Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vet report :P ik kan me nooit meer iets herinneren nadat ik heb geblowd hebben meer mensen hier last van...volgens mij wel :P nouja... ik zou het ook wel eens willen meemaken"
"klinkt idd erg chill, alleen dat woord: verpletterend niet zo XD :P"
"De eerste keer dat ik ritalin gebruikte had ik er 14 fijngestampt en opgesnoven. Was toen met vrienden en was echt lache. Ik was druk maar kon ook over hele serieuze dingen praten. Het enige wat irritant was: was dat ik pas om zes uur smorgens kon slapen. En wat ook niet zo fijn is: is dat je de volgende morgen allemaal witte brokken in je neus hebt."
"15 jaar en : Uw score = 92 :P"