Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKweekreport 2008 (MK-ULTRA & Stella Blue)

Kweekreport 2008 (MK-ULTRA & Stella Blue)

81 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ach zou wel rond lopen .... en de binnenseizoenen komen er weer aan :grin: dus geeft helemaal niets


greetzzz gtje
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey man op deze foto zie je pas de ware size van je planten ... ze zijn niet erg groot heah ???? een cm of 60 me thnik :P?????

ik dacht dat die dames veel groter waren man .... maar goed elke gram oogst is weer een gram !!!!


greetzzz masteryero
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Kweekreportje 2008 (MK-ULTRA & Stella Blue)

Prachtig plantje, buitenkweek lijkt me chill en makkenlijk :rolleyes:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
UPDATE

Hier is een foto van de Stella Blue's van vandaag:


Het lijkt er op dat in ieder geval 2 van de 3 planten vrouwelijk zijn. Ik weet dit nog niet helemaal zeker. De plant rechts heb ik getopt bij wijze van experiment, nog nooit gedaan. Deze vertakt nu als een gek in de breedte.


En hier de MK-ULTRA, ook van vandaag:











:rock:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zien er netjes uit man,

Heb je ze op een schuurtje staan ofzo? :hearteyes: :wave:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thank you :)

Nee, m'n dak is voor het grootste gedeelte plat, en ik heb de planten op een steiger gezet. Zo zijn ze makkelijker af te dekken.
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Kweekreportje 2008 (MK-ULTRA & Stella Blue)

Welhallodaar zei:
Prachtig plantje, buitenkweek lijkt me chill en makkenlijk :rolleyes:
Klik om te vergroten...


is het ook als je aan een aantal basis regels houd ...

goede grond ( hoeft niet per definitie growshop aarde te zijn ) als de npk verhouding maar klopt heb je daar geen verstand van kun je beter kan en klaar growshop aarde halen scheelt een hoop gezeik...
luchtige grond de planten hebben namelijk steeds vaker harde regnebui te verduren ... enig perliet erin is dus eigenlijk wel ene must maar goed je er zijn aarde mixen waar perliet al aan toegevoegd is !!
in de bloei wat bloeivoeding geven die gespecialiseerd is voor cannabis ... zonder kan het ook wel maar je zult veel en veel minder wiet krijgen en sowieso minder goede kwaliteit ..


en zoek een soortje dat klaar is met bloeien in september zo verklein je de kans op rot aan je wiet toppen ... tegen woordig heb je oo kgoede autoflowering soortjes die direct de bloei in gaan ... zaai je die eind mei kun je oogsten in midden augustus je toppe nzullen bij mooie en goed weer net binnen wiet toppen lijken ... echter leveren deze plantjes maar maximaal 40 gram op maar 20 komt vaker voor je bent dus eigenlijk verplicht een plant of 20 te zetten ( zodat je ongeveer 10 vrouwen overhoud ).... begin je in april al ( met kans wel op bevroren grond ) zou je zelf 2 tot 3 keer kunnen oogsten ...

@ sjeik: je planten zien er goed gezond uit jammer van het slechte weer de afgelopen tijd je toppen maken veel blad aan maar daar kan jij ook weinig aan doen

suc6
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jah, het weer werkt ook niet echt mee... :(
Qua grond, in de aarde zit idd al perliet gemengd. pH/EC houd ik me nu nog niet mee bezig, aangezien ik niet het geld heb voor een pH-meter. Ik ben wel van plan dit volgend jaar te gaan doen, ik weet dat het een aanzienlijk verschil maakt. Qua voeding gebruik ik Bio-Bloom van Biobizz, en BN P-K 13+14 (veeeel Fosfor) van Bio Nova.

Ik ben echt geen noob, I do my homework :P
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
idd een stukje 'homework' scheelt een hoop ... ik raad je aan als je volgend jaar weer gaat weken is een kijkje te nemen hier

http://www.sanniesshop.com/

en dan bij sannies products en bac ...

zorg voor een goed bodem leven en meer is het eigenlijk niet buiten ... bij wat meer planten als je bijv guarilla kwkeen doet is een flesje bio pk booster nooit verkeerd :grin: ...

en mocht je geintresseerd zijn in schimmels die het bodem leven optimaliseren heb ik nog een contact waar je zulek schimmels veel ne veel goedkoper kan krijgen ... dit is iemand die is lid van wietforum en heeft zijn eigen schimmels laten ontwerpen en zijn en worden verbluffende resultaten mee gemaakt ...

bij sannies product zou ik zeker buffer tabletten nemen dan ben je voor de rest van de groei van voeding geven af scheelt een hoop gezeik ... je grond is daarna bij btw nog 1 jaar goed te gebruiken dus je kunt 2 x mee buiten grower :grin: alles is 100% biologisch en dat komt de smaak zeer ten goede kan ik je verzekeren :grin:

als je met die producten werkt heb je trouwens ook geen ph en ec meter nodig zolang je maar aan het voedings schema houd te weinig voeding geven is niet erg maar zodra je erover zit zal je wel ph en ec probelemen krijgen ...

die starter kit is bij sannie ook niet verkeerd ... je krijgt daar 10 zaden bij ( zowel mannelijk als vrouwelijk ) plus een dikke voedings lijn voor 5 planten ( 5 van de 10 planten zullen ongeveer vrouwelijk zijn ) als ik jouw was en je kunt bestellen zal ik nu aslvast bestellen want hoelang die kitjes nog blijnven weet ik niet ... het kost 75 euro maar dan heb je wel wat...

je mag btw ook andere zadne uitkiezen bij van breeder choise en dan raad ik double fun aan !!! deze plant is eind september al klaar met bloeien groeit als de motherf*cker !!! en is goede kwaliteit!!! met de hele voeding serie die je erbij krijgt ben je zeker instaat icm wat mooie weer een kilo van je 5 planten te halen tot wel 3 kilo als het weer echt goed mee zit !!!

bac is absoluut de nummer 1 in biologische voeding voor cannabizzz

see yeah

greetzzz
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#10
en mocht je geintresseerd zijn in schimmels die het bodem leven optimaliseren heb ik nog een contact waar je zulek schimmels veel ne veel goedkoper kan krijgen ... dit is iemand die is lid van wietforum en heeft zijn eigen schimmels laten ontwerpen en zijn en worden verbluffende resultaten mee gemaakt ...
Klik om te vergroten...

Dat vind ik wel interessant, kun je wat meer over deze schimmels vertellen? Hoe gaat men hiermee te werk?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#11
momenteel zijn we hier bezig met het creeren van een autflowering silverhaze
Klik om te vergroten...

Krijg ik een zadensample als ie klaar is? :grin:
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
en of dat het intressant is ... planten die in hun natuurlijke omgeving leven gaan een soort van verdrag aan met schimmels ... welliswaar goede schimmels want er bestaan ook slechte grond schimmels ... die goede schimmels zorgen dat je plant minder kans heeft op slechte schimmels en andere ziektes ... ze zorgen er ook voor dat je planten een steviger wortel groei krijgen ... en nog meerdere dingen

kijk anders ff hier

http://www.sanniesshop.com/sannies-bacto-p-668.html

de schimmels die ik kan krijgen zullen misschien neit de zelfde schimmels bevatten maar werken uiteindelijk even goed en zijn maar liefst 3 x goedkoper ... dit omdat er geen bekendheids merk aan vast zit en omdat het niet ontwikkelt is om er een groot winst oogmerk uit te halen ( tuurlijk verdienen zij der wel wat op ) nu zijn er alleen nog kleine potjes verkrijgbaar van mijn staat bij 9 euro maar ze gaan dit jaar door succes ook werken aan groter verpakkingen wat het uiteraard nog goedkoper maakt !!!

ik raad dit product aan om het gewoon werkt ( sannies bacto btw ook hoor maar kost gewoon wat duurder ) ...
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Thnx Mayan :) Ik hoop het!
Veel succes nog met jouw planten, dat gij een voorspoedige bloei tegemoet moge gaan! :stoned:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Uw plant zit wel al ver in de bloei he!
Amai! Ge zult vast en zeker nog voor oktober oogsten zoals ik het zie!
Zoals ik het hier zie bij mij zal het eind oktober begin november worden :(
De bladsetjes zijn toe en vormen stillaan haartjes, en dat is nog maar de voorbloei.

Verduister jij ofzo? Want je bent de eerste -dat ik zie- dat al zover in de bloei is...
Lekker suikerlaagje daar :wink:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#15
:openmouth:
Ik heb vandaag een zijtak moeten verwijderen omdat ie gescheurd was door de wind, maar zoiets heb ik nog nooit gehad! Maar ik denk dat t wel goed komt.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey mayan,

Voor oktober mag ik hopen ja! Ik reken op ongeveer half september, misschien net wat eerder.
Ik verduister de planten inderdaad, al ruim 4 weken. Mijn Stella Blue's daarintegen niet, die hebben nog een laaaaaange weg te gaan.

De kristalletjes beginne er idd redelijk goed uit te zien :)
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
iid zijn plant is wel opvallend ver in de bloei .. maar goed ruderalis soorten bloeien ook altijd snel ... soms zelfs na 21 dagen na opkomst en van zaad tot oogst is maar maximaal 70 dagen onafhankelijk hoeveel uur licht het is !!! ze bloeien dus ook gewoon onder 24 uur licht !!!

enkele voorbeelden zijn

lowryder1 en 2 van jointdocter
nycd rider jointdocter
lemonsklunkrider van lowlife
bleuberry rider van lowlife

momenteel zijn we hier bezig met het creeren van een autflowering silverhaze ... deze zul je dus midden mei neer zetten en zal je kunnen oogsten na 12 weken dus halverwege augustus !!! 1 nadeel is dat de planten niet erg groot worden omdat ze meteen de bloei in gaan maar een goede 80 centimeter moeten ze in een 10??? liter pot wel kunnen worden en een opbrengst tussen de 30 en 60 gram per plantje ...

maar dat ze klein blijven kan ook een voordeel zijn ze vallen namelijk niet op !!! en je kunt er zo per m2 makkelijk 10 kwijt wat wilt zeggen dat je per m2 tussen de 300 en 600 gram kunt kweken ... verder zijn autoflowering en / of vroege bloeiende planten natuurlijk commercieel super aantrekkelijk .... doordat bijv autoflowering soorten al bloeien in juni en july pakken ze veel zon op ( zelfs als de zon in juni en juli in achter wolken is is het in de schaduw nog sterker dan een 400 watt lamp maar goed dat ter zijde ) dit kan resulteren dat je buiten toppen gewoon binnen toppen lijken !!! en mooie door en door compact zijn waardoor je buiten wiet kunt verkopen als binnen wiet :grin: zonder ook maar 1 kilo watt aan stroom te hebben verspilt :grin:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Al goed dat je verduisterd lol of ik had me meer wanhopig gevoeld!
Ik heb vandaag wat meegemaakt man! De wind in mijn hoofdtoppen heeft voor een splitsing van de stam gezorgd, kijk maar!
Ik heb het bijeen gebonden, maar de stam is gespleten...+ ik hoop maar dat het bijeen binden baat!



M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#19
't moet wel goekomen of ik ben mijnen (buiten)oogst kwijt!
Zo windbestendig is wiet ook niet he... is hier buiten één open gat... ze staat op mijn buitenverblijf op den buiten... dat is daar één trekgat...
Maar ook al herstelt het, het vertraagt de bloei he... ik hoop dat mensen hieruit lessen trekken.
wiet is niet (al te) windbestendig, ook al zou dat moeten...
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#20
die blijven nu wel doorbloeien hoor.. Zou ik me niet al te veel zorgen over maken, de weersvoorspellingen voor komende tijd des te meer :tongueout:

@Mayan open je eigen kweekreport es, topic hijacker :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."