Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voilà Eend , ik heb mijn bericht gewijzigd . Ik eigenlijk betekende die we ( mij en mijn vriend ) , maar het was inderdaad niet duidelijk ! Kan je me soms helpen ? met vele groeten , Florent"
"Hallo ! Ik heb een paar maanden geleden een papaver somniferum geplant in mijn tuin . Ze is al goed gegroeid maar ze geeft nog altijd geen bloemen ! Is het normaal dat een papaver bloem nog niets geeft na 2 maanden ? Ik dacht dat het toch een snelle plant was ? (Hoeveel keer/jaar kun men oogsten ? ) Andere vraag : IK zou mijn opium willen verkopen maar ik weet niet wat het best is ... Verzachte opium of ruwe opium ? Hoeveel mag ik vragen voor X gram ? Laatste vraag : Hoe kan ik mijn opium roken ? Met een waterpijp ? Moet ik er tabac aan toevoegen ? Alvast bedank ! debute2"
"Niemand ?"
"Danku ! het is waar dat een heleboel van mijn vragen opgelost zijn ! Nu heb ik toch onbeantwoorde vragen : -Wat is het best tussen verzacht en ruwe opium ? -Aan hoeveel zou ik verzachte/ruwe opium verkopen ? -Ik heb Opium nog nooit gerookt , het zou dans mijn eerste keer zijn , Welke effecten ga ik voelen ? Is er met verzacht opium de meeste sensaties ? Alvast bedankt"
"Ik heb nog een laatste vraag ! Nu dat er knopjes beginnen te groeien , heb ik een vraag in het verband met het oogsten van mijn opium : Ik weet wel dat ik sneedjes moeten maken in de zaaddoos van de bloem en daarna het witachtige / bruinachtige stof gebruiken ( de ruwe opium ) . Maar aangezien ik nog bij mijn ouders leeft en dat de bloemen in de tuin zijn , zou ik het op een iets discretere manier doen . Ik heb gehoord dat ik de zaaddooszou mogen afknippen . Maar ik weet niet hoe ik dan moet doen om mijn ruwe opium te hebben ? Kunnen jullie me helpen ? alvast bedankt"
"UP"
"Ja sorry maar ik kan niet zo goed Engels begrijpen . Zo je het me niet gemakkellijk maken door me juist te zeggen wat ik moet doen ! Ik beloof u , dat ik the optie search gebruikt hebt en dat ik op internet gezoeken hebt ! Alvast bedankt Speeseend !! Florent"
"Wacht effen , ... Vraagt u me wat opium in mijn leven zal veraderen ? U bent een "meester " in opiaten zie ik , maar ik heb ook gezien dat u heroïne gebruikt ... Dus de vraag geld voor u ook . Ik heb eens al uw antwoorden ivm dit topic , gelezen . En eerlijk gezegd hebt u me nooit 1 keer willen helpen . U weet zeker de antwoord , maar u wilt het me niet geven . Antwoorden zoals " google is your friend / ga eens een kijkje doen op google / ... " vervuilen alleen maar de topic ! Il ben 18 jaar , en ik kwam op dit forum om op mijn vragen antwoorden te krijgen . Ik wil alleen Is zelfgekweekte opium proeven ... Zou iemand me echt kunnen helpen ?"
"Ja , danku ! Nu Weet ik er veel meer over , maar wat geeft het meest effect ??? ruwe opium of verzachte opium ? En wat is de prijs van opium ?"
"niemand kan er op mijn laatste vraagjes antwoorden ?"