#1
En hoe gaat het nu met je edele schimmels? leven ze nog? :P

Djodjo zei:Psychochroniaanse knapen!![]()
Maarre, de deal is rond, ik heb de mlp voor Lau, ze heeft hem zelfs al mogen zien! Dan proef ik van de Psychochroniaanse paddo's!De MLP lag nog in de kamer, toen jongste dochertje nutsss hem zag, helemaal blij, dus ik zei, die is voor een ander 'kindje'!
![]()
Maar ze was wel een beetje teleurgesteld, dus ik ga ze dan maar verassen met een mlp voor haar!![]()

Blauwe plekken zijn inderdaad niet erg. Gewoon kneuzingen. Het is wel het eerste wat ranzig gaat smaken als je ze vers eet, maar je kunt ze dan ook beter drogen of plukken als je ze gaat etenRadeon915 zei:En als je dat spul niet kan vinden in de winkel, dan kan je ze ook gewoon in een vergiet/bak/schoenendoos met keukenrol leggen, en ze op een plek in je kamer leggen waar de zon er niet op kan schijnen.
En qua sterriliteit met plukken, ik heb alleen m'n handen goed gewassen, en op een paar blauwe plekjes ziet het er nog goed uit![]()
De kweekset heeft ook geen besmettingen opgelopen dus volgens mij zit dat ook wel goed.
Doerak zei:Wow, mooie paddenstoelen hoor. Goed werk
Ik zou de ingegroeide zwam niet oogsten; die lijkt me niet lekker. Maar je hebt ook al zoveel mooie.
Dat wordt smullen!![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."