#1
ja vanavond 


...mathijs zei:Ja.![]()
Maargoed...ik heb eigenlijk het liefst wat ervaringen enzo...ben niet graag de eerste :P

Aquilta zei:scheelt niet veel. IK werd er ontzettend misselijk van en heb een tijdje op bed gelegen. Maar kan ook zijn omdat er een aardige hoeveelheid andere drugs in mijn lichaam zat en ben ook niet zo'n fan van honing maar ik ga het zeker nog een keer proberen.
bloos? waarom? Maar nee tis wiet en honing op een bepaalde manier verwarmd. Lees anders t recept dan snap je hoe t wordt gemaakt.Blaatkip zei:Is dit een harddrug? daar blijf ik nl. vanaf![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."