Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKweekreport 2008 (MK-ULTRA & Stella Blue)

Kweekreport 2008 (MK-ULTRA & Stella Blue)

81 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi there gtje,

Ty voor je reactie. De wiet ligt nu op zolder in een netje dat aan het plafond hangt. De weckpot staat idd al klaar :) Het liefst bewaar ik wiet een paar maanden op deze manier, dat is het allerbest. Maar ik ben zo benieuwd, dus heel lang zal ik het niet kunnen bewaren. :P

Ik ga over een half uurtje weg, en ben zondag terug. Dan breng ik wel verslag uit van hoe het ervoor staat.

Tot dan :stoned:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#2
UPDATE!

Hey

Ik ben weer terug in A'dam, sinds gister avond. De MK-ULTRA's zagen er niet al te best uit, het volgende tafereel begon OVERAL op te doemen tussen de takjes:


Toprot!

Het was zo ernstig, dat ik vandaag het radicale besluit heb genomen om gedeeltelijk te oogsten. Redden nu het nog kan. Want nog ff een extra weekje houden ze gewoon niet uit. De onderste topjes zitten nog gewoon aan de plant om wat verder te rijpen, wat hopelijk niet gepaard gaat met al te veel rot. De rest ligt nu te drogen.
Tijdens de slachting:







Komt ie:




En zo veel weg moeten gooien, zonde.. :(

Zo en dan nog even naar de Stella Blue's:


De linker plant is dus een vrouw, en staat al mooi in bloei. Over de andere 2 ben ik er nog niet uit, onduidelijk nog.



Nou dat was het voor nu, ben wel benieuwd naar het aantal gram :stoned:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey Mayan

Thnx voor je reactie :) Er is zeker heel wat verloren gegaan, maar ach, kmag niet klagen.
Al die maanden van werk proef je er wel in terug! :stoned:
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
zonde zonde zonde die klote rot ook altijd heah ... en daar doe je al die moeite dan voor :(

ik denk dat je 65 gram krijgt van je mk 's .... hoeveel weken heb je ze nou te vroeg geoogst ???

zal wel lekker trippie wiet worden :grin: :P

greetzzz gtje
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hi gtje,

Wat je daar op tafel ziet liggen is zo'n 2 weken te vroeg geoogst, maar het kon gewoon niet anders. Het is echter nog niet de volledige oogst! Een aanzienlijk deel hangt nog aan de planten en zal dus wel rijp geoogst kunnen worden, tenminste hier ga ik van uit want met het beterende weer en de grootste takken uit de weg valt de rot ook wel mee.

Binnekort post ik nog wat foto's van de Stella Blue, die begint er ook wel heel mooi uit te zien :stoned:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
UPDATE

Nou de laatste dagen gingen best prima, niet erg veel last gehad van toprot en de Stella Blue is goed op weg. 2 van de 3 Stella's hebben echter nog geen geslacht getoond..vreemd. De restanten van de MK-ULTRA's doen het ok, en zullen denk ik aankomende maandag/dinsdag geoogst worden. De rest ligt nog gewoon te drogen.

MK-ULTRA:











En de Stella Blue's:




Nog een lange weg te gaan.

Dit was het voor nu, meer updates na de oogst.

See ya :stoned:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Whahaha net even het allereerste testjointje van het gedroogde eindproduct gerookt (eindelijk! :) ) en het is best wel oke! :grin: Beetje trippy high. Maar het moet wel nog ff in de weckpot.

:stoned:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thnx Mayan :)

Geen elektriciteitsrekening nee, thank god, dan zou er wel iets heel erg mis zijn gegaan met mijn kweek :P
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#9
UPDATE

Vandaag en gisteren de allerlaatste beetjes MK-ULTRA geoogst. Hier de totale MK-ULTRA oogst nat:



Dit zijn de toppen die een week geleden geoogst zijn:



En dit zijn de rijpe toppen, vandaag en gisteren geoogst:



En drogen maar, ben benieuwd wat de weegschaal zegt :stoned:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat wordt wel een aardig grammetje ^^,
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goed gedaan man :)
Er gaat veel wat verloren hoor, qua oogst met buitenkweek.
Dat is nu eenmaal het risico van't "vak" he :)

Laat het je smaken!
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
hey man ben ff een tijdje druk geweest dus kon niet op internet ... of igg heb hier en daar wat laten liggen :P ...

gefeliciteerd met de oogst man ... igg wat tog :grin: hoeveel gram was het totaal ..

als je een formule wilt hebben om nat naar droog alvast te kunnen vast stellen ..

de hele boel nat delen door 5 dat is ongeveer droog zowel bij binnen als buiten kweek ... nou wilt het bij binnen nog wellsi meer wezen dit is per soort verschilledn en er is tegen woordig voeding die zorgt dat de toppe nvoller blijven waardoor er een hogere droog gewicht blijft ..

een zo'n voeding is van plagron green sensetion


greetzzz gtje
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hey g,

Toch wel een redelijke opbrengst nog...maar had veel meer kunnen zijn. En tis toch best wel een goed rokertje! Na 2-3 jointjes toch wel behoorlijk hazey. Meerdere complimenten gekregen van vrienden..dan is al dat werk het dik waard :)

Heb het niet nat gewogen, maar binnekort pics van de totale droge oogst + eindgewicht! En hoeveel ik er voor heb gevangen :grin:

See ya :stoned:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thnx :) ff wat foto's zien te posten wanneer het wat opklaart buiten.. :rolleyes: Ik bereid me voor op dinsdag, 24 mm regen zegt het KNMI..
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#15
UPDATE

De MK-ULTRA heeft nog 2 dagen drogen te gaan, en alle 3 de Stella Blue's blijken vrouwelijk te zijn! De een doet het erg goed, en is bijna op de helft, maar de andere 2 zijn erg vertraagd in hun groei en bloei, en zien een beetje geel. Een van de twee is dan ook erg klein..de meest logische reden lijkt mij een te hoog pH..wel vreemd dat de ene plant het wel gewoon goed doet.


De ''goede'' Stella. Heb vanmorgen wel de eerste toprot gesignaleerd! :(


De hoofdtop






De andere 2 Stella's. Duidelijk dat er wat mis is! Moet de linker plant ook maar eens gaan dieven..

Binnekort pics van de totale MK-ULTRA oogst droog + eindgewicht! (min wat er al van gesmoked is :P )
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
hey man ... tsjaa je ph zal er ook mee te maken hebben gehad ... maar jij voeden ook bij ??

zo ja kan een ec probleem realistischer wezen ... een te hoog ec betekent zout ophoping waardoor je plant duzz geen voeding meer kan opnemen hierdoor vertraagd alles !!!! :openmouth:

veel mensen die ec niet meten maar wel met een voedingslijn zitten waar de ec wel degelijk moet worden gemeten !!! een van de weinige voedingen die niet gemeten hoeft te worden noch ec noch ph is bac ...eigenlijk de rest wel ... nu kun je als je je aan je voedingsschema houd van canna de ph meter wel weg laten ... maar EC METER IS VEREIST !!!

als je dus voeding gebruikt en wellsi wat te veel gegeven hebt of een te veel aan NPK's heb gegeven zal ik het volgende doen ...

veel spoelen alleen maar met water ( liefst afgezuurt op een ph vaN 6.8 ) en gebruik water met een temperatuur van rond de 25 graden ( eigenlijk altijd of het weer moet warmer zijn dan 23 graden dan kun je water gebruiken van 23 graden!!! )

spoel een week lang ... en spoel zo dat onder de pot water uit loopt ... dus eigenlijk teveel water geven !!! let ook op het weer!!! word er een fixse regenbui voorspelt water ze dan niet!!!! maar laat ze lekker natregen door het weer ...

je planten zullen iets slap hangen een weekje daarna geef je ze een dag of 2 geen water alle zouten zijn nu uit het medium gespoelt.... en je kutn weer opnieuw beginnen met RUSTIG voeding geven !!!! je plant loopt zo een kleine v ertraging van een week op maar kan er daarna weer vol tegen aan !!!

wanneer je dit zo laat zal je ec probleem pas geklaart zijn na 5 weken :( en zullen je toppen magertjes blijven dan wanener je het advies opvolgt ..


veel succes


greetzzz gtje

ps: me berichtje nog ontvangen ???
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey gtje,

Het zou heel goed kunnen dat het ec het probleem is, maar eigenlijk kan ik het me moeilijk voorstellen..Ik geef eens in de 2-3 dagen voeding, en langzaam opbouwend qua dosering, beginnend vanaf de laagst aangegeven waardes op de fles. Ook spoel ik zeer regelmatig door met water...Maargoed jij hebt meer ervaring dan ik dus misschien heb je gelijk..

Ik heb btw idd een pm van je ontvangen, maar de inhoud was ''gedelete voordat het bericht me kon bereiken''..foutje?

Salut :stoned:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#18
UPDATE



Daar is het dan, de MK-ULTRA oogst 2008, en jammer genoeg, een kleine 90 gram, exclusief wat er al van gerookt is. Maar de koper was tevreden :)

Nu de Stella Blue nog :stoned:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#19
90g waar geen electriciteitskosten aan verbonden zijn :)
Ziet er mooi uit man, goed geknipt!
Hop naar de Stella's :)
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
hmmm nee een ec probleem zou het niet kunnen wezen dan ... of heel ERG LICHT!!!
als je maar 2 a 3 keer voed in de week met een hele lichte dosis en daarnaast ook nog spoelt eens per week is dat zo goed als uitgesloten ....

ondervoeding kan het dan wel wezen !!!! als je te licht voed komen ze misschien voeding te kort .. nou misschien weet het wel zeker... iets meer voeden mag dan wel ook niet verkeer hoor om de plant te overvoeden een keer je kunt zien tot hoever je kutn gaan ...

ik doe het meestal ook maar gebruik dan wle voeding die niet te zwaar gedoseerd is !!! want ooit is hesi bloeistimulator gebruikt waar ik maar 1druppel moest gebruiken op 5 liter :openmouth: dat deed ik als toen nog onervaren op 2 a 3 liter ... gevol was SUPER OVERVOEDING

daardoor gebruik ik nu liever voedingen met een dosering van 3 ml op 5 liter das nog goed onder controlle te houden ... en dan steeds iets op voeren per 4 dagen en 1 x tussen tijds nog spoelen met gewoon afgezuurd water zodat het nooti een zoutophoping kan krijgen ( ec probleem )

wanneer dan bijv de planten lichtjes gele puntje vertonen op ik zeg maar wat 4 ml .... dan weet ik dat dat het punt is wat ze net niet aan kunnen en stap ik over naar 3 ml zo krijgt ze genoeg voeding maar nooit te veel ....

MAAR eenmaal die lichte gele puntje spoel ik wel een dag of 5 achterelkaar maar met mate zo ben je snel van het probleem af !!!


tsjaa zou wel wat fout zijn gegaan met de pm ... maar goed om de pm nu nog te sturen heeft weinig zin :P


greetzzz gtje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."