#1
Het is een klimplant volgens sommige bronnen en doet het ook beter met goede steun. Daarnaast krijgen ze ook luchtwortels als je daar plaatsen voor maakt.
Zaadjes van de salvia divinorium zijn zowat ongeveer 100% "impotent"loadrunner zei:misschien kan je er zaadjes kopen. of bij een andere site?
Jij bent nu al de 2de van wie ik dat hoor...Milos zei:op ebay gaat dat ook
De bladeren! Na een paar maanden gaat je stekje snel groeien, en dan krijg je lange stengels met veel blad. Eens in de zoveel tijd knip je die af en in stukken; het blad kun je er af halen en drogen, en de stukken stengel zet je in het water, dan heb je vanzelf handenvol stekjes om aan je vrienden te gevenSeatbelt zei:ik had ook een vraagje over salvia plantjes (een nieuw draad aanmaken leek me onnodig)
ik ben ook van plan even een stekje te halen, maar mijn vraag was:
hoe oogst ik die dingen?
welk gedeelte van de plant zorgt er nou voor dat o-zo-leuke (soms minder leuke) effect?
petekay zei:hoe oud is je plantje Mastadox.
Hij ziet er lekker vol uit. Salvia plantje schijnt nog voller te worden als je hem topt.
Mn plantje is nog erg klein, en dus niet fotogeniek.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."