Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo.. heb al enkele jaren met geëxperimenteerde ervaringen achter de rug..maar het is bij experimentere gebleven..heb een afkeer gekregen tegen chemische rommel..en wil me wat meer verdiepen in het natuurlijke..en aangezien coffeeshops en smartshops toch redelijk prijsig zijn voor wat het uiteindelijk is..ben ik van instelling uit eigen tuin of nix..hou me al enkele jaren bezig met weed..zelf stekke maken..snoeien..zelf in bloei zetten met steeds beter resultaat..maar dit wordt wat te eentonig en ik wil mijn kruidentijn wat gaan uitbrijden.. wil me wat gaan verdiepen in het kweken van paddo's..heb al een heleboel opzoekwerk achter de rug..heb praktisch alles in huis..en heb wel ervaringen met steriel en secuur te werken..het enige wat ik eigenlijk nog zoek zijn sporen..het liefst een sporenprint..waar kan ik ergens een smartschop vinden tegen het antwerpse..of kan ik dit best online bestellen..heb hier namelijk geen ervaring mee..liefst een gevarieerd aanbod..niet te commercieel en niet te prijzig..wel kwalitatief..of zijn er mensen die dit ook in privé verkopen..eventuele tips zijn ook steeds welkom..merci..groete.."
"t enige wat ik vind zijn praktisch online shops..heb die site al grondig bestudeerd..maar heb geen ervaringen met online bestellen..koop het liever in de winkel..maar als jullie mij aanraden beter online te bestellen dan doen we dat gewoon..voor alles nen eerstekeeer ..merci.."
"ja k weet t dat k zoiezo nr nederland moest..toch bedankt..als ik echt niets vind..zal het wel online worden..bedankt.."
"je kan buiten weed teelen en tot 3 oogsten per jaar.. hangt namelijk van af hoe groot je ze laat worden en hoe snel je ze zelf in bloei zet..en geloof mij als ge bij de groei als zowel de bloei goede voeding garandeerd is die weed 10 beter en smaakvoller dan die van de coffeeshop..wat je weed zurig van smaak kan maken is bv de regen..maar als het regent zet ik ze binnen..voor buiten weed zijn de meeste indica zeer geschikt snelle bloeitijd (8 weken) tegenover de sativa die blijft doorgroeie en een lange bloeitijd vraagt (14 weken)..het in bloei zetten doe je namelijk door zelf de dagen voor je plant te gaan inkorten..meer dan 12 uur licht blijft ie groeien..minder dan 12 tot 10 u doen hem in bloei schieten..doe je gewoon door hem savonds in een donkere kast te plaatsen en smorges weer buiten in de zon te zetten..heb nu voor de moment 'sugerbabe' en 'sensi star' staan..volgende week komt r nog een 'nebula' of 2 bij..mijn oogsten bedragen wel maar plusminus 75 gr pr plant maar laat ze dan ook niet zo groot worden..en zeker geen slechte kwaliteit..smaakvol en zeer wit.."
"ah ja en van t blad afval maak ik gewoon met een topzeef een leker brokske belgohasj..waar ge zwaar kloppe van krijgt.. .."
"na een lange zoektocht heb ik in het antwerpse eindelijk rogge granen gevonden..bij een molenaar natuurlijk ..maar nu vroeg die mij of het gekuiste rogge moest zijn of niet..en jah daar wist ik hem niet op te antwoorden..dus kan er iemand mij verderhelpen in oe verre het rogge mag bewerkt of gekuist zijn..of wat r zeker niet mee gebeurd mag zijn..of maakt dat niet veel uit zolang ze niet gemalen zijn..of kan r iemand mij toevallig een foto posten hoe het r uit moet zien..dank u.."
"'santa maria' en 'edelweiss' uit eigen tuin.. 'rode nepal' uit nen afzuip coffeeshop (nog maar 2 keer gevonde).."
"maakt eigelijnaargelang oeveel knipkes ge geeft..vanaf eind augustus gaan de dage trug korten en schieten ze zelf in bloei..wil zeggen meer als 12 u licht blijven ze groeien..minder dan 12 u schiete ze in bloei..voor indica bloeitijd ongeveer 8 weken (nog een week of 2 door groeien)..voor sativa tot 13 weken (blijft ook doorgroeien tot het eind)..maar aangezien ze ook in deze periode veel zon nodig hebben en de zonkwaliteit afneemt vanaf september hedde van nature uit ni echt top kwaliteit..zorgen dat uw bloei periode ook veel zon bevat..kwa voeding staat iedereen vrij zijn eige merk te kieze.. nu zelf groeien ze bij mij opt terras int midde van de stad..ben zelf ook meer voor de oldskool soorten gene commerciele nlx..staan voor de moment 2 suger babe..3 sensi star.. 2 nebula..waarvan ik het in 2 perioden heb gespreid om in bloei te zetten (kan tot 2 oogsten per jaar doen)..waarvan 2sensi star en 1 sugerbabe al in bloei staan (bijna 3 weken)..stekje gepakt verder laten groeien..2nebulas gekregen van de zelfde ouderdom.. mijn methode...laat ze even groeien.. in bloei zetten door gewoon in de kast te zetten (mag de kast niet meer openen of licht inlaten -> verstoort de plant waardoor die gaat stressen en zaad produceren) en 6 tot 9 uur zonlicht te geven..geef ze terra flores van canna (let op voeding voor de bloei niet voor de groei)..laatste week wat pk13 voor de toppe te stimmuleren en uittezetten..75% bruine haartjes..knippe 2weke droge..smoken.. de andere 3 laat ik gewoon nog een weekje of 2 doorgroeien en de zelfde methode toepassen.. 10 x beter as shopweed !!k ni veel uit wanneer ge ze in bloei zet..kunt ze in princiepe ook 2 a 3 weke late groeie en in bloei zette..hoe groter ze worden hoe groter de opbrengst..kunt ze ook snoeie om klein te blijven..krijgt meer zijtakke en hoofdtoppe..de plant wordt meer een bolleke dan ne kerstboom.."
"weet ni wat r mis is gegaan met mijn vorige post maar ier de restzetting.. .. maakt eigelijk ni veel uit wanneer ge ze in bloei zet..kunt ze in princiepe ook 2 a 3 weke late groeie en in bloei zette..hoe groter ze worden hoe groter de opbrengst..kunt ze ook snoeie om klein te blijven..krijgt meer zijtakke en hoofdtoppe..de plant wordt meer een bolleke dan ne kerstboom..naargelang oeveel knipkes ge geeft..vanaf eind augustus gaan de dage trug korten en schieten ze zelf in bloei..wil zeggen meer als 12 u licht blijven ze groeien..minder dan 12 u schiete ze in bloei..voor indica bloeitijd ongeveer 8 weken (nog een week of 2 door groeien)..voor sativa tot 13 weken (blijft ook doorgroeien tot het eind)..maar aangezien ze ook in deze periode veel zon nodig hebben en de zonkwaliteit afneemt vanaf september hedde van nature uit ni echt top kwaliteit..zorgen dat uw bloei periode ook veel zon bevat..kwa voeding staat iedereen vrij zijn eige merk te kieze.. nu zelf groeien ze bij mij opt terras int midde van de stad..ben zelf ook meer voor de oldskool soorten gene commerciele nlx..staan voor de moment 2 suger babe..3 sensi star.. 2 nebula..waarvan ik het in 2 perioden heb gespreid om in bloei te zetten (kan tot 2 oogsten per jaar doen)..waarvan 2sensi star en 1 sugerbabe al in bloei staan (bijna 3 weken)..stekje gepakt verder laten groeien..2nebulas gekregen van de zelfde ouderdom.. mijn methode...laat ze even groeien.. in bloei zetten door gewoon in de kast te zetten (mag de kast niet meer openen of licht inlaten -> verstoort de plant waardoor die gaat stressen en zaad produceren) en 6 tot 9 uur zonlicht te geven..geef ze terra flores van canna (let op voeding voor de bloei niet voor de groei)..laatste week wat pk13 voor de toppe te stimmuleren en uittezetten..75% bruine haartjes..knippe 2weke droge..smoken.. de andere 3 laat ik gewoon nog een weekje of 2 doorgroeien en de zelfde methode toepassen.. 10 x beter as shopweed !!"
"helemaal juis wat hierboven vermeld is.. en elke plant kan als moederplant dienen in principe..maar als je wil dat r iets aankomt kan je best een vrouwelijke neemen ..kan beginnen uit potent zaad of een stekje dat je koopt in de growshop dat je tot moederplant laat opgroeien..zelfs als ze juist in bloei staan kan het geen kwaad te stekken..ze gaan er enkel wat raar uitzien in het begin..hij vormt namelijk dan trug babybladjes..hij is ff de kluts kweit..geschrokken..nix van aantrekken komt goed.."