#1
In bossen groeien toch ook paddestoelen? Zonder enige aandacht of interventie? Dan kun je mijn inziens inderdaad net zo hendig je paddestoelen buiten zetten :P
Asitis zei:In bossen groeien toch ook paddestoelen? Zonder enige aandacht of interventie? Dan kun je mijn inziens inderdaad net zo hendig je paddestoelen buiten zetten :P
KoxBox zei:soldiermoney zei:Ben ik de enige die op het idee is gekomen om paddo's buiten te kweken? Zo moeilijk is het denk ik niet. Maar toch is er weinig over te horen/vinden. Kennen jullie gevallen van guerilla-paddokweek?
Maar wat bedoel je dan? Gewoon die zak buiten zetten of echt een perkje aanleggen om Cyanescens of Azurescens te kweken?
soldiermoney zei:Tsja die gelegenheid heb ik nietKan zo'n growbox trouwens wel tegen een smerige omgeving?


Als ik dit hoor giert de kweekdrang alweer door m'n lijfDelcasa88 zei:Op shroomery genoeg amerikanen in verschillende klimaten die oude* cakes in de tuin flikkeren en een paar seizoenen later toch echte cubes hebben groeien![]()
Op shroomery genoeg amerikanen in verschillende klimaten die odue cakes in de tuin flikkeren en een paar seizoenen later toch echte cubes hebben groeienKoxBox zei:soldiermoney zei:Tsja die gelegenheid heb ik nietKan zo'n growbox trouwens wel tegen een smerige omgeving?
Zolang de zak goed afgesloten is wel denk ik...

www.shroomery.orgsoldiermoney zei:Jazeker! Kennis over het kweken kan me alleen maar voordeel opleveren. Meestal zijn er op verschillende plekken flarden van informatie te vinden die ik niet goed kan onthouden omdat het zo ongestructureerd weergegeven is. Dan lees je hier eens wat en pik je daar wat op en uiteindelijk is de helft van de kennis zinloos of vergeten! Ik kom nu opeens op het idee om alle info in een bestandje te dumpen en het dan netjes te ordenenJoehoe weer iets te doen!
Als ik dit hoor giert de kweekdrang alweer door m'n lijfDelcasa88 zei:Op shroomery genoeg amerikanen in verschillende klimaten die oude* cakes in de tuin flikkeren en een paar seizoenen later toch echte cubes hebben groeien![]()
![]()
Als je je growbox buiten zet moet je zorgen dat: (geldt btw ook voor binnen xD)soldiermoney zei:Thanks voor de info! Ik ga die dvd opzoeken en kijken natuurlijk. Of alleen opzoeken en dan afspelen terwijl ik op school zitneee kijken dus
In ieder geval ik ga informatie sprokkelen en op shroomery rondneuzen![]()
Moet nog een plekkie zoeken op mijn growbox weg te kunnen zetten.
Is het slim om een kastje in een boom te timmeren, en daar de growbox in te zetten? Dit wil ik doen bij een afgelegen stuk 'bos'. Natuurlijk wel wat gaas eromheen spannen neem ik aan. Anders zie ik straks vogels loopings maken enzo :P
Had je verwarming in je schuur? En in welke periode van het jaar heb je ze weggezet? En was je schuur afgesloten?Basch zei:Heb een bakje gehaald bij de smartshop en in de schuur gezet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."