Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKweekreport 2008 (MK-ULTRA & Stella Blue)

Kweekreport 2008 (MK-ULTRA & Stella Blue)

81 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ene druppel hesi bloeivoeding?

Ik werk ook met Hesi, en het enige dat maar één druppel vereist op 4,5L water is supervit.
Die bloeicomplex is 25ml op 5L

Ik ben wel tevreden van Hesi, maar volgend jaar werk ik enkel nog met vaste meststoffen.
Tenzij ze wat te kort lijken te komen he :)
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
idd mayan super vit ... ofte wel de bloei stimulator ... kijk maar op de etiket !!!

ik vind het de grootste bagger die er maar is ... maar gelukkig voor hesi zijn er mensne die er anders overdenken anders waren ze al lang failliet !!!

ik blijft nu tog maar bij bio voedingen gewoon om dat de smaak en kwaliteit veel en vele beter is dan anorganische voedingen

greetzzz gtje
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey man,

Hesi is is heus wel biologisch en ecologisch verantwoord hoor. Plus toppers in het canna gebeuren met meerdere cups op hun naam.
Er zit gelijk een automatische pH correctie in. (neem dit nu ook niet te letterlijk he)

Mijn bloeivoeding meldt: npk 4+3+5
50ml op 10L water (of dus 25ml op 5 liter)

Hesi bloeicomplex is verrijkt met bloeiactive vitale stoffen, deze verhogen de plantenenergie en houden de bodemflora gezond. Hesi kwaliteit betekend: zuiverste gronstoffen, vrij van ballaststoffen dus geen residu
Klik om te vergroten...

Samenstelling:
Stikstof, fosfor, p²o5, kalium, K²O, magnesium, calcium, sulfaat en sporenelementen, ijzer, mangaan, zink, koper, borium, molybdeen, jodium en kobalt in complex-gebonden vorm, plus vitamine B1, B2, B6, B12, plantensuikers en aminozuren.

Slecht kan dat toch niet zijn man? :)

Geloof mij, Hesi loont echt wel hoor :)
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
ondervoeding kan het dan wel wezen !!!!
Klik om te vergroten...

Hier ga ik dan ook maar van uit, en aangezien een vriend en ervaren kweker dacht dat het probleem zat in dat het wortelstelsel niet in staat was voldoende voeding uit de grond te halen, heb ik vandaag Cannazym van Canna gehaald, en toegediend. Hopen dat het helpt!

:stoned:
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
mayan eerst GOED lezen voordat je wat typt....

als jij mij mij kunt vertellen waarop ook maar 1 fles een biologisch keurmerk staat vermeld of dat deze organsich goedgekeurd is mag je mij het vertellen !!!


JA ZE ZIN GOEDGEKEURD OM ALS VOEDING TE MOGEN WORDEN GEBRUIKT!!!! maar das iets heel anders dan biologische voeding !!!! hesi is puur chemische dan wel in 'goede' zin van het woord ... je krijgt er niets naars van ... het geeft wel een andere smaak aan de cannabizzz dan wanneer je een biologische voeding neemt!!! en daar zijn er zat die het daarmee eens zijn ...
en is ook bewezen !!!

hesi is btw niet biologisch goedgekeurd heah !!!! ecologisch wel maar das een heel ander punt...


daarbij nogmaals mijn bloei stimulator heeft wel 1 DRUPPEL nodig voor 4,5 liter water !!!! deze HEET idd hesi super vit!!! HET IS EEN BLOEISTIMULATOR!!! weer iets anders dan gewoon bloei voeding !!!!!


ik vidn persoonlijk hesi dus SUPER KUT .... flessen zijn te groot of te overgedoseerd ... je houd na een jaar nog een hoop voeding over die je weg moet pleuren want naar een jaar loopt je voedingswaren terug !!! geld dus weg gegooit waar je iets anders voor had kunnen doen !!!

daarbij overdoseer je te snel bij hesi !!! en daar hebben veel meer mesnen last van ... hesi is goed ovor de grotere ondernemer die een lamppie of 6 minimaal heeft en waar je de water vaten niet genoeg kunt aanslepen !!!! maar das een commercieel aspect !!!! daar kweek ik neit voor ik kweek voor passsie ( btw voor passie wiet krijg je altijd een hogere prijs dan voor commercie wiet om er tog maar ff op in te gaan )

greetzzz gtje
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Echt wel niet Gtje
Je hebt mss op sommige vlakken gelijk, maar die supervit moet gebruikt worden de gehele cyclus van de plant.
Ingelijks de groei. Het is een extraatje, maar zeker niet voldoende om als bloeivoeding te dienen hoor man.
Het stimuleert gewoon de bloei- en groeihormonen.
Je mag het zelfs als bladvoeding gebruiken.

Hesi staat garant voor zuivere grondstoffen en geen ballastoffen, dus geen residu.
Staat bijna op elk flesje:
Hesi is 100% organisch en minimale zoutbelasting.
Ik weet niet of jij mijn plant al gezien hebt, maar het is wel degelijk een reus van over de 2m nu :)
Ik denk dat ik dat zuiver aan HESI te danken heb :)
Enfin, ieder zijn voorkeur he :)

Ik heb zelfs al es per ongeluk 10ml meer Hesi TNT gegeven in het begin, maar daar was echt wel niets van te merken.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#7
UPDATE

Meteen maar naar de foto's:










Het kleinste plantje, begint langzaam weer bij te trekken




De getopte plant


En van boven


Kleine topjes..


En hun regenvrije plekje

:stoned:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hebt er echt schoon werk van gemaakt man.
Mooie verzorgde plantjes, en ik denk een mooie snoei te zien?
Zo in nature groeien ze niet he :wink: Ge hebt die stiekemerds beetje gediefd he, allez zie ik toch?
Kan verkeerd zien man!

Ziet er echt vet uit man :)
Ik ga hier ook is moeten bijsnoeien want amai, 't is hier een bushy lady.
Morgen namiddag eens op't ladderke kruipen met een snoeitang haha!
Succes ermee man, gaat zeker goekomen daar!
goe bezig

PS:die op de laatste foto rechts achteraan, da vind ik wel ne speciale! Zo mooi fier naarboven gericht. Ze heeft het naar uw zin bij u!
Staat er echt superfier bij
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hartstikke bedankt voor de complimentjes Mayan, doet me goed :) En je ziet het goed, ik heb idd gediefd, t waren echt struiken aan het worden.

Jij ook veel succes nog he! :wave:

:stoned:
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ey, dat was lekkere wiet hoor. zonde dat het op is. :wink:
Wanneer heb je die proeftop van die stella blue droog en fired up? :grin:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Whaha jij weet 't :)
Duurt nog wel een dag of 10, nog ff wachten :P
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
hey man ziet er nog altijd zeker zeer peuk uit man ....

greetzzz gtje
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#13
UPDATE

Hier weer wat foto's. Alles gaat nog goed, ondanks het belachelijk slechte weer. Zo als je kunt zien, heb ik de middelste plant bijna volledig geoogst, de rest gaat over een paar dagen/weekje. De andere twee planten zullen ook over niet al te lang geoogst worden. Dat die toprot maar wegblijft. Helaas in de drogende wiet ook heel wat rot gevonden :( Het is ook gewoon vochtig...Anyway, here we go:









:wave:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hi

Je hebt gelijk, de Stella's zijn redelijk klein gebleven, de geoogste plant was nog geen meter. Een genetisch kenmerk van de soort misschien? Of ik heb 't gewoon niet geweldig gedaan, kan ook :P
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
uhmmm een beetje van moeder natuur en een beetje van el water pijp denk ik :P

achhh niemand heeft dit jaar super kunnen oogsten hoog uit naar te vredenheid t.o.v het weer that's it


de gene die dit jaar mooie grote bomen hadden hadden de pecht met...


HOGE BOMEN VANGEN VEEL WIND

heb er al heel wat op hun kantje zien liggen dus je mag niet klagen hooor!!!! heb samen met een vriend van me zijn outsidfer geoogst dit was super fluf maar goed tis tog wat waar je geen stroom voor heb moeten betalen... al met al denk ik 75 gram hem tog weer een maand of 2 smoke waar voor hem :grin:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Uwe mooie fiere hier is al meer voor de helft geoogst zie ik? :^p
ZE staat er zo kaaltjes bij, allez... dan kan ze nog eens vlammen op haar laatste topjes da erop staan. Ook weer goed meegenomen :)
Staat er -as asual- netjes bij man
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hartstikke bedankt :) Plantje is al gedeeltelijk geoogst inderdaad, de rest gaat er vandaag af :)
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hi everyone

We zijn nu weer 2 weken verder, tijd voor een update. Zonder foto's nog btw, die komen er snel aan!

Tja aan deze kweek begint langzaam een einde te komen, behalve een paar fluffy takken onderaan de getopte plant, is nu alles geoogst. De laatste tijd kregen de Stella's erg veel te verduren qua toprot, en heb de planten ook maar iets vroeger dan normaal geoogst.

Deze oogst was trouwens zeer chaotisch! Er was een enorm verschil in rijpheid tussen de verschillende takken op dezelfde planten, en ik heb dan ook zeker in 7-8 delen geoogst. Steeds een klein deel/paar rijpe takken. Hierdoor kan ik niet echt zeggen wat de totale opbrengst nou was, maar ik ben er tevreden mee :) Nu nog zo'n 2 weken en dan is alles droog. Ik zal snel nog een paar budshots plaatsen,

See ya :stoned:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ach foto's komen er wel en zullen het wachten wel waardig zijn!
Ja man, ik ken uw gevoel! Wat is dat gewicht wanneer sommige toppen achterblijven? En we sommige vroeger oogsten.

't enige da voor mij telt, ik zit hier al redelijk lang te blowen en moet er mijn huis niet voor uitkomen. Ik heb mijne voorraad en kan ff voort. Lang leve de zon!

Ga je nu binnen verder doen? Hier staan al zes kleintjes onder de spaarlamp (gaat minikweekje worden)
Maar wanneer die Shiva Skunk en Black JAck (uhu again) de bus inschuift komen de kriebels voor da hpske.
Btw man, moest je ooit aan de Sensi Seeds lijn beginnen, stuur mij dan eens een pm'ke.
Zadenruil zou handig zijn aangezien ze fucking duur zijn op bepaalde soorten!

Greetz, Mayan
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik betaal geen fuck voor sensi seeds :grin: heb kennissen die sensi seeds hebben hebben gekweekt en gebreed :grin:

black domenia, hashplant en jack herrer

hebben zij veredelt maar ik vind de black domenia eigenlijk alleen zwaar geslaagt door haar groter opbrengst inverhouding met bloei tijd ... ze is tussen de 45 en 54 dagen klaar :grin: en kunt direct onder 12/12 prima 15 gram per plant halen tot wel 20 gram bud on stick

hashplant is niet mijn plant en jackherrer is veel en veel te duur !!!!! btw is sannies jack herrer veel beter in smaak,effect en opbrengst en kost maar 45 euro per 10 zaden

zelfde als g13 en amnesia haze van soma seeds daar heb ik er ook nog zat van maar vind eignelijk amnesia niet zo special ( lees ik ken specialere haze soorten ) en g13 tsjaa...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."