Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsycho_Chrono's Kindjes

Psycho_Chrono's Kindjes

60 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#1
tis nu 4 dagen verder, er is nog niets te zien, er zit ook nog niet zo heel veel condens in het zakje (bijna niets eigenlijk) betekend dit misschien dat ze te koud staan?

Ze staan boven op een kast op mijn kamer, hoe warm het daar precies is durf ik niet te zeggen.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb vandaag ook mijn grow-setje gekocht :) ze zitten nu nog in een doosje met daarin een plastic bakje. Volgens het briefje wat erbij zat was dit dé set voor dummies (and dummy I am muhaha). Ik moet er zometeen even wat water bijkiepen, 12 uur laten staan, weer leeggieten en in een zakje doen dat erbij zit, en dat zou alles zijn.

Volgens het papiertje zou het ongeveer 11/14 dagen duren voor de eerste oogst, ik vind dit nogal snel. Ik maak vanavond wat foto's van het doosje en mijn handelingen.

:wave:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik neem aan dat het over paddokweekset gaat?
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Psycho_Chrono zei:
Volgens het papiertje zou het ongeveer 11/14 dagen duren voor de eerste oogst, ik vind dit nogal snel. Ik maak vanavond wat foto's van het doosje en mijn handelingen.

:wave:
Klik om te vergroten...

Dat vind ik ook nogal snel :P Bij het Azarius setje stond 11/14 dagen voordat ze beginnen te groeien :wink: dus ik weet niet of je m daar ook vandaan hebt maar ik zou er niet vanuit gaan dat je er over 14 dagen al van kan oogsten.. bij mij is er na 11 dagen nog geen paddestoeltje te zien.. :( maar dat zal nog wel komen :sunglasses:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Succes er mee, ik ga er binnen twee weken denk ik een aanschaffen, alleen nog even zien waar ik het neer moet gaan zetten en alles.. maar succes met het paddogroeien.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb er ook 1 :grin: , volgens mij heeft iedereen er nu 1!!! :P Die van mij zit op 7 dagen nog niks te zien , alleen de witte laag is wel volop aanwezig dus heb er alle vertrouwen in dat ze deze week nog uitekomen , die van mij staat achter mijn nachkasjte met wat papieren er over heen zodat het niet direct licht krijgt en het is kamertemperatuur 18-23 gradne prima dus , hoe hoger het is hoe sneller het uitkomt maar hoger dan 30 graden moet je mee oppassen bij 37graden celcius sterft de psycobiline en de psycobine als die al aanwezig is dus niet te heet
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
:wave: Ik heb ze net water gegeven en eens goed geknuffeld. Het is niet het setje van Azarius maar van Sirius (beste maastrichte smartshop imho) en het is een nieuw kweeksetje. Ik vond 2 weken voor het oogsten ook nogal erg snel maar het staat echt op het briefje, ik zal jullie op de hoogte houden bij elke noemenswaardige gebeurtenis. Ik zal vanavond of morgenvroeg ook even de foto's posten enzo :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
mja ik denk het wel, duurt nog minstens een week voor ik resultaat zal zien, maar ik ben zo ongeduldig!!! :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#9
'hier istie :)

http://img512.imageshack.us/img512/5360/img0717aq9.jpg

http://img396.imageshack.us/img396/6742/img0718yr6.jpg

wat een snoesje he :)

Heb er vandaag om kwart voor 7 water bij gedaan, helemaal gevuld. Nu moet ik morgenvroeg om kwart voor 7 weer het doosje rustig laten leegelopen en overzetten in de zak en de deksel eraf halen. Die zak die ik eromheen doe is ook voor de steriliteit.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat binnen 2 weken zou heel goed kunenn kloppen aangezien er al veel schimmel etc. op zit ( de goede schimmel wat de paddestoel zelf is )
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#11
We zullen zien :mrgreen: Hij ziet er trouwens wel hetzelfde uit als mijnes, maar dr lijkt bij jou wel wat meer mycelicum op te zitten :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
I want your babies!!! :hearteyes: :hearteyes:

Hoe noemen we nummer 1? Dzycho?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dzy zei:
I want your babies!!! :hearteyes: :hearteyes:

Hoe noemen we nummer 1? Dzycho?
Klik om te vergroten...
Lol is goed, onze liefdesbaby :hearteyes:

Kheb gister trouwens het water eruit gehaalt en ze in een steriel zakje gepropt :) nu maar afwachten
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Op 4 dagen hoef je je geen zorgen te maken... ik zit nu op 10 dagen en nog niks te zien :P en een andere gast zal op 14 dagen nog steeds niks... , ik hoop maar dat het allemaal goed komt :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zit dus op 14 dagen, bijna alweer 15 nu.
Najah zolang het maar vochtig is en er geen infectie inkomt ken het volgens mij geen last :wink:
Ik heb mijn setje alleen wel in de woonkamer gezet, daar was het wat warmer.
'T zal mij benieuwen of dat z'n 'vruchten' af zal werpen :P
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb mijn kweekset ook verplaatst .... , ik heb hem altijd afgedekt voor licht ... Ik heb echter nog eff in de handleiding gelezen..


DE PADDESTOELEN HEBBEN LICHT NODIG!!! echter geen direct licht.. dus niet in de zon zetten! ook niet boven de verwarming etc.

Ik hoop dat het waar is wat je zegt psycho chrono dat er niks fout kan gaan idd zolang er geen infecties komen :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#17
dag 15 en nog steeds niks te zien. Aan de zijkant kan je wel zien dat de bak wel bijna helemaal vol zit met mycelicum, dus hopelijk zie ik ergens in het weekend me eerste paddestoeltje opkomen :mrgreen:

En zo niet, nuja, alles op z'n tijd :stoned:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dankje Radeon915, ik houd der nu wel de moed in! , ik zit inmiddels ook al op 11... en nog steeds niks te zien en ook nog steeds nog niet veel mycsolin ofso dat witte spul is ook nog niet zo veel op de bovenkant iig , aan de zijkanten zit het er wel aardig vol mee en ook van die bruine stukjes der in dat ziet er wel goed uit opzich:grin: , maar komt vast allemaal goed :grin:! :beer:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zal jullie maar even verblijden :P
Na 16 dagen hebben eindelijk 3 kleine paddestoeltjes hun kopjes naar boven gestoken! :mrgreen: Dus ga er maar vanuit dat alles goed komt :wink:

Ik zal morgen of overmorgen ff wat fotootjes maken, ik heb nu geen fut meer
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
is het niet goed om ze vlug te oogsten, ik heb eens ergens gelezen dat ze na een tijdje toch niet meer sterker worden, maar gewoon groter..

dus evenveel psilocybine maar meer gewicht

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."