
deze zijn voor stekkies ( weet niet hoe het met beginnende zaadjes zit ) beter geschikt dan de lampen die je later nodig hebt voor planten.

als ze groter zijn heb je niks meer aan deze TL's maar voor beginnende planten zijn ze juist perfect
Klik om te vergroten...
Kleur 84(0) of 33 is het beste in de groei.
De kleur 830 is het beste voor bloeien.
Klik om te vergroten...

33 had ik inderdaad in het begin , en later achter het raam in de zon en 15 mei ofzo in de tuin gezet

3 PP platen en 1 K2 plant , minimaal 600 gram geoogst maar heb t niet gewogen , was denk ik wel meer
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#6
spacekonijn zei:
slipperman zei:
spacekonijn zei:
een TL lamp met ik geloof kleur 14...
deze zijn voor stekkies ( weet niet hoe het met beginnende zaadjes zit ) beter geschikt dan de lampen die je later nodig hebt voor planten.

als ze groter zijn heb je niks meer aan deze TL's maar voor beginnende planten zijn ze juist perfect
Klik om te vergroten...
Kleur 84(0) of 33 is het beste in de groei.
De kleur 830 is het beste voor bloeien.
Klik om te vergroten...

33 had ik inderdaad in het begin , en later achter het raam in de zon en 15 mei ofzo in de tuin gezet

3 PP platen en 1 K2 plant , minimaal 600 gram geoogst maar heb t niet gewogen , was denk ik wel meer
Klik om te vergroten...
Ik doe dit jaar voorkweken voor de ruit gat niet echt super maar goed genoeg. Vorig jaar met 4 tl`s van 33 gedaan.
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#7
:confused:

zodra het wat warmer wordt zet ik hem wel buiten.
dat ik hem voor altijd binnen houdt is zeker verkeerde informatie.
zolang het te koud is staat hij voor de ruit.
de zomer komt er toch aan en bet ya ass datikem zkr buiten zet.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Me~plantu~isme~moat zei:
:confused:

zodra het wat warmer wordt zet ik hem wel buiten.
dat ik hem voor altijd binnen houdt is zeker verkeerde informatie.
zolang het te koud is staat hij voor de ruit.
de zomer komt er toch aan en bet ya ass datikem zkr buiten zet.
Klik om te vergroten...
Oow dus je zet hem dan `s nachts in een schuur ofzo? (past moeilijk op de vensterbank he lol)
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#9
sorry voor het misverstand Slipperman, Déé en ik hebben elkaar daar in verkeerd verstaan. dus ons plan is hem buiten te zetten in de zomer overdag als het warm is en snachts gewoon op de vensterbank want daar is zij(hopelijk) nu nog klein genoeg voor en hopelijk in de zomer ook nog altijd. en als zij dan te groot word dan zetten we die snachts wel in de veranda. goed plan? of tips?
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Freaky high zei:
sorry voor het misverstand Slipperman, Déé en ik hebben elkaar daar in verkeerd verstaan. dus ons plan is hem buiten te zetten in de zomer overdag als het warm is en snachts gewoon op de vensterbank want daar is zij(hopelijk) nu nog klein genoeg voor en hopelijk in de zomer ook nog altijd. en als zij dan te groot word dan zetten we die snachts wel in de veranda. goed plan? of tips?
Klik om te vergroten...
Op de vensterbank zal echt niet lukken :grin: Dan gewoon in de veranda ofzo ja dat moet lukken.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik had er vorig jaar ook twee maar ineens werden ze geel :cry:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeller zei:
ik had er vorig jaar ook twee maar ineens werden ze geel :cry:
Klik om te vergroten...
wat wil dat dan zeggen? dat ze dood zijn of zo?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Je kunt ze ook gewoon in een speciekuip buiten neerzetten. Hoe meer grond de plant ter beschikking heeft, des te groter zal deze worden (dus regelmatig ompotten) en dus des te meer wiet. Maar je kan ze echt wel gewoon buiten neerzetten, al vanaf nu denk ik. Het is nu al niet meer zo koud buiten. Maar let wel op dat je ze niet in de vrieskou neerzet, ff op het weer letten dus.. :wink:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mac... zei:
Je kunt ze ook gewoon in een speciekuip buiten neerzetten. Hoe meer grond de plant ter beschikking heeft, des te groter zal deze worden (dus regelmatig ompotten) en dus des te meer wiet. Maar je kan ze echt wel gewoon buiten neerzetten, al vanaf nu denk ik. Het is nu al niet meer zo koud buiten. Maar let wel op dat je ze niet in de vrieskou neerzet, ff op het weer letten dus.. :wink:
Klik om te vergroten...
Wacht nog maar even met buiten zetten hoor Mac...
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#15
kdenk ook wel dat het nog te koud is om buiten te zetten kdenk tegen mei of juni dat het wel zou kunnen overdag
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#16
slipperman zei:
ThunderBunny zei:
ja is ook schattig om te zien en bij genoeg licht goede voedzame grond en een graadje of 24 groeien ze super snel.
dit zou een leuk lampje voor je plantje zijn

:mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...
Aaan een bouwlamp heb je geen reet (iig niet veel vergeleken met stroomverbruik), komen niet veel lumen af meeste wat zo`n ding doet is warmte maken.
Klik om te vergroten...
Een bouwlamp! :openmouth: :openmouth: :openmouth:
kun je zien dat je geen kenner bent, :wink: anders had je gezien dat dit een 600 natrium lamp is :mrgreen: :stoned:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#17
ok tnx, wat kan er nog allemaal helpen om de stam steviger te laten komen?
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#18
lol welke randebiel richt er een 600 watt natrium lamp de lucht in :openmouth:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Genoeg mensen.
Wie gooit er nou een 4000 W HTI lamp de lucht in :confused:
nja ik bv...
Mss ook wat voor je kweekzoldertje :tongueout:
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
slipperman zei:
lol welke randebiel richt er een 600 watt natrium lamp de lucht in :openmouth:
Klik om te vergroten...
Zo'n kweek lamp kan je ook als skylight gebruiken! :mrgreen:
Deze foto is gemaakt op automaxx summer edition en daar is het snacht's pikkedonker :angry: als jij straalbezope en onder invloed van drugs de feest tenten uit komt midden in de nacht kun je heel makkelijk je plekje terug vinden gewoon even om je heen kijken, hee daar is het licht en er naar toe lopen. :beer: :mrgreen: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."