Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsALASKAN ICE !!! genetica: white widow & haze !!!!

ALASKAN ICE !!! genetica: white widow & haze !!!!

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#1
halloo er is een nieuwe plant (gefeminiseerde zaadjes) bij azarius te bestellen
de alaskan ice van GREENHOUSE

Onderscheidingen: Nog niet ingediend.
Genetica: White Widow - Haze
Effect: Een van de hoogste THC-percentages die ooit gemeten is. Snel, cerebraal effect. Verpletterend.
Bloeitijd binnenkweek: 9 weken voor maximale opbrengst en harsproductie.
Bloeitijd buitenkweek: Klaar tussen midden en eind oktober (in Europa).

THC: 21.4%
CBD: 1.05%
CBG: 1.78%.


lijkt mij een chill plantje
wat vinden jullie hiervan???
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt goed :wink:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wel, nu heb ik vijf zaden van greenhouse gehad he...
Geeft mij toch maar Sweet Seeds. Dien Black Jack dak staan had kiemde en groeide veveel mooier onder dezelfe omstandigheden

Of tkan ook zijn dat ik mijn passie inmiddels verloren ben en meer tijd in paddo's steek. Could be
c
climbfreakLid
01-01-2024, 00:00
#4
klinkt idd erg chill, alleen dat woord: verpletterend niet zo XD :P
f
frankiekrakLid
01-01-2024, 00:00
#5
hahaha verpletterent ow yeah ! :hearteyes:
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb er toevallig 5 binnen gekregen van Azarius vandaag... 3 laten ontkiemen, 2 bij een vriend die er al wat meer verstand van heeft en ik neem er 1tje om m'n ouders niet helemaal gek te maken
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#7
:hearteyes:
a
auroraownedLid
01-01-2024, 00:00
#8
alaskan ice is egt hard voor 10 euro 1 gram bij greenhouse goeie morgen
wat was ik stoned zeg.... :smoke:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#9
auroraowned zei:
alaskan ice is egt hard voor 10 euro 1 gram bij greenhouse goeie morgen
wat was ik stoned zeg.... :smoke:
Klik om te vergroten...


Greenhouse, wist niet waar ze het verkochte, nu dus wel.

Danku :wink:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#10
maai ziet er zeer mooi uit
vooral het gedeelte van 21.4% thc :hearteyes:
zou hij al erges in een coffeeshop te kopen zijn ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."