#1
Er is geen kans op een mannetje, maar op een hermafrodiet.
Die kans is, bij slecht feminised zaad, vrij groot.
99% feminised slaat dan ook meer op de verhouding man/vrouw in 1 plant dan het aantal zaadjes dat vrouwelijk is.
Het nadeel hiervan is dat wanneer er herma's tussen zitten, je dit soms niet ziet.
De vrouw oogt vrouwelijk, maar kan toch (zelfs tussen de toppen in) banaantjes ontwikkelen waardoor je wiet dus vol met zaad komt te zitten.
Dit zaad is overigens onbruikbaar, aangezien uit herma zaad enkel herma planten komen. (correct me if i'm wrong)
Een ander groot nadeel is natuurlijk dat het ongelofelijk duur is, en bij particulieren bijna niet te krijgen is.
Die kans is, bij slecht feminised zaad, vrij groot.
99% feminised slaat dan ook meer op de verhouding man/vrouw in 1 plant dan het aantal zaadjes dat vrouwelijk is.
Het nadeel hiervan is dat wanneer er herma's tussen zitten, je dit soms niet ziet.
De vrouw oogt vrouwelijk, maar kan toch (zelfs tussen de toppen in) banaantjes ontwikkelen waardoor je wiet dus vol met zaad komt te zitten.
Dit zaad is overigens onbruikbaar, aangezien uit herma zaad enkel herma planten komen. (correct me if i'm wrong)
Een ander groot nadeel is natuurlijk dat het ongelofelijk duur is, en bij particulieren bijna niet te krijgen is.