#1
en ik vind ook dat trips daar vetter van worden...
zo
zo
MarijN zei:Sommige van jullie zullen ze wel kennen, van die psychedelische doeken voor aan de muur... zet je er een blacklight op dan springt 'ie er al heel erg mooi uit... heb je lsd/paddos op, dan komt 'ie pas helemaal tot leven. Hier eentje die ik laatst gekocht heb:
![]()
Nou lijkt het mij erg leuk ook zelf zoiets te maken... wel wat creativiteit vereist maar toch.. lijkt me het proberen waard; te beginnen met een ontwerp op A4
Zijn er toevallig mensen die hier al ervaring mee hebben? Of die misschien goede adressen hebben waar je zulke doeken kan kopen?
Frisko zei:als er genoeg vraag naar is zal ik mn uiterste best doen om deze ook daadwerkelijk te bezorgen.
Mr.jiho zei:ik ben mss ook zeker geintereseerd maar hoeveel vragen ze? rechtstreeks uit india? persoonlijk vind ik het niet zo mooie werkjes hoor
ken mensen die het wel even goed kunnen![]()

hier zal schranz straks wel antwoord op geven...BombSki zei:hoeveel heb je er nodig om het door te kunnen laten gaan?
ik zit namelijk nog op een ander forum waar ik er wel wat kwijt zou kunnen, dit regel ik zelf dan allemaal en dan bestel ik ze wel.
maar dat ga ik alleen doen als ik weet heoveel ik er moet hebben, anders stel ik al die mensen daar teleur. misschien hebben we op drugsforum.nl al wel genoeg.
de prijs is dus 20euro per stuk?
edit:
ikzelf wil wel jingjang hebben:
http://users.pandora.be/Divxking/new/sl ... njang.html
Frisko zei:Mr.jiho zei:ik ben mss ook zeker geintereseerd maar hoeveel vragen ze? rechtstreeks uit india? persoonlijk vind ik het niet zo mooie werkjes hoor
ken mensen die het wel even goed kunnen![]()
dan ga ze daar halen hé kerel...
![]()

das natuurlijk een ander,zal volgens mij er helemaal aan liggen hoeveel er bestelt worden(de prijs) en de prijs was 30€ meende ik btw...Mr.jiho zei:Frisko zei:Mr.jiho zei:ik ben mss ook zeker geintereseerd maar hoeveel vragen ze? rechtstreeks uit india? persoonlijk vind ik het niet zo mooie werkjes hoor
ken mensen die het wel even goed kunnen![]()
dan ga ze daar halen hé kerel...
![]()
ik heb niet gezegt dat ik ze aan 20euro kan halen he![]()
![]()
/me wachtFrisko zei:hier zal schranz straks wel antwoord op geven...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."