Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is dit???

Wat is dit???

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb verschillende planten buiten staan, maar dit komt alleen voor op de plant die in de vaste grond staat.
Weten jullie wat het is?

F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ziet er uit als wiet... weet het alleen niet 100% zeker :)
Het is wel echt pauper wiet :P waarschijnlijk uit zaatjes die uit dieren voetsel komen :mrgreen:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
jaja, ik weet dat het wiet is, maar ik heb het over die blinkende brij die er op ligt :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het ziet er uit als vogelpoep die is weggeregend :mrgreen:
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#5
ow sorry, wist niet dat het jouw plant was :wave:
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#6
Duidelijk een mannelijke wietplant waar slakken zich aan vergrepen hebben.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het ziet er voor mij uit als sporen van slakken. Zolang ze je planten niet opeten kan dat geen kwaad... :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
They raped the weed plant :openmouth:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik had het zelfde probleem
alleen zijn het bij mij wel vrouwtjes :grin:
d
djpopolLid
01-01-2024, 00:00
#10
slakken zijn het. gewoon even blauwe korrels bijdoen voor de slakken en het is opgelost.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ja, idd slakkenslijm.. maargoed, het is toch een mannetjes plant dus tenzij je er pesto van wilt maken heb je er zowiezo al niet veel aan :mrgreen:
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je je mooiste mannetje uitzoekt, en het stuifmeel bewaard, en dit over je mooiste vrouwtje strooit met een kwastje ( wel heel ver weg van de andere dames ) dan krijg je waarschijnlijk erg mooi zaad waar je de volgende zomer mee kan zaaien.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Duidelijk slakkenslijm. Een paar van m'n planten hebben er dit jaar helemaal ondergezeten. Slakkenkorrels kopen of een elke avond wat kattenbrokken rond de plant strooien.
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#14
HEY man !!!!

Doe die planten met die kleine bolletjes aan snel weg,

trek ze maar met de wortel los uit de grond en laat ze liefst niet bij de open lucht liggen,

want dan heb je een grote kans dat je andere planten gepoleniseert zijn,

wat dus wil zeggen dat het mannelijke zaad op het vrouwtje's knopen zit,

wat de wiet veel slechter maakt.
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#15
teebo zei:
ik had het zelfde probleem
alleen zijn het bij mij wel vrouwtjes :grin:
Klik om te vergroten...

Ja das nix heb ik ook gehad en de wiet was zeer goed

Kan een Hermaphrodite zijn
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#16
(sn)
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
djpopol zei:
slakken zijn het. gewoon even blauwe korrels bijdoen voor de slakken en het is opgelost.
Klik om te vergroten...

ajaa azooooooooooooo :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."