niemand kan er op mijn laatste vraagjes antwoorden ?
#2
Hallo iedereen ,
Ik heb een uitgedroogd "papaver" bloem gekregen van een vriend
die vol korrels is. Ik ga proberen om die korrels te zaaien om later
die papaver te kunnen kweken tot opium .
Het probleem nummer 1 is : dat ik niet zeker ben dat het de juiste
soort papaver bloem is om later te roken ?
Hoe kan ik met zekerheid zien of het een echte papaverbloem is ??
Hoeveel tijd neemt het vooral ik de papaver(witte vloeistof (opium)) zal mogen oogsten ?
2de probleem : ik heb al gezoeken op jullie forum hoe ik later
van die witte vloeistof ( van de papaver ) aan opium gerrakt en ik heb die link gevonden : http://www.fsre.nl/index.php?option=com ... &Itemid=51
maar ik begrijp niet welke van de uiteindelijke stof ik zal mogen roken
( is dat wat de filter heeft tegengehouden ??? )
Danku !!! Sorry , dat ik het niet vlugger zag !
Dus , ik heb echte papaver zaaddoos !
Ik ga vanavond de zaadjes planten . Moeten ze speciaal bezorgd worden?
Ik heb nog altijd geen antwoord op mijn 2de vraag namelijk : Ik heb op deze site http://www.fsre.nl/index.php?option=com ... &Itemid=51
gevonden hoe mijn opium maken , maar ik weet niet welke van de stoffen we mogen roken ? ( is het wat de filter tegenhield of dat vloeistof die we doen uitdrogen ? ) sorry voor al die vragen
#5
a.u.b !
Ik vind niks op internet . Help me .
danku
#6
Wacht tot de vorst voorbij is...
Zaaien, licht laagje zand erover.
Vochtig houden
Wachten
#7
danku voor alles !
laatste vraag : wat is het verschil tussen ruwe opium en zachtere opium ?
Wat geeft het meest effect en is het leekerst ?
danku
#8
ruwe opium en zachtere opium dames en heren muahahahhaha (leffe begint te werken)
Ruwe opium is onbehandeld
Daarvoor staat het "ruwe"...
Zou gij ni beter wietplantjes zetten?
#9
Waarom wietplantjes ?
Is het echt lekker ?
looooll
#10
Waarom wietplantjes ?
Is het echt lekker ?
Meen je dat nou?
#11
Maar neen , het was om te lachen !
ik had juist de lol vergeten en ik heb het pas nu
gezien ! hahahaha
ik wijzigt direct !
Danku voor alles !
#12
Laatste vraagjes !
Wat is de prijs van opium ?
Hoe rook je best opium ? met tabac denk ik , maar zou ik opium in een
waterpijp mogen roken ?
#13
Altijd niemand die kan antwoorden op die vragen :
Wat is de prijs van opium( en wat verkoop ik het best ruwe opium of verzachte opium )?
Hoe rook je best opium ? met tabac denk ik , maar zou ik opium in een
waterpijp mogen roken ?
?????
#14
papaver
heb dit zelf ook vorig jaar gedaan ook de verkeerde gezaait dit jaar doe ik een ander soort het zijn niet de roode die je ziet langs de weg ook niet die je kunt kopen in de winkel ook al staat de juiste naam er op (waarschijnlijk gen gemanu ) maar het zijn kleintjes die je nodig hebt moelijk te vinden en je oogst is na het vallen van de bladen dan zie je een groene bol dan er gewoon in kerven en wachten maar op die link staat de plant die ik ook had vorig jaar maar ik zweer u als ik 30 plantjes had waaren er 10 ziek en uit de rest kwam er niets dus koop ze zeker niet in de aveve komt niets uit (weet er toevalig iemand in welke winkel je goede zaden kan kopen
dit jaar plant ik ook wiet eerste keer zien als dat iets geeft
#15
Dar je nog altijd geen antwoord op mijn vraagjes .
Ik heb papaver somniferum geplant en ben zeker dat
de iets gaan geven !
#16
debute2 zei:
Dar je nog altijd geen antwoord op mijn vraagjes .
Ik moet zeggen, dat je wel een beetje lui bent, of mijn google doet het beter als die van jou. Met een beetje inzicht, vind je antwoorden op jou vragen heel gemakkelijk.
Maar omdat ik vandaag in een goeie bui ben, moet je hier maar even kijken.
Ik heb niks van uw link begrepen maar bon !
danku voor de link !
#18
ruwe opium
Om ruwe opium te maken wacht men tot de plant is uitgebloeid,de bloemblaadjes vallen er af en men heeft enkel de zaaddoos over(die bol met hoedje die op de stam staat).Na enkele dagen krijgt die zaaddoos een matte schijn over zich, die je met de hand kan verwijderen.dan is het moment aangebroken om de bol te snijden.'s morgens ga je met een vrij scherp mesje in de bol kerven het is de bedoeling dat je niet te diep snijd.als je te diep zit komt er niets uit.als je goed zit loopt er een witte melkachtige vloeistof uit.Laat die hangen tot 's avonds ,je zal zien dat die witte vloeistof een donkerbruine pasta is geworden.Die pasta schraap je allemaal samen ,kneed het in een bolletje en zie hier :de ruwe opium.Hopelijk heb je der wat aan
#19
'Verzachte opium is een zuiverder product en zal je dus meer voor kunnen vragen. Maar natuurlijk heb je van het zelfde aantal planten meer ruwe opium dan zuivere opium.
Dusja , dan maakt het nog niet zoveel uit he.
Prijzen ken ik niet.
#20
in welke winkel kan je zaadjes vinden voor papaver somniferum, want ik vind ze niet
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.