#1
Gefeliciteerd met de geboortes!!
Zien er netjes uit....
Nog een dag of 3 gok ik ?
Zien er netjes uit....
Nog een dag of 3 gok ik ?
Remsos zei:Mooi! Die donkerbruine (rechtsboven) zien er iets anders uit.
Is het wel dezelfde soort die je gebruikt?
Werken ze ook goed, of nog niet geprobeerd? Je had al een kleine vorige oogst, toch?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."