Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsniet ruikende plantjes

niet ruikende plantjes

24 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het kan evt. ook via imageshack ofzo hoor?

Ben benieuwd :grin:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Peptalk

Ooh, dat wist ik niet, wat dan?
Buiten dat ze nooit 100% feminised zijn, en er altijd kans is op een mannetje?
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je na het drogen er niet stoned van word, dan hebben ze je verkeerde stekken of zaadjes aangesmeerd. Of je bent zo gewend geraakt aan de geur dat je het niet ruikt.

zitten er al toppen in? of zijn t alleen nog de plant met bladeren zelf.

r
repsakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja de knoppen zijn al duidelijk.
De plant die wel ruikt, ruikt ook al enkele weken. Miss komt het door het vochtige weer/slechte zomer?

heb het op azarius gekocht dus denk niet dat ik iets verkeerd gekregen heb: http://azarius.net/seedshop/nirvana_out ... e_nirvana/
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij mij ruiken ze soms ook een aantal dagen minder dan andere dagen, dit is wel perfect normaal hoor denk ik, en zolang je mooie toppen hebt met kristalletjes zal er wel geen probleem zijn zeker?

Welke soorten heb je staan?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
je moet eens met hand op het onderste van je bladen wrijven, en dan aan je hand ruiken normaal geeft dit altijd wel een geur.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
mandragora zei:
je moet eens met hand op het onderste van je bladen wrijven, en dan aan je hand ruiken normaal geeft dit altijd wel een geur.
Klik om te vergroten...

Dan ruiken ze als het goed is gewoon naar een wietachtig groen blad..

Wanneer je dit doet bij je toppen, die bijna oogst rijp zijn, en je ruikt niets..
Dan zou ik niet zeggen dat er iets aan de hand is, maar vreemd is het zeker!

De ene pheno zal wel wat sterker kunnen ruiken dan de ander, maar totaal geen geur :confused:

Kun je even paar (close up) foto's maken van de desbetreffende plantjes?
r
repsakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik krijg de fotos er niet, zal morgen nog eens proberen
r
repsakLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja het lukt echt niet,
voor ik met deze vraag zat heb ik nog nooit iets op een forum gepost

Dus ik heb een duidelijke foto getrokken, maar zie niet direct hoe ik die haar op kan zetten
G
GhettoboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jammer van die foto's. Ik wil de wiet plant zonder geur ook hebben gezien! :tongueout: Ik heb het echt nog nooit mee gemaakt of gehoort. Maar zou je veder niet echt druk maken. gewoon knipen drogen en er een dikke klaper van draaien! Als er iets mis mee is kom je er dan wel achter.
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geurloze wietplantjes, maak er wel een paar stekken van :grin:

goud geld waard.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
repsak zei:
ja het lukt echt niet,
voor ik met deze vraag zat heb ik nog nooit iets op een forum gepost

Dus ik heb een duidelijke foto getrokken, maar zie niet direct hoe ik die haar op kan zetten
Klik om te vergroten...

Je kunt kiezen voor 'bijlage toevoegen'.
Dat is het tabblad naast opties, onder de knop om je bericht te bevestigen..

Als dat om een of andere reden toch niet lukt, post dan je foto op een site als imageshack of tinypic(geen inschrijving nodig). Daarna bekijk je die foto online, en kopieer je die link in een berichtje hier..
Madcat zei:
Geurloze wietplantjes, maak er wel een paar stekken van :grin:

goud geld waard.
Klik om te vergroten...

Mm, ik denk dat wanneer je wiet hebt die niet ruikt de waarde meer zal dalen dan dat een koolstoffilter kost..
m
mitchelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb deze planten ook, bij mij ruik je ze wel. Maar dit begonnen ze pas laat te doen toen de toppen begonnen te groeien. Nu hangt alles inmiddels te drogen, binnen, en geloof me: je gaat ze wel ruiken!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is vrij normaal dat de plant pas naar wiet begint te ruiken wanneer er ook daadwerkelijk wiet aan begint te groeien.

Hoewel sommige (naar mijn ervaring vaak mannetjes) ook in hun kruin kunnen ruiken.
Dit is echter een stuk 'groenere' geur dan een echte wietlucht.
r
repsakLid
01-01-2024, 00:00
#15
late reactie, maar was op site aan het rondkijken en herinnerde me ineens deze post van me

ja het is uiteindelijk een heel lekker wietje geworde! En het ruiken begon pas bij het drogen, maar nu ook weer niet zoveel

cheers
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Foto''s van de (gedroogde) toppen?

Vind het zelf nog steeds heel vreemd dat ze niet roken..
Althans, zo weinig dat het vrijwel niet merkbaar is geweest. Hele vreemde pheno in dat geval.
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#17
heb ook al een aantal plantjes gekweekt en nog nooit me gemaakt. wel ooit toen ik op vakantie was gevraagd of mijn broer ervoor wilden zorgen. bleek er een mannelijke tussen te staan :angry: toen hadden de vrouwelijke vrijwel geen geur meer of ze roken naar hooi . oogst vernaaid.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Cosmic Controler zei:
heb ook al een aantal plantjes gekweekt en nog nooit me gemaakt. wel ooit toen ik op vakantie was gevraagd of mijn broer ervoor wilden zorgen. bleek er een mannelijke tussen te staan :angry: toen hadden de vrouwelijke vrijwel geen geur meer of ze roken naar hooi . oogst vernaaid.
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad vervelend, je moet de mannetjes altijd doodmaken :grin:
Had je wel feminised seeds?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Cosmic Controler zei:
dat was dus het risico. ik had de zaden van een thuis dealer dus niet van een smartshop ofzo. maarja ik had ze tog gratis, maar wel duure voeding verneukt :(
Klik om te vergroten...
Vervelend ja, ik wil ook plantjes, maar heb geen tuin :(
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#20
daar hebben ze binnen kweek voor :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."