Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsycho_Chrono's Kindjes

Psycho_Chrono's Kindjes

60 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Update ! :)

Zo zien ze er nu uit, foto's zijn net 5 minuten geleden gemaakt:



Het schaap word er ook gelukkig van:



En een enkeling besloot om onder de grond te gaan groeien, wat moet ik met deze doen ?



En als afsluiter: De knuffelende paddo's :hearteyes:

E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
whaaaaaaa how cute <3
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wow, mooie paddenstoelen hoor. Goed werk :)

Ik zou de ingegroeide zwam niet oogsten; die lijkt me niet lekker. Maar je hebt ook al zoveel mooie.

Dat wordt smullen! :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doerak zei:
Wow, mooie paddenstoelen hoor. Goed werk :)

Ik zou de ingegroeide zwam niet oogsten; die lijkt me niet lekker. Maar je hebt ook al zoveel mooie.

Dat wordt smullen! :)
Klik om te vergroten...

dankje :) ja word zeker smullen :) denk je dat ik die grootste al moet oogsten (ben komende 2 dagen wss niet meer thuis te vinden)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, dat lijkt me wel verstandig, de hoedjes zijn al open.
Als je nog langer wacht zit je bak misschien onder met sporen
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mooi om te zien!!

Ik zou ze allemaal oogsten voordat je die twee dagen weg gaat, en dan de set klaarmaken voor de volgende vlucht. Wordt ook aangeraden in de handleiding (die ik had tenminste), om ze allemaal tegelijk te oogsten (heb ik niet altijd gedaan maar als je even weg bent zou ik het toch maar doen, want ze groeien heel snel zoals je merkt :)).

Oh en over die 'dwarsliggers', die had ik er ook tussen, die heb ik er tussen uit gehaald (met bestek desnoods - wel voorzichtig!) want ze moeten er toch uit. Of je ze ook wilt bewaren voor consumptie moet je maar even bekijken. Ik heb ze volgens mij allemaal weggegooid omdat ze er zo slecht uitzagen.

Haha @ schaap :mrgreen:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ok thnx :) Tja ik ben nu op mijn werk en ga straks meteen met de trein weg vanuit mijn werk, maar ik ben morgenavond weer thuis omdat ik dan weer moet werken, dus lukt best denk ik. Ik heb de twee grootste al geoogst en ze in keukenpapier gedraait vanochtend :) Ze zien er lekker(?) sappig uit :tongueout:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat zijn ze ook groot :mrgreen: Ze lijken ook wel 3 of 4cm breed ofzo :mrgreen:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik krijg honger van je paddestoelen
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik wil ook een paddestoel^^
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ze gisteren allemaal geoogst en te drogen gelegd, maar liefst 140 gram is eruitgekomen :) Ik heb het substraat alweer opnieuw gesoaked en laten aflopen. Het substraat is wel kleiner geworden, ook na het soaken bleef dit zo :) Op naar flush II :grin:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#12
Damn, ze zien er zalig uit :hearteyes:
Je hebt volgens mij wel wat lang gewacht met oogsten, ik heb gelezen dat je dit moet doen voordat de hoedjes opengaan, nu hebben ze hun sporen waarschijnlijk al laten vallen.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Delirium zei:
Damn, ze zien er zalig uit :hearteyes:
Je hebt volgens mij wel wat lang gewacht met oogsten, ik heb gelezen dat je dit moet doen voordat de hoedjes opengaan, nu hebben ze hun sporen waarschijnlijk al laten vallen.
Klik om te vergroten...

Nope nog niet, bak is nog niet zwart ofzo:)
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klopt mijn setje heb ik ze ook pas ge oogst lang nadat de hoedjes open zijn gegaan zolang het maar niet zwart wordt en dan groeien ze namelijk opeens als kool ( doen ze sowieso al de hele tijd! ) maar dat scheelt dus erg veel en heb je een grotere opbrengst! :grin: In mijn allerlaatste oogst ( ik denk dat dat iets van 6 wordt ofso ) dan laat ik 1 super paddo groeien en bewaar hem :grin:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
zaterdag mijn setje gesoaked voor de 2de flush en ze beginnen nu alweer op te komen, tis een gekkehuis!
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Psycho_Chrono zei:
zaterdag mijn setje gesoaked voor de 2de flush en ze beginnen nu alweer op te komen, tis een gekkehuis!
Klik om te vergroten...

Ja echt serieus he, in n paar dagen tijd zijn er al allemaal nieuwe paddestoeltjes gekomen en ze zijn ook al heel groot :P echt maf :hearteyes:

*zn paddestoeltjes staan bij mij vandaar...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
hoelang blijven die dingen goed als ge da gedroogd hebt.
ik wil ook mijn eigen champies kweken
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psykaholik zei:
hoelang blijven die dingen goed als ge da gedroogd hebt.
ik wil ook mijn eigen champies kweken
Klik om te vergroten...

volgens mij tot er schimmel op begint te staan :tongueout:
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Radeon915 zei:
En hoe gaat het nu met je edele schimmels? leven ze nog? :P
Klik om te vergroten...

whaha:P
geniaal
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Na drogen kun je ze volgens mij langer dan een jaar bewaren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."