#1
Na het fiasco met de azurescens heb ik besloten het maar eens met de pf-tek te gaan proberen.
Sporenspuit gehaald en aan de slag.
Vijf dagen na inoculatie zijn er al prachtige culturen te zien.
Heeft er iemand ervaring met het gebruik van deze strain?
Sporenspuit gehaald en aan de slag.
Vijf dagen na inoculatie zijn er al prachtige culturen te zien.
Heeft er iemand ervaring met het gebruik van deze strain?
