#1
Dit jaar heb ik voor het eerst een paar plantjes gezet.
Ondertussen zou ik moeten oogsten maar 3van de 4 plantjes ruiken niet naar wiet.
Is dit een probleem of komt dit nog bij het drogen?
Ondertussen zou ik moeten oogsten maar 3van de 4 plantjes ruiken niet naar wiet.
Is dit een probleem of komt dit nog bij het drogen?