Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zo ook deze, kon de aflevering van cocaine even niet zo snel vinden. Hier de aflevering van XTC http://www.youtube.com/watch?v=uTJaH79pskU"
"Ik heb deze planten ook, bij mij ruik je ze wel. Maar dit begonnen ze pas laat te doen toen de toppen begonnen te groeien. Nu hangt alles inmiddels te drogen, binnen, en geloof me: je gaat ze wel ruiken!"
"ben het eens met dupont, laat het testen en dan kunnen we je onze mening geven. Moet wel zeggen dat zelf zonder testresultaten, die sos wel ERRUG goed moet zijn om €70 waard te zijn."