Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo kweek

Paddo kweek

327 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het kan meer zijn hoor...
Maar dat zien mij er op het eerste oog toch max 2 porties uit.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flapper jij wel regelmatig met je zak?
Is het te koud?
Zorgen voor voldoende lucht, hoge vochtigheid, regenbeurtje kan ook es geen kwaad
STERIEL WERKEN
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mayan zei:
Flapper jij wel regelmatig met je zak?ik verplaats hem zo nu en dan en kijk ff hoe ze er aan toe zijn

Is het te koud? Ding staat bovenop m'n monitor (niet op de ventilatiegaten)

Zorgen voor voldoende lucht,doe soms de zak open voor 2 minuutjes

Hoge vochtigheid,er zit ongv 2cm water onderaan de bodem van de zak

regenbeurtje kan ook es geen kwaad zonet ff voor het eerst met een plantenspuit ff bewaterd :) ben benieuwd

STERIEL WERKEN
Klik om te vergroten...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt toch op een van de zijkanten bewaterd en niet direct op de kit??
En hoe lang zijn ze al aan het groeien nu want bij mij heeft het 25 dagen geduurd eer dat ze uitkwamen dusja... Geduld is een schone deugd neem dat maar van mij aan :wave:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Derop kan op zich ook gene kwaad zenne.
Water is uitkoken kan ook zeker gene kwaad.
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
Je hebt toch op een van de zijkanten bewaterd en niet direct op de kit??
En hoe lang zijn ze al aan het groeien nu want bij mij heeft het 25 dagen geduurd eer dat ze uitkwamen dusja... Geduld is een schone deugd neem dat maar van mij aan :wave:
Klik om te vergroten...

ja maar het probleem bij mij is ze zijn al bijna 10 dagen uitgekomen :confused:..
maar echt groter worden ze niet

Maar ik kan ze dus gewoon op de luchtuitlaat van het beeldscherm zetten ? (is wel erg warm :v)

Water heb ik niet uitgekookt maar wel ff heet water gepakt en dat af laten koelen
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik geef de paddo's nooit kraantjeswater man.
En ook geen regenwater.
Ik pak mijn fleske bronwater en geef dat. Nooit problemen gehad.

Ja, dat kan wel is zijn dat uw scherm veel te heet is?
Paddo's moeten voelen dat het kouder wordt.
DAarom laten we mycelium rond de 30 graden groeien en de paddo's op 20-22 graden. (ik toch).
Tuurlijk is het niet voor iedereen mogelijk de constante temp aan te houden.
De verwarming brandt niet altijd hier, dus zet ik dat op een verwarmde mat. Dat zal toch ook een temperatuurschommeling zijn voor die shrooms van ik weet niet wat.

Maar ik kan me wel inbeelden dat op jouw scherm zo'n 30 graden of warmer kan worden als dat een tijdje aanstaan.
Ik gebruikte in het begin mijnen dvd speler en liet da opstaan. Niet te warm en niet te koud.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Net voor de oogst:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
De oogst:





Nu nog een weegschaal zien te bemachtigen...
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rond de 60g zeker? :)
En hop naar de tweede oogst!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geen id, ik ga ze morgen eens wegen :). En straks rond 11u ga ik weer soaken.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Ik ben ze nu aan het drogen in een schoendoos; eerst een laag wc papier dan de paddestoelen en dan weer een laag wc papier. Dit alles staat onder de verwarming.
Is dit een goede manier om te drogen?
Klik om te vergroten...
Ja hoor, als het maar niet zo dicht bij de verwarming staat dat het echt warm wordt. En de schoenendoos open houden zodat het vocht eruit kan.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
www.azrius.nl en dan bestellen... maar ik heb mijn bestelling al een week geleden geplaatst. Maar aangezien het paddoverbod niet geld voor thuiskweken lijkt het mij logisch dat je die dingen nog kan bestellen... :wave:
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Paar keer gekeken afgelopen weken, en er stond steeds dat het niet meer in voorraad was :wave:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maar het is nu wel gedaan met de kweeksets, of niet? Ik zie ook dat ze geen Mushbags enz. meer hebben, of zou de voorraad gewoon ff op zijn? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de Mushbags, die geen sporen bevatten, ook uit de handel moeten worden gehaald :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geen id, maar op het forum staat er (en heb ook een mail ontvangen) dat al de bestellingen die voor 1 december gemaakt zijn en betaald zijn worden nog gewoon verzonden.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neen dit klopt niet, de paddestoelen verliezen 10% van hun gewicht of vocht (weet het even niet meer). Gedroogde zijn iets minder sterk omdat de psilocine het droogproces niet overleeft maar daar merk je weinig of niets van in de trip. :)
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Zelf kweeksets maken is ook niet heel erg moeilijk.. :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee, idd bij de volgende vlucht ga ik een sporenprint maken en daar dan sporenspuiten :) en ik heb zo een mushbag met een equadoriaanse sporenspuit besteld dus daar kan ik ook wel redelijk wat kweeksetjes mee maken. Paddo's kweken is wel degelijk verslavend! :mrgreen:
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#20
feauteaux! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...17
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."