Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddokweekset: grappig

Paddokweekset: grappig

285 antwoorden
91 weergaven
18-5-2026
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Radeon915 zei:
hmm lekkere vrienden dan :P

Maar je kan m gewoon thuis laten bezorgen.. ik denk niet dat je ouders JOUW post open gaan maken, of wel :confused:
Klik om te vergroten...


heum denk het wel :tongueout:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je ouders zijn dan zo gek als een deur... :P
M
MushLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben nu al bijna 9 dagen voorbij mijn eerste flush, en voorlopig komt er nog steeds niets boven... Iemand een idee wat er verkeerd loopt of wat ik eraan kan doen? of gewoon een kwestie van nog ff wachten?
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
The Used zei:
Je ouders zijn dan zo gek als een deur... :P
Klik om te vergroten...

tell me about it :tongueout:
mijn pa is wel relaxd maar me ma is veeeeeeeeeel te nieuwschierig :tongueout:
( dit kan ook zijn redenen hebben :tongueout: )
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey Used, hoe is het met jouw 1e flush afgelopen eigelijk?
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb ze 3 dagen geleden allemaal ge oogst en ik heb ook nog heel veel foto's van , maar die staan op mijn broers pc als ik niet al te luit zijn en mensen echt geinteresseerd zijn zal ik ze wel eff posten... Nat lag de opbrengst tussen de 180-200 gram in ongeveer en ik ben ze nu aan het drogen , ik heb ze in een afgesloten doos met een deksel der op gedaan , met vochtvreters er in en verder elke paddestoel helemaal goed ingewikkeld in wc-papier , ik hoop dat dit het doet , ze zijn nu ongeveer de helft lichter geworden in 2 dagen tijd , maar ik vind ze hier en daar wel wat blauw ... Is dit normaal ja toch ?

:grin:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
The Used zei:
Ik heb ze 3 dagen geleden allemaal ge oogst en ik heb ook nog heel veel foto's van , maar die staan op mijn broers pc als ik niet al te luit zijn en mensen echt geinteresseerd zijn zal ik ze wel eff posten... Nat lag de opbrengst tussen de 180-200 gram in ongeveer en ik ben ze nu aan het drogen , ik heb ze in een afgesloten doos met een deksel der op gedaan , met vochtvreters er in en verder elke paddestoel helemaal goed ingewikkeld in wc-papier , ik hoop dat dit het doet , ze zijn nu ongeveer de helft lichter geworden in 2 dagen tijd , maar ik vind ze hier en daar wel wat blauw ... Is dit normaal ja toch ?

:grin:
Klik om te vergroten...

zien ze blauw :tongueout: heum volgens mij moeten ze zo wat bruin krokant achtig worden maar wie ben ik heb niet echt zo'n verstand van paddo's :tongueout:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou niet helemaal idd :P , maar dat blauwe is van kneuzingen , maar ik vraag me af of het niet wat te veel is...
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
The Used zei:
Nou niet helemaal idd :P , maar dat blauwe is van kneuzingen , maar ik vraag me af of het niet wat te veel is...
Klik om te vergroten...

mischien gaat het wel weer weg :tongueout: hoopelijk voor jouw is het geen 'schimmel' of zieke paddo's :tongueout:
hoop dat je gelijk hebt :tongueout:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#10
hoop het ook :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat blauwe hoort, dat is de reactie van de werkzame stof op zuurstof.

'K heb hier ook nog een fotootje net voor dat ik ze plukte:
http://www.putfile.com/pic.php?img=5172182

De 'grootsten' had ik de dag ervoor al geplukt (niet dat het zo heel veel scheelde)
Zoals je kan zien waren ze nog best klein, ongeveer 8cm, maar toch gingen de hoedjes al open :confused:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Radeon915 zei:
Dat blauwe hoort, dat is de reactie van de werkzame stof op zuurstof.

'K heb hier ook nog een fotootje net voor dat ik ze plukte:
http://www.putfile.com/pic.php?img=5172182

De 'grootsten' had ik de dag ervoor al geplukt (niet dat het zo heel veel scheelde)
Zoals je kan zien waren ze nog best klein, ongeveer 8cm, maar toch gingen de hoedjes al open :confused:
Klik om te vergroten...

somige mocht je al eerder plukken denk ik
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja dat weet ik... alleen omdat ze nog zo klein waren twijfelde ik
Nu zijn ze droog.. en ze lijken nu eerder op van die kleine lichtbruinige paddestoeltjes die altijd langs de weg groeien aan het eind van de zomer, dan dat het paddo's lijken..

Maargoed, morgen maar eens proberen denk ik :mrgreen:
T
TigosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deze 3de keer geoogst. Deze oogst weegt 130gram. De sporen zijn vrijgekomen van de paddestoelen waardoor alles zwart ziet. Het substraat is uitgedroogd en ligt los in het plastieken bakje. Hoop dat ik nog een 1 oogst van 125gram krijg dan heb ik het gemiddelde gehaald van de aangegeven oogst in totaal.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Radeon915 zei:
Ja dat weet ik... alleen omdat ze nog zo klein waren twijfelde ik
Nu zijn ze droog.. en ze lijken nu eerder op van die kleine lichtbruinige paddestoeltjes die altijd langs de weg groeien aan het eind van de zomer, dan dat het paddo's lijken..

Maargoed, morgen maar eens proberen denk ik :mrgreen:
Klik om te vergroten...

toch zeker dat niemand ze heeft verwisseld :tongueout:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Radeon915 zei:
Ja dat weet ik... alleen omdat ze nog zo klein waren twijfelde ik
Nu zijn ze droog.. en ze lijken nu eerder op van die kleine lichtbruinige paddestoeltjes die altijd langs de weg groeien aan het eind van de zomer, dan dat het paddo's lijken..

Maargoed, morgen maar eens proberen denk ik :mrgreen:
Klik om te vergroten...

aaaaah jezus man , wat zijn ze nog klein! wat zonde ! en het zijn er ook nog eens heel weinig , je valt dood als je ziet hoeveel ik er had :P en de meeste toch wel rond de 15-20 cm ik had er 1tje van rond de 30 gram en de meesten zo'n 15 gram ook nog wat kleintjes , ik zal nog binnenkort de oogst posten!
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Jah ik snap echt niet dat ze zo klein waren :(
Er zijn er vandaag weer 2 opgedoken, alhoewel ze er wat donkergekleurder uitzien :confused:
Najah hopelijk worden het geen bonsaipaddo's deze keer.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha idd :P , bij mij is de 2de vlucht ook opgekomen! :grin: , ik zal even heel veel foto's posten van onder andere mijn 1e vlucht , de gedroogde hoe ze der nu uit zien! ( ben heel erg benieuwd wat julie der van vinden! ben beetje bang dat ze niet te eten zijn , ze zijn erg klein en blauwig , maarja je zult het wel zien ) en verder nog de hele kleintjes van mijn nieuwe vlucht :grin:

Ze komen eraan ben ze nu aan het uploaden :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Duurt wel erg lang cker dat uploaden? :P :mrgreen:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoe duur is zo'n kweeksetje?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."