Ruwe opium , zo uit de plant is prima te roken.
Het is trouwens roodbruin.
Gewoon van je plantje afschrapen ,drogen en met wat tabak oproken.
Je wordt er vooral lekker rustig van.
#6
UP
#7
voor als debute2 dit nog telezen krijgt probeer hier het opiaten subforum
daar zal meer volk kunne antwoorden op je vragen van prijs enzo
#8
Hallo iedereen ,
Ik heb een uitgedroogd "papaver" bloem gekregen van een vriend
die vol korrels is. Ik ga proberen om die korrels te zaaien om later
die papaver te kunnen kweken tot opium .
Het probleem nummer 1 is : dat ik niet zeker ben dat het de juiste
soort papaver bloem is om later te roken ?
Hoe kan ik met zekerheid zien of het een echte papaverbloem is ??
Hoeveel tijd neemt het vooral ik de papaver(witte vloeistof (opium)) zal mogen oogsten ?
2de probleem : ik heb al gezoeken op jullie forum hoe ik later
van die witte vloeistof ( van de papaver ) aan opium gerrakt en ik heb die link gevonden : http://www.fsre.nl/index.php?option=com ... &Itemid=51
maar ik begrijp niet welke van de uiteindelijke stof ik zal mogen roken
( is dat wat de filter heeft tegengehouden ??? )
Danku !!! Sorry , dat ik het niet vlugger zag !
Dus , ik heb echte papaver zaaddoos !
Ik ga vanavond de zaadjes planten . Moeten ze speciaal bezorgd worden?
Ik heb nog altijd geen antwoord op mijn 2de vraag namelijk : Ik heb op deze site http://www.fsre.nl/index.php?option=com ... &Itemid=51
gevonden hoe mijn opium maken , maar ik weet niet welke van de stoffen we mogen roken ? ( is het wat de filter tegenhield of dat vloeistof die we doen uitdrogen ? ) sorry voor al die vragen
#11
a.u.b !
Ik vind niks op internet . Help me .
danku
#12
Wacht tot de vorst voorbij is...
Zaaien, licht laagje zand erover.
Vochtig houden
Wachten
#13
danku voor alles !
laatste vraag : wat is het verschil tussen ruwe opium en zachtere opium ?
Wat geeft het meest effect en is het leekerst ?
danku
#14
ruwe opium en zachtere opium dames en heren muahahahhaha (leffe begint te werken)
Ruwe opium is onbehandeld
Daarvoor staat het "ruwe"...
Zou gij ni beter wietplantjes zetten?
#15
Waarom wietplantjes ?
Is het echt lekker ?
looooll
#16
Waarom wietplantjes ?
Is het echt lekker ?
Meen je dat nou?
#17
Maar neen , het was om te lachen !
ik had juist de lol vergeten en ik heb het pas nu
gezien ! hahahaha
ik wijzigt direct !
Danku voor alles !
#18
Laatste vraagjes !
Wat is de prijs van opium ?
Hoe rook je best opium ? met tabac denk ik , maar zou ik opium in een
waterpijp mogen roken ?
#19
Altijd niemand die kan antwoorden op die vragen :
Wat is de prijs van opium( en wat verkoop ik het best ruwe opium of verzachte opium )?
Hoe rook je best opium ? met tabac denk ik , maar zou ik opium in een
waterpijp mogen roken ?
?????
#20
papaver
heb dit zelf ook vorig jaar gedaan ook de verkeerde gezaait dit jaar doe ik een ander soort het zijn niet de roode die je ziet langs de weg ook niet die je kunt kopen in de winkel ook al staat de juiste naam er op (waarschijnlijk gen gemanu ) maar het zijn kleintjes die je nodig hebt moelijk te vinden en je oogst is na het vallen van de bladen dan zie je een groene bol dan er gewoon in kerven en wachten maar op die link staat de plant die ik ook had vorig jaar maar ik zweer u als ik 30 plantjes had waaren er 10 ziek en uit de rest kwam er niets dus koop ze zeker niet in de aveve komt niets uit (weet er toevalig iemand in welke winkel je goede zaden kan kopen
dit jaar plant ik ook wiet eerste keer zien als dat iets geeft
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.