Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Onlangs na een leuk feesje met meisje mee nr haar thuis gegaan. Eenmaal daar alles leuk, beetje spelen. Eenmaal in bed kwam hij maar niet recht! Omdat ik hier normaal nooit last van heb, kan het zijn dat het aan een benzo ligt? Ik had namelijk die avond voor de eerste keer een bromazepam gepakt(3u voor het voorval) Dus: kunnen benzo's voor erectieprobleme zorgen?"
"Aah dat wist ik niet. Ja ik zat vooral in de chillout"
"Dit jaar heb ik voor het eerst een paar plantjes gezet. Ondertussen zou ik moeten oogsten maar 3van de 4 plantjes ruiken niet naar wiet. Is dit een probleem of komt dit nog bij het drogen?"
"Bij mijn vorige post staat een link van de soort. Ik ruik er elke dag aan en hebben nog altijd geen geur afgegeven. Afwachten zeker, nog ongeveer twee weken voor de oogst gok ik"
"Ja de knoppen zijn al duidelijk. De plant die wel ruikt, ruikt ook al enkele weken. Miss komt het door het vochtige weer/slechte zomer? heb het op azarius gekocht dus denk niet dat ik iets verkeerd gekregen heb: http://azarius.net/seedshop/nirvana_out ... e_nirvana/"
"Ik krijg de fotos er niet, zal morgen nog eens proberen"
"ja het lukt echt niet, voor ik met deze vraag zat heb ik nog nooit iets op een forum gepost Dus ik heb een duidelijke foto getrokken, maar zie niet direct hoe ik die haar op kan zetten"
"late reactie, maar was op site aan het rondkijken en herinnerde me ineens deze post van me ja het is uiteindelijk een heel lekker wietje geworde! En het ruiken begon pas bij het drogen, maar nu ook weer niet zoveel cheers"
"Het zijn inderdaad hoestpillen. Bij men ouders liggen ze omdat men moeder een periode een heel lastige hoest had die niet weg ging. Heb het toen ook geprobeerd. 2pilletjes genomen. Niet echt heftig bij mij, maar toch heel relaxt. Ik kon toen niet direct slapen(voor slapen genomen) maar lag gewoon te genieten in men bed"
"Na al jaren moeilijk te slapen eindelijk eens naar de dokter geweest => lormetazepam meegekregen Nu is mijn vraag, treed er gewenning op als je slechts 1Ã 2 maal per week een pilletje pakt om te slapen? Zou niet graag door het gebruik na een tijd nog slechter gaan slapen tsjuus"