#1
Het kan meer zijn hoor...
Maar dat zien mij er op het eerste oog toch max 2 porties uit.
Maar dat zien mij er op het eerste oog toch max 2 porties uit.
Mayan zei:Flapper jij wel regelmatig met je zak?ik verplaats hem zo nu en dan en kijk ff hoe ze er aan toe zijn
Is het te koud? Ding staat bovenop m'n monitor (niet op de ventilatiegaten)
Zorgen voor voldoende lucht,doe soms de zak open voor 2 minuutjes
Hoge vochtigheid,er zit ongv 2cm water onderaan de bodem van de zak
regenbeurtje kan ook es geen kwaad zonet ff voor het eerst met een plantenspuit ff bewaterdben benieuwd
STERIEL WERKEN

KoxBox zei:Je hebt toch op een van de zijkanten bewaterd en niet direct op de kit??
En hoe lang zijn ze al aan het groeien nu want bij mij heeft het 25 dagen geduurd eer dat ze uitkwamen dusja... Geduld is een schone deugd neem dat maar van mij aan![]()
Ja hoor, als het maar niet zo dicht bij de verwarming staat dat het echt warm wordt. En de schoenendoos open houden zodat het vocht eruit kan.KoxBox zei:Ik ben ze nu aan het drogen in een schoendoos; eerst een laag wc papier dan de paddestoelen en dan weer een laag wc papier. Dit alles staat onder de verwarming.
Is dit een goede manier om te drogen?



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."