#1
Wat vragen jullie per gram goede homegrown weed ?
En daarmee bedoel ik in bijv. de coffeeshop.
En daarmee bedoel ik in bijv. de coffeeshop.
armani6666 zei:Wat vragen jullie per gram goede homegrown weed ?
En daarmee bedoel ik in bijv. de coffeeshop.
k.evin zei:PepTalk zei:armani6666 zei:Bij coffeeshop zal dit rond de 2.50/3.5 liggen?
2.5/3.5 is heel goedkoop bij een gemiddelde wiet in de shop.Kost het 7.5/8 per gram.
PepTalk zei:armani6666 zei:Bij coffeeshop zal dit rond de 2.50/3.5 liggen?
klopt jaOom Klaas zei:2 tot 3 euro maximaal.
dat is niet vol te houden natuurlijk "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."