#1
over een week beginnen met eerste selectie ruderalis indica is mijn bedoeling
die zal dan eind april geoogst worden..eerst achter glas in de vensterbank , en als het weer het toestaat af en toe buiten in de wind.
deze zadan zet ik gelijk op een 3.5 liter pot , met een mix van praxis Rhp aarde en cocos brick.
zaden:20 euro
potjes + aarde =6 euro.
geschatte opbrengst ( mits 50% vrouw)=5 x 8gram=40 gram.
maart ontkiem ik een selectie zaad :
-afghanx mighty mite
-hashplant x strawberry haze
-afghan#1
-hashplant x top44
-afghan#1x hashplant
-strawberryhaze feminised
ook allemaal direct op 3,5liter potjes> deze gaan 10 juni op 12/12 gdurende 3 weken, waarna weer naar buiten.
Hierdoor zijn ze ook daadwerkelijk allemaal medio oktober af...zelfs de sativa achtige phenotypen.ook weet je snel wat de dames en wat de heren zijn ...de dames gelijk in emmers poten...de heren apart zetten of weggooien.
Sommige dames zullen begin september klaar zijn , de rest ertussen in.
Buitenplannen moet je het jaar ervoor al hebben.
Al je nu niet bezig bent na te denken hoe je januari 2010 je zaakjes voor elkaar wil hebben is de kans klein dat het ook zo gaat lukken ...
die zal dan eind april geoogst worden..eerst achter glas in de vensterbank , en als het weer het toestaat af en toe buiten in de wind.
deze zadan zet ik gelijk op een 3.5 liter pot , met een mix van praxis Rhp aarde en cocos brick.
zaden:20 euro
potjes + aarde =6 euro.
geschatte opbrengst ( mits 50% vrouw)=5 x 8gram=40 gram.
maart ontkiem ik een selectie zaad :
-afghanx mighty mite
-hashplant x strawberry haze
-afghan#1
-hashplant x top44
-afghan#1x hashplant
-strawberryhaze feminised
ook allemaal direct op 3,5liter potjes> deze gaan 10 juni op 12/12 gdurende 3 weken, waarna weer naar buiten.
Hierdoor zijn ze ook daadwerkelijk allemaal medio oktober af...zelfs de sativa achtige phenotypen.ook weet je snel wat de dames en wat de heren zijn ...de dames gelijk in emmers poten...de heren apart zetten of weggooien.
Sommige dames zullen begin september klaar zijn , de rest ertussen in.
Buitenplannen moet je het jaar ervoor al hebben.
Al je nu niet bezig bent na te denken hoe je januari 2010 je zaakjes voor elkaar wil hebben is de kans klein dat het ook zo gaat lukken ...

