Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsecuadorian experiment

ecuadorian experiment

69 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gefeliciteerd met de geboortes!!
Zien er netjes uit....
Nog een dag of 3 gok ik ?
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja, vanaf nu zal het wel snel gaan denk ik :hearteyes:

mooi mooi!
m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het mycelium in de grote bak is veel minder geworden. Het frisse witte mycelium dat eerst te zien was is minder dik geworden. Bij gebrek aan kennis heb ik de temperatuur maar twee graden omhoog gedraaid. Ik weet eigenlijk niet wat de ideale bloeitemperatuur is voor deze soort :confused: .
Misschien weet één van jullie het. Ik hoop het. Ik heb de cakejes ook op 24 graden gezet. Als het echt niet goed is zie ik het daar het eerste aan. De cakejes zitten vol met pins maar ze zetten niet door. Ze zijn nu wel goed verzadigd met water. Ik heb ze aan de voet in het water gezet (net als een plant) en de cakejes hebben zich keurig vol gezogen met water, ze zijn nu zacht. In de grote bak ontwikkelde zich binnen een paar dagen een klein groepje paddos. Eén daarvan kreeg een vreemde kleur. Ik heb het hele plukje er maar uitgehaald. Die ene is slijmerig.





h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gefeliciteerd :grin:.... Mijn casings duren nooit zooo lang maar wel lang. Het voordeel is als je hem goed verzorgt hij super veel oogsten mee gaat! Heerlijk man!!! :hearteyes:
m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat kerstmaal zit wel goed geloof ik. Hieronder een foto van een gedeelte van de oogst. De hoedjes gingen ineens heel snel open en toen heb ik maar gauw geoogst. Een stuk of tien paddos moest ik uit de rand peuteren maar die heb ik weggegooid. De casing was niet of nouwelijks volgroeit dus die heb ik (verstandig of niet) grotendeels weggehaald. Eronder groeit veel mycelium en nu kan er een beetje licht bij :confused: . Misschien komen er dan nog wat meer op.



R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mooi! Die donkerbruine (rechtsboven) zien er iets anders uit.
Is het wel dezelfde soort die je gebruikt?
Werken ze ook goed, of nog niet geprobeerd? Je had al een kleine vorige oogst, toch?
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
ziet er erg goed uit alleen jammer dat er al een paar hoedjes open zijn gegaan maar toch zeer mooi. ik ben jaloers :tongueout: :openmouth:
m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#8
Remsos zei:
Mooi! Die donkerbruine (rechtsboven) zien er iets anders uit.
Is het wel dezelfde soort die je gebruikt?
Werken ze ook goed, of nog niet geprobeerd? Je had al een kleine vorige oogst, toch?
Klik om te vergroten...

Ze komen allemaal uit dezelfde sporenspuit maar zien er iets anders uit. Ik heb ze geprobeerd en ze zijn goed. Een stuk of vijf stoeltjes is genoeg om je een hele avond een prettig stoned gevoel te geven :smoke:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#9
ziet er mooi uit!
en aandie schaal te zien heb je dezelfde magnetron als ik thuis :P
m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het wachten is op de tweede flush, hier nog wat myco-porn. Deze kwam van het nog onbesmette cakeje. Ik heb een paar dagen terug de helft van het besmette cakeje afgesneden en de boel bespoten met water en waterstofperoxide en ook nog de bodemlaag vervangen. Daarna het bakje weer op zijn plek gezet en af en toe gelucht. Alles ruikt fris gronderig, een beetje naar paddos. Er komen alweer pins op, waar houd dat op? Oh ja, myco-porn :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."