Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsal outdoor plannen voor 2009

al outdoor plannen voor 2009

43 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik denk, weer één plantje buiten, mooie boom van maken... Met de ervaring van vorig jaar gaat dat alleen maar beter worden dan vorig jaar.. maar de miserie die ermee gepaard kan komen bespaar ik mezelf en mijn naasten liever.
Een plantje is ni crimineel, maar ook ni legaal ook ni. En tmag al ni rond minderjarigen dus kzen zwaar gekakt.
Guerilla is ni aan mij besteed, ik wil de planten ten allen tijden in de gaten kunnen houden en verzorgen... alst te ver van mijn bed sta heb ik er ook nix aan. En teveel gaan zien met guerilla is ook ni echt een optie...

Tjah, ik denk dat ik nu wel echt wiet-af ben, willen of niet
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja Guerilla is inderdaad "beyond" denken....
En net daarom dat ik het niet ga doen, dat is gewoon een overgroot risico...
FF op staatsgrond wietplanten en gepakt worden, dat gaat geen lachertje zijn lol

Wss werkstraf van stuk of 90 uren, no thank you lol
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vandaag maar weer eens begonnen :smoke:

D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedant voor de tips man, ik denk toch dat het de Ierdbei F3 gaat worden. Ook heb ik zoveel goeds gehoord over B.A.C gehoord van jou, ik heb er vertrouwen in.

IK HEB ER ZIN IN !!!!!!!!! :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."