hey mensen mijn vingers beginnen alweer te kriebelen ... outdoor het blijft het mooiste wat er is ( al heeft loods vol mooi sensimilla planten ook wel wat
![:grin:]()
) mooie grote bomen in een realatief korte tijd
kost amper geld en de pakkans is klein zowel voor de plant als de kweker ....
ik was benieuwd wat jullie plannen zijn voor dit jaar????
ik heb me wijzelijk laten informeren en ga zorgen dat ik een early skunk moeder fix en stekken strek .... verder gaan we een shit load aan lowryder2 buiten knalluh
en we hebben leuke genetica gekregen om mee te sleutelen
![:grin:]()
een nieuwe non commerciele auto-flkower... deze is voor zo'n 80% stabiel en autoflowered de volgende onderlinge bestuiven zou 100% auto flower planten moeten geven ...
tis dit jaar ff an kieken hoe rot bestendig ze zijn want het betreft hier een haze achtige en dus een autoflower soort die 12 tot 13 weken moet staan ... heb inmiddels al wel mooi picca gezien van de dames en kan niet anders dan enthousiast zijn
![:grin:]()
meer opbrengst dan welke dan ook en red de 80 tot 100 cm mits ze in volle grodn staan
hier moeten we als die goede resultaten boekt zeker verder mee gaan in 2010 ( alleen dan een veldje vol ik heb nu maar een zaadje of 30 gekregen en daar moet ik verder mee kruisen )
daarnaast gaan we gewoon lekker ene paar dames in de tuin gooien maar das voor eigen stash
purple pinberry komt er zeker in ... ik heb nog nooit zo'n compacte buiten wiet gehad en dat met zulke weer omstandigheden ( geen verduister wiet btw )
verder wil ik nog 3 moeder opkweken genaamd black jack de zaligste wiet die ik tot nu toe heb mogen roken ... deze stekken we zo goed als kaal en laat allen wat mooi hooftoppen zitten
mocht het dan klote weer wordne heeft outdoor 2009 igg wat op geleverd
double fun wilde ik eerst ook zetten maar helaas voor de 3de keer op ene rij kreeg ik dit jaar een dubbel fun kut top toegestuurd die zwaar tegen viel dit plantje gaan we duzzz nooit kweken !!!!
waarschijnlijk knalluh we nog wat mate hari in de tuin .... maar wil uiteidnelijk zodra de bloei erin komt niet meer dan 5 vrouwen overhouden ....
die 3 black jack zijn dan eigenlijk zo goed als weg en misschien gaan die er wel helemaal aan geloven aangezien deze wle rot gevoelig in het buiten klimaat
de voorbereidingen :
quarilla plek 1
onkruid vrij maken
aarde woelen
aarde monster droppen naar wagening
evt kalk en meststoffen toevoegen
of als we wat regelen kunnen met een boer gaan we kweken in 50 liter potten ingegraven in de grond.
quarilla plek 2
ook onkruid vrij maken
aarde om woelen
klaar is super vruchtbaar grond en eerder al gekweekt
quarilla plek 3
paar m2 uitgraven ongeveer 20 tot 30 cm diep
hier komen potten in te staan voor een selectie met lowryder1 ,2 ( maybe ook nog nycd ryder en ak48 ryder
uiteindelijk dames en mannen gaan mee naar andere locaties
elkaar bestuiven en dienen als zaad voor 2010 en voor de verkoop
achter tuintje
komen 30 liter potten met special mix aarde en b.a.c voedingslijn voor de big dames
de auto flower soort gaat in 10 tot 15 liter potten dat is meer dan genoeg voor een autoflower soort
![:grin:]()
deze krijgen ook b.a.c voeding..... oww en wormen gaan er in de potten mee deze zorgen voor een nog luchtiger substraat en laten ook nog wat mest achter welk de plant zeer waardeerd
nou boyzz 'n grilzzz ik ben benieuwd naar jullie 'duistere' plannen ...
wees niet te zuinig want een koud winter is een mooi zomer ( en zo koud hebben we hem al jaren niet gehad
![:grin:]()
)
greetzzz gtje