Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnze Plant

Onze Plant

65 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#1

onze plant op 17 april 2006
wat vinden jullie van onze mooie plant tot nu toe? :mrgreen:
we hebben hem dus geplant op 5 maart 2006.
mensen, jullie mogen nog altijd dingen zeggen over onze plant of dingen vertellen over jullie plant hoor, dat is altijd welkom, advies is ook altijd goed :stoned:
tot de volgende update :wave: :P :stoned:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Freaky high zei:

onze plant op 17 april 2006
wat vinden jullie van onze mooie plant tot nu toe? :mrgreen:
we hebben hem dus geplant op 5 maart 2006.
mensen, jullie mogen nog altijd dingen zeggen over onze plant of dingen vertellen over jullie plant hoor, dat is altijd welkom, advies is ook altijd goed :stoned:
tot de volgende update :wave: :P :stoned:
Klik om te vergroten...
Haal dat stokje weg :) Valt ie om graaf hem dan voorzichtig uit en plaats hem dieper in de grond (de stengel dus paar cm de grond in) zo kan de stam stevig worden dit plantje is nu al in zwakke toestand en zal buiten never nooit overleven. Wat je ook kan doen is hem over een tijdje toppen.
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoe moet je precies toppen, ik lees er wel van, maar het is mss beter te horen van mensen met ervaring
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Freaky high zei:
hoe moet je precies toppen, ik lees er wel van, maar het is mss beter te horen van mensen met ervaring
Klik om te vergroten...
Ik heb er zelf ook nog alleen over gelezen.... heb hier nu 6 plantjes staan en het ziet er naar uit dat ze het niet nodig hebben.
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#5
bedankt voor je advies slipperman. we hebben het stokje verwijdert en de stam is al na 1 dagje dikker geworden. hier wat fotos die we juist getrokken hebben (18 april 2006)
dit is dus de stam die zo te zien wel al redelijk veel verstevigd is

dit is de plant van een beetje verder..
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#6
zie hier een paar nieuwe foto's van onze plant. we hebben hem de laatste dagen beetje buiten gezet omdat het super mooi weer was en achter die ruit werden de bladeren toch maar slapjes elke avond. nu hij buiten gestaan heeft krijgt ze ook al knoppen.

(zijaanzicht)
(bovenaanzicht)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."