Ik heb verschillende planten buiten staan, maar dit komt alleen voor op de plant die in de vaste grond staat.
Weten jullie wat het is?
#2
Ziet er uit als wiet... weet het alleen niet 100% zeker
Het is wel echt pauper wiet :P waarschijnlijk uit zaatjes die uit dieren voetsel komen
#3
jaja, ik weet dat het wiet is, maar ik heb het over die blinkende brij die er op ligt
#4
Het ziet er uit als vogelpoep die is weggeregend
#5
ow sorry, wist niet dat het jouw plant was
#6
Duidelijk een mannelijke wietplant waar slakken zich aan vergrepen hebben.
#7
Het ziet er voor mij uit als sporen van slakken. Zolang ze je planten niet opeten kan dat geen kwaad...
#8
They raped the weed plant
#9
ik had het zelfde probleem
alleen zijn het bij mij wel vrouwtjes
#10
slakken zijn het. gewoon even blauwe korrels bijdoen voor de slakken en het is opgelost.
#11
ja, idd slakkenslijm.. maargoed, het is toch een mannetjes plant dus tenzij je er pesto van wilt maken heb je er zowiezo al niet veel aan
#12
Als je je mooiste mannetje uitzoekt, en het stuifmeel bewaard, en dit over je mooiste vrouwtje strooit met een kwastje ( wel heel ver weg van de andere dames ) dan krijg je waarschijnlijk erg mooi zaad waar je de volgende zomer mee kan zaaien.
#13
Duidelijk slakkenslijm. Een paar van m'n planten hebben er dit jaar helemaal ondergezeten. Slakkenkorrels kopen of een elke avond wat kattenbrokken rond de plant strooien.
#14
HEY man !!!!
Doe die planten met die kleine bolletjes aan snel weg,
trek ze maar met de wortel los uit de grond en laat ze liefst niet bij de open lucht liggen,
want dan heb je een grote kans dat je andere planten gepoleniseert zijn,
wat dus wil zeggen dat het mannelijke zaad op het vrouwtje's knopen zit,
wat de wiet veel slechter maakt.
#15
teebo zei:
ik had het zelfde probleem
alleen zijn het bij mij wel vrouwtjes