Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKweekreport 2008 (MK-ULTRA & Stella Blue)

Kweekreport 2008 (MK-ULTRA & Stella Blue)

81 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi gtje,

Ja misschien wel, ik hoop het ten minste. Net 5 minuten geleden weer een dikke top moeten afknippen.. :(
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#2
@ sjeik: wanneer het 100% stabiel is zal het vast geen probleem zijn om wat zaden aan je te schenken ... maar dit alles zal nog wel een jaar duren !!! voordat we het stabiel hebben zijn er 5 kweken overheen geweest ...
we hebben nu een mooie vroeg niet al te ruige sativa achtige super silver haze die klaar is met bloeien binnen 9 a 10 weken ... zij brengt goed op en smaak precies als ze smaken moest ( mag ook wel uit een selectie van 50 zaden ) ze zal spoedig in de bloei gezet worden waarna er een vroegbloeiend lowryder mannetje overheen mag ... deze was overpotent :grin: met dikke balluh en een partij stuifsel dat er van kwam :rock:

echter gaat het daarna pas beginnen .... het voor elkaar zien te krijgen dat we een autoflowering super silver haze krijgen ... liefst een supersilverhaze x lowryder waar je de lowryder niet in proeft maar eigenlijk puur alleen om die autoflowering eigenschap en de kei krachtige smaak van SSH :grin: maar daar hebben we gelukkig zo onze trucjes voor :grin:
Klik om te vergroten...

Heel interessant, ik wens je hier veel succes mee. Houd ons hiervan op de hoogte mocht je nog lang op dit forum verblijven, wat ik hoop!
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon, omdat ik me verveel: :grin:











Sorry voor de niet al te beste kwaliteit van de foto's :P

:stoned:
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
komt helemaal goed :grin: we zijn hier nu ook bezig met een grootschalige lowryder2 zaden kweek ... vind eerlijk gezegd die prijzen van lowryder en verwante maar erg duur :smilingimp: daar gaan wij wat aan doen :grin: maar goed die planten moet ook nog een goede 4 a 5 weken rijpen ...

daarna drogen etc etc ... dan gaan ze de markt op voor een veel betere prijs maar waarschijnlijk wel pas per 50 en 100 ... maar goed je hebt er bij ons 50 voor de prijs waar je er bij de jointdoctor nog geen 20 krijgt :grin: dus een hoop voordeel

ach en ik zit hier nog wel ff hoor :grin: vermaak me prima jullie zijn nog niet van me af :P


greetzzz gtje
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
UPDATE!

Hi,

Het slechte weer heeft m'n plantjes geen goed gedaan. Op de MK-ULTRA's zijn op veel verschillende plekken top- en stamrot ontstaan, met als gevolg dat ik veel weg heb moeten knippen :( Vandaag ziet het er echter redelijk goed uit, het zonnetje vandaag was net wat ze ff nodig hadden.

Ik maak me ook een beetje zorgen, want vrijdag de 22ste tot zondag de 24ste ben ik met familie de stad uit, wat inhoud dat mijn planten onbewaakt staan! Maar een vriendin van mijn moeder zal op het huis passen, en dus ook de planten. Nu is het dus van belang dat ze de planten op tijd verduisterd, de stukken toprot wegknipt, enz. Ik hoop dat dit goedkomt! Vooral dat van de toprot, want die onzin verspreid zich vreselijk snel.

Maargoed, hier komen ze dan, de foto's van vandaag! :stoned:

De Stella Blue's:


In het midden de getopte plant.

En de MK-ULTRA's:


Ik heb met doorzichtig zeil een klein afdakje in elkaar gezet, het ziet er niet uit maar t werkt. :P De rechter plant heeft het erg zwaar te verduren gehad met stamrot, wat resulteerde in dat de 2 grootste toppen afgeknipt moesten worden. :(

Budshots!!!!







Een mooi paars tintje!




Dat was het weer, ik wou dat ik een betere camera had.. :P
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ondanks alle troubles die je hebt ziet het er nog altidj goed uit hoor ... en als de rot niet veel verder door zet zit jij dit jaar op rozen !!! ze moeten nog wel ff duzzz billen knijpen maar ... maar er zal vast wel het een en ander aan rookwaar vanaf komen :grin:

tsjaa dat verdusiteren is belangrijk ...3 dagen gewoon laten staan en niet optijd verduisteren zou kunnen betekennen dat de plant goed strest ze zullen neit meer terug in de groei schieten daar zijn 3 dagen te kort voor ... maar dit zijn wel de trucjes om te kijken hoe vrouwelijk je plant is ...

met andere woorden als je pech heb en ze verdusiterd neit op tijd kun je best is aan het einde met herma's zitten !!!

veel suc6

greetzzz gtje
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Inderdaad de rot is een groot risico. Nu met het zonnetje ziet alles er gewoon goed uit, dit is de eerste ochtend in dagen dat ik bij de ''ochtendinspectie'' niet meteen 5 gram heb weg moeten knippen. Maar een paar dagen van regelmatige regenval en het is weer gebeurd.

En dat verduisteren..tja herma's of een zeer vertraagde bloei ben ik bang voor, ik zal de persoon die 2-3 dagen op het huis past maar goed inprenten wat ze moet doen/laten..

Greets :rock:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Gtje
't is een Black Jack
Zit wat Haze in (jack herer) dus tkan goed zijn dat ik pas in november zal oogsten.
De Black domina er in (indica) zal de bloei wel wat versnellen.

De bloei is reeds al begonnen, enfin de voorbloei... komen toch al haartjes tevoorschijn!

De bladeren hangen slap, maar de zijscheuten van mijn hoofdtoppen blijven lekker strak. Met wat geluk herstelt ze nog, maar er blijft "fucking" veel wind aanhouden! Ik heb de hoofdtoppen nu verbonden met een bezemsteel zodat de wind haar niet meer heen en weer kan zwieren.

@sjeik

Gewoonweg prachtige planten man :) Gaat lekker goed daar!
Gaat een mooi oogstje worden :wink:
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ach ziet er tog gewoon mooie uit ... btw boeiend als je nu elke dag 5 gram weg moet knippen nat ...das ongeveer een grammetje per dag dat zal uiteidnelijk misschien een gram of 40 droog gaan kosten ... maar dan houd je zeker nog wle het een en ander moois over :grin:


planten zien er nu goed uit heur !!!

@ mayan : black jack heah :grin: tsjaa bij deze gefeliciteerd je bent zojuist de lekkerste wiet aan het kweken die ik ooit heb mogen proeven ...deze was dan wellis waar binnengekweekt en op bio voeding maar echt ... de wiet ruikt als je je hand over de top wrijft naar van die FIX neusspray shit weetje wel .... maar verkruimelt is het sinaasappel daar kom je niet onder uit ... echt heerlijk wietje ...

zeker bestel via www.growshopalien.com bij sweet seeds ofnie ( zo niet weten waar je het anders ken halen )

greetzzz gtje
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ach klagen mag je niet :P ik ben verdomme al mijn plantjes kwijt omdat de boer ging gras maaien ( dit deed die maar liefst 2 maandne eerder als voorgaande jaren ) :angry:

ik kan wle janken ...

ach ja heb gelukkig nog wel een x aantal lowryder2 staan voor zaden di ik verkopen kan strax :grin:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#11
:openmouth:

Dat is inderdaad ontzettend jammer, gecondoleerd :(
Veel succes met je Lowryders!
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Binnenkweken...wat verheug ik me daarop..Maar eerst ff wachten tot ik op mezelf woon. :P :rolleyes:
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
hoezo op je zelf wonen ???? zodra je 18 bent mag je dignen huren

garages, schguren etc etc ... daar kun je goed mee uit de voetne hoor :grin: het is alleen moeilijk iets te vinden waar water aansluiting is ... en het vreetstroom om het op de juiste temperatuur te krijgen ... maar ach dat kampeer gevoel bij kweken bevalt me ook wel hoor

greetzzz gtje
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja daar heb je een punt...nee maar beetje veel gedoe inderdaad, dan kan ik m'n vader ook wel vragen of ik niet een slaapkamer bij hem mag gebruiken :P
Gewoon nog maar ff wachten, tot dan heb ik het buiten ook prima naar m'n zin. :P
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ach ja met een paar flinke boompjes ruk je ook wel een eigenrokert er van af :grin: en is ook goed te smoke :grin:... kweek je ook nog ergens op een geheim plekkie ???? dat zou je buiten ook nog evt kunnen doen :grin:

ik ken mensne die hebben er buiten een x aantal staan waar flink wat kilo weer van af trekken per jaar elk jaar op een vaste plek... en ze doen er eigenlijk amper wat voor ... gewoon stekken zetten ... grond 3 maandne van te voren onkruidvrij maken met round up ... en opwaarderen met kippen mest / wormen mest ... aarde en wat beendermeel


dit is genoeg voor de plant to zeker halverwege bloei daarna brengen ze af en toe groite hoeveeleheden (fosfor) voeding mee en een pk booster om het zooitje nog enigzins te laten afharden ...

en je zakcentje heb je ook weer verdient :grin:

greetzzz gtje
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee guerilla-kweken doe ik helaas (nog?) niet aan, gaat ook lastig worden, ik woon in hartje Amsterdam :grin: Dat zou ik ook nog wel eens willen, een paar mooie planten (bomen :grin: ) in de vaste grond..toch weer wat anders.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#17
UPDATE

De laatste paar dagen moet ik aanzien hoe een aanzienlijk deel van mijn oogst word verslonden door toprot. Het begint een erg groot probleem te worden, en vandaag sloeg echt alles. 2 grote zijtakken, in hun geheel, ERAF :( Nu kon ik dit gewoon niet weggooien.



Ik heb de meest rijp uitziende toppen van deze takken geplukt, en die liggen nu te drogen. Ik zou zeggen dat op het overgrote deel van de topjes ongeveer 50-60 % van de haartjes bruin waren..beetje vroeg dus, maar ik kon het gewoon niet weggooien. Het is geen erg compact wietje, duidelijk dat het van buiten komt..over de THC productie heb ik helemaal niks te klagen. :)

Ik weet niet of het te roken gaat zijn, misschien zal de joint smaken naar gras..

MK-ULTRA early testbuds! :stoned:
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
hey man is gewoon te roken :grin: maar de wiet is niet gerijpt ...of te wel je krijgt ECHT trippy wiet ...wiet die raar in je hoofd gaat spoken en hele andere uitwerking duzzz ..

maar laat het gewoon de eerste 5=7 dagen in een goed geventileerde ruimte droge vervolgens in een weckpot niet te veel in een potje proppen !!! en 1 keer per dag een 15 tot 30 minuten laten luchten .... dit mag ook 2 keer een kwartier zijn hoor over de dag ...

na een week zou je het kunnen roken ... ben zelf alleen van mening dat je het beter nog een week of 3 kan laten rijpen dit zal de smaak ten goede komen !!!

suc6 nog man

greetzzz gtje
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hi there gtje,

Ty voor je reactie. De wiet ligt nu op zolder in een netje dat aan het plafond hangt. De weckpot staat idd al klaar :) Het liefst bewaar ik wiet een paar maanden op deze manier, dat is het allerbest. Maar ik ben zo benieuwd, dus heel lang zal ik het niet kunnen bewaren. :P

Ik ga over een half uurtje weg, en ben zondag terug. Dan breng ik wel verslag uit van hoe het ervoor staat.

Tot dan :stoned:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#20
UPDATE!

Hey

Ik ben weer terug in A'dam, sinds gister avond. De MK-ULTRA's zagen er niet al te best uit, het volgende tafereel begon OVERAL op te doemen tussen de takjes:


Toprot!

Het was zo ernstig, dat ik vandaag het radicale besluit heb genomen om gedeeltelijk te oogsten. Redden nu het nog kan. Want nog ff een extra weekje houden ze gewoon niet uit. De onderste topjes zitten nog gewoon aan de plant om wat verder te rijpen, wat hopelijk niet gepaard gaat met al te veel rot. De rest ligt nu te drogen.
Tijdens de slachting:







Komt ie:




En zo veel weg moeten gooien, zonde.. :(

Zo en dan nog even naar de Stella Blue's:


De linker plant is dus een vrouw, en staat al mooi in bloei. Over de andere 2 ben ik er nog niet uit, onduidelijk nog.



Nou dat was het voor nu, ben wel benieuwd naar het aantal gram :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."