#1
En hoe gaat het nu met je edele schimmels? leven ze nog? :P


Psycho_Chrono zei:Volgens het papiertje zou het ongeveer 11/14 dagen duren voor de eerste oogst, ik vind dit nogal snel. Ik maak vanavond wat foto's van het doosje en mijn handelingen.
![]()
Ik heb ze net water gegeven en eens goed geknuffeld. Het is niet het setje van Azarius maar van Sirius (beste maastrichte smartshop imho) en het is een nieuw kweeksetje. Ik vond 2 weken voor het oogsten ook nogal erg snel maar het staat echt op het briefje, ik zal jullie op de hoogte houden bij elke noemenswaardige gebeurtenis. Ik zal vanavond of morgenvroeg ook even de foto's posten enzo
Hij ziet er trouwens wel hetzelfde uit als mijnes, maar dr lijkt bij jou wel wat meer mycelicum op te zitten Lol is goed, onze liefdesbabyDzy zei:I want your babies!!!![]()
![]()
Hoe noemen we nummer 1? Dzycho?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."