#1
Ja ik denk, weer één plantje buiten, mooie boom van maken... Met de ervaring van vorig jaar gaat dat alleen maar beter worden dan vorig jaar.. maar de miserie die ermee gepaard kan komen bespaar ik mezelf en mijn naasten liever.
Een plantje is ni crimineel, maar ook ni legaal ook ni. En tmag al ni rond minderjarigen dus kzen zwaar gekakt.
Guerilla is ni aan mij besteed, ik wil de planten ten allen tijden in de gaten kunnen houden en verzorgen... alst te ver van mijn bed sta heb ik er ook nix aan. En teveel gaan zien met guerilla is ook ni echt een optie...
Tjah, ik denk dat ik nu wel echt wiet-af ben, willen of niet
Een plantje is ni crimineel, maar ook ni legaal ook ni. En tmag al ni rond minderjarigen dus kzen zwaar gekakt.
Guerilla is ni aan mij besteed, ik wil de planten ten allen tijden in de gaten kunnen houden en verzorgen... alst te ver van mijn bed sta heb ik er ook nix aan. En teveel gaan zien met guerilla is ook ni echt een optie...
Tjah, ik denk dat ik nu wel echt wiet-af ben, willen of niet
